بایگانی‌های دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

شرکت طراحی و معماری داخلی آرکسان در زمینه های ساخت و بازسازی فعالیت می کند. آرکسان تأمین کننده انواع محصولات دکوراسیون مثل پارکت، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، قرنیز و … است. حین خرید وسایل برای این آشپزخانه ها می‌توانید ظروف مسی یا چینی هایی با گل های قرمز را انتخاب کنید.

http://belaltour.ir

در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید. توجه کنید که در آشپزخانه‌های کوچک از تمام فضاهای موجود استفاده کنید. همچنین می‌توانید برای استفاده بیشتر از فضا از گیره‌، قلاب‌، آویز یا قفسه قابلمه استفاده کنید.

آشپزخانه‌های مدرن ایرانی

چندین خروجی را در امتداد صفحه پشت و در جزیره نصب کنید تا در هر کجا که نیاز داشته باشید برق داشته باشید. برای سفارشی سازی بیشتر ، ایجاد یک کشو با پریزها و پورت های USB را در نظر بگیرید تا یک ایستگاه شارژ مخفی برای دستگاه ها ایجاد کنید. میتونید در بخش مشاوره رایگان پرسش تون رو همراه با توضیح و توصیف کامل فضا یا تصویر ارسال بفرمایید که پاسخ دقیق تری خدمتتون ارائه بشه. برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و پیشگیری از خطاهای شاید کوچک اما بسیار شاخص و زیر سوال بردن هزینه های سنگینی که بر روی دکوراسیون آشپزخانه صرف شده است، منطقی ترین راهکار مشورت با یک طرح دکور حرفه ایست. رنگ کاملا سفید و طرح کاملا ساده بدون هیچ نوع بافت ، شیار و رنگی ، در برخی از نمونه های کابینت ام دی اف وجود دارد.

یک – آشپزخانه های کوچک

پنجره‌های بزرگ، رنگ‌های روشن و مواد بازتابنده مات در سال‌های آینده درخشش را بیشتر می‌کنند. بهترین رنگ‌ها برای ترکیب سبک مدرن و کلاسیک استخوانی، کرمی، سفید و قهوه‌ای هستند. کابینت ها بدون تزیین هستند و باعث می شوند زیبایی و طبیعی بودن متریال بکار رفته جلوه کنند. خطوط افقی قوی، درهای کابینت تخت و وسایل ساده و در عین حال براق عناصر برجسته کننده در این سبک هستند. برخی از اشیاء به محض ورود به آشپزخانه چشم را به خود جلب می کنند.

  • نكته ايي كه در اينجا در نظر بگيريد جهت بازشو در را در نظر بگيرد كه ارتباطات را تحت تاثير قرار ندهد.
  • در این آشپزخانه کابینت‌های مدرن با متریال زیبا و گرم چوب در ترکیب با رنگ سفید و طوسی صفحه‌ها زیبایی خاصی به فضا بخشیده و صندلی‌های بدون پشتی مدرن این کانتر را تکمیل کرده است.
  • از انتخاب رنگ‌های قرمز، بنفش، سبز و آبی در فضای آشپزخانه به سبک سنتی خودداری کنید.
در مجله خبری آذین دکور باید ترجیحات سبک شخصی صاحب خانه و همچنین فضای موجود را در نظر بگیریم. بدین منظور همیشه بر اصول طراحی تکیه کنید که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید که کارآمد و زیبا باشد ضروری است. ثبت سفارش خدمات دکوراسیون آشپزخانه در “خدمت از ما” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. با مشخص کردن متراژ آشپزخانه و قید مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اشپزخانه خود پیدا کنید.

جای هود در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

توسط دکور

دکوراسیون