بازگشت به خانه – کلبه نامه دار

بازگشت به خانه - کلبه نامه دار

هومم، خیلی وقته که پستی منتشر کردم، حتی مطمئن نیستم چطور شروع کنم! 😄 من حتی مطمئن نیستم که کسی هنوز آنجا باشد – آیا مردم هنوز وبلاگ ها را می خوانند؟ امیدوارم اینطور باشد، زیرا خلق کردن این روش اکنون که دوباره به عادت نوشتن برگشته ام، مانند سوپ مرغ برای روح است. (اطلاعات بیشتر در این مورد در پایان همین پست!)

هر کسی، اگر وجود دارد میکند اتفاقاً کسی آن طرف این صفحه نمایش است، سلام! چطور بودی دوست خواننده؟ آیا از اولین نشانه های بهار لذت می برید؟ اینجا در مزرعه مثل همیشه مشغول هستیم.

صبر کن.

آیا به شما گفتم که ما به یک مزرعه نقل مکان کردیم؟ خوب، این بیشتر یک مزرعه استette واقعاً، اما تقریباً شش هکتار، وسیع است و خانه (تقریباً) نیم قرنی به اندازه کافی TLC نیاز دارد تا کاملاً احساس کند. هیجان انگیز!


استعمار نامه دار

سبک استعماری است و سنگ‌ریزه‌های درخت‌کاری شده که جلوی آن می‌چرخد، ما را از لحظه‌ای که لاستیک‌هایمان روی آن خرد می‌شود، غمگین می‌کند. و گرچه قبلاً هرگز از این همه درخت و این همه زمین مراقبت نکرده بودیم، خانه فورا احساس می کردم خانه هستم، بنابراین تصمیم گرفتیم آن را انجام دهیم.

این برای خانواده استانتون طراحی و ساخته شد، زمانی که و طبق شایعات، خانم استانتون به کودکان از سراسر شهرستان یاد داد که چگونه در استخر در حیاط خلوت شنا کنند. که من را به یکی از اولین، بزرگ ما می رساند خانه پروژه مرتبط با بهبود استخر حدود یک سال پس از نقل مکان، بوش به سطل لگد زد و ما آن را با سطل تعویض کردیم موزاییک خاکستری بوش توسط Latham Pools.


آستر قدیمی، آستر جدید. 3 روز طول کشید تا دوباره پر شود!

به شدت توسط دوستم توصیه شد آوریلو همه چیز را داشت که امیدوار بودیم: بدون حاشیه در لبه بالایی (مردم فکر می کنند هر بار کاشی واقعی است!) و صداهای آرام و بی صدا در بالا و پایین خط آب.

بلوز مودی

خانواده مک یوون آن را در سال 1990 از استانتون خریدند و در اینجا زندگی کردند تا اینکه در آگوست 2021 آن را به ما فروختند. ما غلغلک دادیم که متوجه شدیم آنها یکی از فرزندان خود را نیز (به صورت بین المللی) به فرزندی قبول کرده اند، و این خانواده چند نسلی آنها بود که آن را به فرزندی قبول کردند. شروع به تبدیل گاراژ دو ماشین سابق به یک سوئیت شوهردار کرد.

ما هنوز در حال شخصی‌سازی آن منطقه برای جیم و کتی هستیم (هر کس دیگری زمان زیادی داشته است که نجارها و پیمانکاران را برای حضور پیدا کند؟ . میزهای میز، یک هود، چند کابینت سفارشی، چند قفسه کتاب سفارشی، تعدادی قفسه باز، و تاج و قالب گیری پایه آشپزخانه او را به سبک کلبه ای کامل می کند.

کاغذدیواری پتی فلور و کفپوش پارکت لوکس وینیل کتی (توقف تولید)

ما در واقع این هفته میز رومیزی را در آنجا حل کردیم. ما فقط مقداری ام دی اف را در آن پیچیدیم وینیل با طرح سنگ صابون و همه ما از این که چطور شد خوشحالیم! با توجه به فروشگاهی که آن را از آن خریدم، وینیل ضد آب، ضد خش، پارگی و حرارت است، از نظر محیط زیست ایمن است و می توان آن را بدون هیچ گونه چسبنده ای جدا کرد. همچنین دارای یک شبکه در پشت برای ایجاد یک برنامه آسان است و آنها یک ابزار کوچک برای بیرون آوردن همه حباب ها را در خود جای داده اند که واقعا عالی کار می کند.

سنگ صابون را پوست بگیرید و بچسبانید– کی میدونست!؟

عموی من کوین (کابینت‌ساز در مینه‌سوتا) در واقع یکی از کابینت‌های پایه‌ای را برای ما ارسال می‌کند که برای تکمیل قسمت سینک ظرفشویی این آخر هفته به آن نیاز داریم، بنابراین من حتماً پستی را به طور خاص در مورد آشپزخانه آنها قبل از آن به اشتراک خواهم گذاشت. و بعد از عکس در اردیبهشت.

کتی که اخیراً 87 ساله شده است، اجازه نداده است آشپزخانه ناتمام او را از شرکت در یکی از سرگرمی های مورد علاقه اش باز دارد. هنگامی که او بیرون نیست، یا روی صندلی خود در اتاق همسایه استراحت نمی کند، معمولاً در حال پخت و پز یا آشپزی است. هفته گذشته به او الهام شد تا سوپ سبزیجات درست کند، و وقتی دیدم او در کنار اجاق گاز ایستاده و گوشت ژامبونی را که از روز شکرگزاری در فریزر خود داشته است، ایستاده است، مجبور شدم بخندم. (بیشتر در مورد دقیقا چرا در پایان این پست خیلی خنده دار است! 😉)

از او پرسیدم که چه چیز دیگری در سوپش استفاده می کند و او گفت:اوه! این فقط هر چیزی است که می خواهید جمع کنید!این چیزی است که کتی در دست داشت:

1 استخوان باقی مانده ژامبون
2 قوطی سبزیجات مخلوط
1 کیسه سبزیجات منجمد
1 عدد پیاز خرد شده
2 عدد هویج ورقه شده
5 عدد سیب زمینی خرد شده
1 قوطی ذرت
2 قوطی گوجه فرنگی خرد شده
نمک و فلفل برای چشیدن

او با جوشاندن استخوان ژامبون در آب کافی شروع کرد تا گوشت باقی مانده ژامبون شل شود. وقتی همه چیز را قطع کرد، حرارت را کم کرد و شروع به اضافه کردن سبزیجات کرد. او اجازه داد تا پخته شود تا سیب زمینی، هویج و سبزیجات مخلوط منجمد تمام شود و او و جیم از آن زمان لذت می برند. در اینجا عکسی از دستور پخت او برای درست کردن نان ذرت خوشمزه خود را مشاهده می کنید:

او دو قاشق غذاخوری آرد را اضافه نمی کند (وقتی علت را از او پرسیدم، گفت:من با نان ذرت با آرد بزرگ نشده بودم، بنابراین در بزرگسالی نیز هرگز آن را به این شکل درست نکردم“)، و او یادداشت کرد که اگر دوغ در دست ندارید، می توانید یک قاشق غذاخوری سرکه را به شیر ساده اضافه کنید و شیر خود را بسازید. همچنین ممکن است متوجه شده باشید که دستور غذا در کتاب آشپزی کوچک او زمان آشپزی درج نشده بود، بنابراین او این اطلاعات را در دستور پخت نان ذرت دیگری در همان صفحه پیدا کرد و آن را با دست اضافه کرد. 🥰

یکی دیگر از قسمت‌های خانه که بلافاصله شروع به کار کردیم، سرسرا بود. ما فرش قدیمی و خاکستری را با آن عوض کردیم سه دونده جدید و از آن زمان با افزودن به دیوار گالری با مضمون گل لذت می برم.

قبل از

در حال پیش رفت

ما همچنین به تازگی دکوراسیون استودیوی خانگی کوین را به پایان رساندیم و پسر، آیا دیدن زنده شدن او در آن فضا برایش جالب بوده است! این یک عکس از اتاق قبل از نقل مکان است:

قبل از


بعد از

در اینجا پیوندهایی به برخی از چیزهایی است که برای مواردی که کنجکاو هستید یا در جستجوی چیزی مشابه هستید استفاده می کنیم:

من هنوز دیوار گالری بالای میز او را تمام نکرده‌ام، اما این یک پیوند است همونی که باهاش ​​رفتیم:

میز رول کوین

او دوست دارد که در یک طرف آن قلاب هایی برای کابل ها و هدفون هایش و یک جیب ذخیره سازی در طرف دیگر برای کارهای اداری، نامه، و غیره داشته باشد. این کشف عالی برای کمتر از صد دلار! ما یک قطعه اضافه می کنیم این پارچه در پشت به طوری که کابل ها نیز نشان داده نشوند.

او اشتیاق شدیدی به نوشتن پیدا کرده است و هر روز زود از خواب بیدار می شود تا به تهیه خبرنامه هفتگی خود ادامه دهد که هر سه شنبه صبح آن را (رایگان) ارسال می کند. نامیده می شود رو به جلو و در آن بینش ها، ایده ها و تصاویری در مورد شادی، خلاقیت، هدف و روانشناسی بهزیستی به اشتراک می گذارد. این هم عکسی از تعدادی که اخیرا منتشر کرده است:

اگر مایلید هر سه شنبه از او بشنوید، روی لینک زیر کلیک کنید. قول می دهم همیشه یکی از برترین های هفته شما باشد!

و صحبت از نوشتن، بعد از دو سال طولانی فکر کردن، تحقیق، تایپ، برنامه ریزی، عکاسی، ویرایش، ویرایش مجدد و ویرایش خیلی بیشتر، من هستم فراتر خوشحالم که اعلام کنم که کتاب واقعی و واقعی من بالاخره به پایان رسید! نامیده می شود آمدن به خانه و هرجا کتاب فروخته شود منتشر خواهد شد 21 نوامبر 2023.


عکس از کایل کمپبل بی نظیر @SuddenJourneys

و البته منظورم از هیجان زده هم هست وحشت زده. 😅

مدام به چیزی فکر می کنم که یکی از نویسندگان مورد علاقه ام گفته است. ظاهراً یک بیماری مرموز همراه با تب 2 هفته ای او را در بیمارستان بستری کرد. ده بار قبل از انتشار اولین کتابش (زمانی که ناگهان احساس بهتری پیدا کرد) و من دروغ می گویم اگر بگویم در مورد آسیب پذیری اشتراک گذاری فکر نکرده ام، بدون دکمه حذف، ممکن است پاییز امسال نیز روی سلامتی من تأثیر بگذارد. 😬

گفت، من هستم فوق العاده به آنچه در درونم گذاشته ام افتخار می کنم آمدن به خانه و من واقعاً آرزو می‌کنم قبل از اینکه در سال 2018 اضطراب من در باغ به وحشت بی‌نظم تبدیل شود، کتابی شبیه به این داشتم. توصیه های عملی، اشعار پر امید، تصاویر الهام بخش و آثار هنری با دست. من از ایجاد همه ابله ها و گرفتن بسیاری از عکس ها خوشحال شدم. (کوین چند مقاله نوشت و تعدادی از عکس ها را هم گرفت!) و شما این کار را نمی کنید ایمان داشتن چقدر لذت بردم ردیابی برخی عکس های گرفته شده توسط افرادی که هرگز ندیده ام. یک ماجراجویی من را به روستایی کوچک در انگلستان برد و به سختی می توانم صبر کنم تا درباره نحوه یافتن شخصی که عکسی را که الهام بخش یک فصل خاص بود، به اشتراک بگذارم. این کاملاً خارق‌العاده بود و به نظر می‌رسد او هم همینطور است. روز گذشته نزدیک به یک ساعت در فیس‌بوک صوتی گپ زدیم و من در طول تماس خود را نیشگون می‌زدم تا مطمئن شوم که خواب نمی‌بینم. 😊

همه اینها برای گفتن، آمدن به خانه خاطرات متوسط، خودیاری، رشد شخصی، کتاب میز قهوه، کتاب آشپزی یا کتاب هدیه شما نیست. این ترکیبی از همه آن ژانرها است و برای همیشه از نماینده ادبی تخیلی، ویراستار مشتاق و ناشر و طراحان صبورم سپاسگزار خواهم بود که به من اجازه دادند تا چنین کتابی منحصر به فرد و با دل در مورد احساس گم شدن گاهی و چگونگی ادامه دادن به خانه را خلق کنم.

هر کسی، آمدن به خانه برای پیش‌سفارش در آمازون NOW در دسترس است، و پیش‌سفارش امروز شما تضمین می‌کند که با کمترین قیمت از هم‌اکنون تا روز انتشار در ماه نوامبر برای شما ارسال می‌شود. (آنها بابت تفاوت به شما پول پس می دهند.) و در اینجا یک چیز جالب وجود دارد: از آنجایی که سایر کتابفروشان از شماره های پیش فروش آمازون برای تعیین تعداد نسخه هایی که می خواهند سفارش دهند استفاده می کنند، پیش خریدها همچنین یک عدد را پخش می کنند. بزرگ در مورد اینکه وقتی کتاب واقعاً منتشر شود، چقدر هیجان زده خواهند شد که در کنار یک نویسنده بیایند. به عبارت دیگر، اگر در پیش‌سفارش یک نسخه به من ملحق شوید، بسیار متشکرم. حمایت و اشتیاق زودهنگام شما در درازمدت چنین تفاوتی ایجاد خواهد کرد، و از آنجایی که چنین زحمت یا عشقی بود، بسیار سپاسگزارم! 😀

اوه، و اگر یک نسخه از آن را سفارش دهید، داستانی در مورد کتی نیز در داخل آن قرار داده شده است. این فصل “دعوت نامه” نام دارد و در آن چیزی شبیه به “شرط می بندم که می تواند یک ژامبون شکرگزاری را تا عید پاک دراز کند” – LOL! او مطمئناً این جمله را در این ماه زنده کرد! 😂

_________________________________

بنابراین، شما آن را دارید. و منظورم از “ya”، اگر واقعاً کسی در آن سوی صفحه نشسته باشد. (امیدوارم اگر هستید نظری را در زیر برای من بگذارید!) در هر صورت، خوب است که برگردید و به روشی به اشتراک بگذارید که کمی قدیمی تر از “اینستا” به نظر برسد. احساس هوای تازه می کند. احساس می کند به خانه می آید.

PS- ارواح اقوام: اگر به دنبال یک مجله زیبا یا مجموعه ای از کتاب های فوق العاده سرگرم کننده هستید، من از این موارد کاملاً لذت برده ام: مجله وودلند و سری مزرعه لیدی باگ.



منبع: https://theletteredcottage.net/coming-home/

توسط دکور

دکوراسیون