دکوراسیون کلاسیک ،شرکت معماری و دکوراسیون رامسین شرکت رامسین بهترین خدمات دکوراسیون داخلی، بازسازی منزل،طراحی و ساخت ویلا | azindekor

والان و دکور در این مجله خبری آذین دکور‌ها حتماً باید وجود داشته باشند. معمولاً رنگ پارچه‌ای که برای قسمت دکوری پرده انتخاب می‌شود، همرنگ پارچه مبلمان انتخاب می‌گردد. استفاده از کاغذ دیواری با طرح های کلاسیکی برای زیباسازی دیوارها مورد استفاده قرار می گیرد. کاغذ دیواری های نفیس و گران بها، دیوارپوش های ابریشمی و پارچه ای نقش زیبایی دادن به دیوارها را برعهده داشته و در این سبک جایگاه ویژه ای دارند.

  • سبک کلاسیک ریشه باستانی دارد و متشکل از مجموعه ای از مفاهیم و قواعد برگرفته از رم و یونان باستان است که از آن ها در هنر و معماری نیز استفاده می شود.
  • مبلمان نئو کلاسیک دارای فریم های چوبی ساده و ظریف هستند.
  • دکوراسیون داخلی کلاسیک هیچ وقت از مد خارج نمیشود و همیشه لوکس ،ظریف و فضای سلطنتی را ایجاد میکند.
  • گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا ابزارهای مهمی جهت خلق یک اثر کلاسیک می باشند.
  • البته منبع الهام این سبک از معماری و طراحی، یونان و روم باستان بوده است.

سبک کلاسیک از همان ابتدا در تمام هنرها در اروپای قرن 17 ظهور کرد. سپس به بخش های دیگر مانند بازسازی و دکوراسیون نیز راه یافت. نوع آب و هوا نیز می تواند از گزینه های موثر برای انتخاب رنگ باشد.

نقش و نگار :

سبک کلاسیک در شیراز ویژگی های بسیاری در دکوراسیون داخلی دارد. برخی از ویژگی های سبک کلاسیک با سبک های دیگر مانند نئوکلاسیک یا حتی مدرن مشترک است و برخی نیز مختص این سبک خاص است. در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز تمامی ویژگی ها از کوچکترین تا آخرین و مهم ترین قسمت با جزئیات بسیار دقیق قابل مشاهده است.

قوانین در طراحی داخلی کلاسیک

برای آن ها نوسازی یا بازسازی دکوراسیون داخلی هیچ تفاوتی ندارد. بنابراین باید یک نقطه کانونی تعریف کنید، مانند شومینه. کاغذ دیواری هایی با طرح داماسک یا برجسته با نقوش یا گل های منظم و تکرار شونده استفاده کنید.

دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک

البته بسته به انتخاب مشتری ما در هر متراژی قادر به اجرای دکور کلاسیک هستیم. ولی پیشنهاد ما اجرای دکوراسیون کلاسیک منزل یا ادارات در متراژ بالای 100 متر است. اکثر مجتمع‌های بزرگ و گرانقیمت، معماری داخلی به سبک کلاسیک را انتخاب کرده اند به دلیل اینکه ماهیت اشرافی را به نمایش می گذارد، در نتیجه توصیف جلال و شکوه آن مکان غیرقابل وصف می باشد. در این معماری به تمام بخش ها و حتی کوچکترین جزئیات توجه خاصی می‌کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون