چیدانه زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی! | azindekor

به‌عنوان مثال شما می‌توانید میز عسلی، صندلی ناهارخوری، میز آرایش یا بوفه‌هایی که از نقش و نگارهای طلاکاری شده در ساخت آن‌ها استفاده شده است، در خانه سلطنتی خود به‌کار ببرید. از طرفی سبک کلاسیک از جمله سبک هایی است که حس راحتی و گرمای دوران گذشته را یاد آوری می کند. فضایی که به سبک کلاسیک مزین شده است از اصالت خاصی برخوردار می باشد.

  • در منازل مجلل با سبک کلاسیک دور تا دور سقف، اطراف لوسترها، بر روی ستون ها یا سرستون ها و دیوارها گچبری هایی اجرا شده که اغلب با رنگ یا ورق طلایی تزیین می شوند.
  • گچبری هایی که به صورت یکپارچه و قرینه در سقف و ستون ها امتداد دارند.
  • البته لزومی ندارد همه قسمت های دکوراسیون را طبق قاعده تقارن تنظیم کنید، اما بهتر است در چیدمان مبل ها، پرده ها و لوازم دکوری به این اصل توجه نمایید.
  • که با بیش از نیم قرن تجریه در این صنعت فعالیت می نماید.

سپس در دو طرف نقطه کانونی، مبلمان و اکسسوری و دکوریجات را به صورت قرینه چیدمان کنید. یادتان باشد، سقف، ستون و دیوارهای ساده در خانه های کلاسیک جایی ندارند و باید آن ها را با گچ بری، سر ستون و قاب بندی دیزاین کنید. باید بدانید بر اساس تعریف دایره المعارف Treccani، سبک کلاسیک مجموعه ای از مفاهیم و قواعد برگرفته از رم و یونان باستان است که از آن ها در هنر و معماری استفاده می شود. لطفا با نظرات و پیشنهادات‌ خود، ما را در بهبود همیشگی سایت یاری دهید. سبک کلاسیک لقب مادر را در میان دیگر سبک ها به خود اختصاص داده است.

دکوراسیون به سبک کلاسیک، معنای نظم در خانه شما !

این قاعده ممکن است در دکوراسیون کلاسیک به سبک اروپایی تا حدودی متفاوت باشد، اما در نمای خانه های ایرانی غالبا رعایت می شود. پرده‌ها غالبا از رنگ‌ های تیره متمایل به قهوه‌ای و با والان ها و تزیینات طلایی‌ رنگ طراحی‌ شده. و از پرده‌های سبک مانند پرده‌های حریر سفید رنگ و کاملا ساده در این سبک استفاده نمی‌ گردد. رنگ هایی که در این سبک از آن ها استفاده می شود، رنگ هایی با وقار که به فضای داخلی خانه شما شخصیت می بخشند رنگ هایی مانند طیف قهوه ای، بژ و کرم. در این متن به طور کامل در مورد نحوه چیدمان دکوراسیون کلاسیک اروپایی توضیحاتی را ارائه کردیم که بهتر است از آنها برای چیدمان بهتر، کمک گرفت. با اینکه این سبک کمی سنتی است و اغلب بزرگسالان آنرا به کار می‌گیرند اما برای شروع زندگی مشترک جوانان نیز می‌توان از آن استفاده کرد و تنها باید اکسسوری‌های مدرن را نیز در آن به کار گرفت.

ویژگی های سبک کلاسیک در دکوراسیون

تقریبا همه منازلی که مجله خبری آذین دکور آن ها به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است، دارای قفسه ها و کمدهایی از جنس چوب هستند که به طور معمول، کتاب های زیادی را در خود جای داده اند. البته لازم به ذکر است که فقط کتاب ها نیستند که در چیدمان این سبک به چشم می آیند. لوازم دکوری نیز مانند کتاب ها همیشه دارای قفسه مخصوص به خود هستند.

فروشگاه مبل آرند

و پایه مبلمان درسبک کلاسیک باید کار شده و پر از تزئین باشد. مبلمان نئوکلاسیک به فضای کافی برای چیدمان نیاز دارند. مبلمان و سایر المان های تزئین با الهام‌گیری از مینیمالیست ها در فضاها جانمایی می‌شوند. ریشه این سبک، در طراحی های رم و یونان باستان با گرایش و سلیقه‌های مدرن طراحان دکوراسیون داخلی است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون