سالاد واترگیت – یک آشغال زیبا

سالاد واترگیت - یک آشغال زیبا

من متوجه می شوم که ما گاهی اوقات در غرب میانه با اصطلاح “سالاد” سریع و آزاد بازی می کنیم، اما این یک کلاسیک است و من روی آن ایستاده ام! سالاد واترگیت یک سالاد سرد و از نوع دسر است که با مارشمالو و کول ویپ درست می شود. برای من، این یکی از اجزای اصلی هر باربیکیو حیاط خلوت یا شام تعطیلات است. خاطرات بسیار واضحی از این سالاد سبز و خامه ای در بشقاب ها در کنار چیزهایی مانند بوقلمون روز شکرگزاری یا مرغ باربیکیو دارم. تا زمانی که آن را امتحان نکنید، آن را نکوبید!

برخی این دستور تهیه سالاد واترگیت را با نام های دیگری مانند سالاد دسر پسته یا حتی کرک پسته می نامند. نام سالاد واترگیت به این دلیل است که این غذای جانبی مواد و طعمی مشابه کیک واترگیت دارد. و هر دو دستور پخت در زمان رسوایی واترگیت درست شدند.

مربوط: در مرحله بعد، سالاد کلاسیک آمبروزیا را برای غذای شیرین دیگری امتحان کنید.

عناصر

  • مخلوط پودینگ پسته
  • آناناس له شده با آب
  • مینی مارشمالو
  • گردو – یا می توانید از آجیل های دیگر استفاده کنید
  • کول ویپ – یا می توانید از خامه فرم گرفته تازه استفاده کنید

من دوست دارم این را با چند گیلاس ماراسکینو سرو کنم اما اختیاری است.

جهت ها

در یک کاسه بزرگ، همه مواد را اضافه کنید.

به آرامی همه چیز را با هم تا کنید، هدف این است که خوب مخلوط کنید اما لزوماً کول ویپ را کاملا خالی نکنید. مخلوط از مخلوط پودینگ سبز می شود.

خنک سرو کنید. باقیمانده غذا را به مدت یک یا دو روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.

نکاتی برای ساخت

  • سالاد واترگیت بهترین روزی است که درست می شود. و باقی مانده ها حتی اگر بعد از یک یا دو روز به خوبی ذخیره شوند، می توانند خیس شوند.
  • من معمولا از مینی مارشمالو معمولی (وانیلی؟) برای این دستور استفاده می کنم، اما اگر می خواهید طعم های میوه ای بیشتری اضافه کنید، می توانید از مینی مارشمالوهای میوه ای، مشابه سالاد آمبروزیا استفاده کنید.
  • من گاهی اوقات 1/4 فنجان یا بیشتر از کول ویپ را برای اضافه کردن به بالای این سالاد برای ارائه زیبا رزرو می کنم، اما لازم نیست.

دستور العمل های بیشتر سالاد سرد

چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

سالاد دسر خامه ای که با مخلوط پودینگ پسته، کول ویپ و چند ماده دیگر درست شده است.

بازده 8

آماده سازی 5 دقایق

جمع 5 دقایق

دستورالعمل ها

  • در یک کاسه بزرگ، همه مواد را اضافه کنید.

  • به آرامی همه چیز را با هم تا کنید، هدف این است که خوب مخلوط کنید اما لزوماً کول ویپ را کاملا خالی نکنید. مخلوط از مخلوط پودینگ سبز می شود.

  • خنک سرو کنید. باقیمانده غذا را به مدت یک یا دو روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.

یادداشت

سالاد واترگیت بهترین روزی است که درست می شود. و باقی مانده ها حتی اگر بعد از یک یا دو روز به خوبی ذخیره شوند، می توانند خیس شوند.
من معمولا از مینی مارشمالو معمولی (وانیلی؟) برای این دستور استفاده می کنم، اما اگر می خواهید طعم های میوه ای بیشتری اضافه کنید، می توانید از مینی مارشمالوهای میوه ای، مشابه سالاد آمبروزیا استفاده کنید.
من گاهی اوقات 1/4 فنجان یا بیشتر از کول ویپ را برای اضافه کردن به بالای این سالاد برای ارائه زیبا رزرو می کنم، اما لازم نیست.

تغذیه

ارزش غذایی

سالاد واترگیت

مقدار در هر سروینگ

٪ ارزش روزانه*

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه با استفاده از Spoonacular به صورت خودکار محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/watergate-salad/

توسط دکور

دکوراسیون