چیدانه دکوراسیون کلاسیک پذیرایی، 15 عکس از بهترین خانه‌های ایرانی! | azindekor

مجله خبری آذین دکور کلاسیک دور از شلوغی است پس با دقت و توجه به جزئیات مبلمانی را انتخاب کنید که برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. فرش‌های ایرانی ، خصوصا فرش‌های دستی با نقش و نگارهای تا حدی نامنظم و سنگین، از ویژگی‌های سبک کلاسیک در دکوراسیون خانه ایرانی است. کفپوش های موجود در سبک کلاسیک، حتی اگر یک پارکت یا لمینت ساده باشند، لازم است. تزیینات و طراحی هایی برای نمایش این سبک در آن ها به کار رفته باشد. سبکی است که از گذشته تاکنون در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

  • البته بسته به انتخاب مشتری ما در هر متراژی قادر به اجرای دکور کلاسیک هستیم.
  • رنگ های اصلی در دکوراسیون کلاسیک عموما در طیف رنگی کرم ، خاکستری ، طلایی ، نقره ای و مرواریدی است.
  • هر کشوری پیشینه‌ای غنی از فراز و فرودهای این سبک را پشت سر گذاشته است.
  • امروزه این ویژگی با استفاده از خطوط عمودی روی دیوارها و پرده ها در فضای داخلی کلاسیک خود را نشان می دهد و می تواند این ویژگی را تکرار و تاکید کند.
  • به گفته ی شرکت دکوراسیون و بازسازی ساختمان هیرادانا ، بازسازی ساختمان را می توان اینگونه دانست …

افراد کمی به این سبک گرایش دارند ، زیرا باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنند. البته فراموش نکنید که باید روح قواعد و اصول سبک کلاسیک مانند قرینگی حفظ شود. اولین و مهمترین ویژگی که یکی از معایب بزرگ محسوب می‌شود، هزینه بسیار بالا برای طراحی سبک کلاسیک اروپایی است. نکته دیگر اینکه حضور چوب طبیعی و لوازم چوبی نیز اهمیت ویژه ای در دکوراسیون کلاسیک ایرانی دارند. معمولاً در انواع روش ها ابتدا یک نقطه کانونی را مشخص می کنند و در عین حال اصل تقارن به وضوح قابل مشاهده باشد. سپس یک تم رنگی مناسب که هارمونیک و متعادل باشد را انتخاب می نمایند.

دفتر کار سبک کلاسیک

نکته حائز اهمیت این است که فضای غالب خانه شما باید یک یا نهایتاً دو رنگ ثابت داشته باشد. مبلمان سلامی یکی از پیشکسوتان در تولید مبل کلاسیک ، آرت دکو و سرویس خواب در طرح های گوناگون می باشد. که با بیش از نیم قرن تجریه در این صنعت فعالیت می نماید.

ارسال نظر لغو پاسخ

استفاده از نور طبیعی برای محیط، امری ضروری به حساب می آید و می بایست تا جایی که ممکن است از نور طبیعی و گرم خورشید به وسلیه پنجره های بزرگ برای محیط داخلی استفاده کرد. همچنین برای منابع نوری مصنوعی، می توان از لوسترهای کریستالی و چراغهای سقفی کلاسیک استفاده کرد که باعث زیبایی هرچه بیشتر محیط می شوند. ۴- یک گزینه عالی دیگر برای انتخاب اکسسوری‌ها در دکوراسیون کلاسیک ایرانی، شمعدان‌های لاله طرح قدیمی هستند.

اجرای دکوراسیون کلاسیک در فضاهای مختلف

میزهای عسلی که تمام بدنه و پایه آن منبت کاری شده اند نیز بر زیبایی مبلمان کلاسیک می افزایند. رنگ مبلمان را با پرده ها، قالیچه ها، فرش و هر اِلمان پارچه ای باید هماهنگ و ست کرد. به عبارتی هر طرح، نقش و جنس متعلق به یک گروه خاص باشد. دیوار، کفپوش و سقف در تمام فضاها باید از یک سبک، رنگ و طرح پیروی کنند. سنگ های مرمر برای کفپوش، دیوارها و حتی نمای کلاسیک کاربرد دارند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون