اتاق فرار کهزاد | allescape

این عامل سبب شده تا مشارکت فعالانه بسیاری از افراد در این شیوه اجرا، به عنوان بازی تعاملی، گسترش بیشتری اتاق فرار وحشتناک یابد. اتاق فرار یکی از آن بازیهایی است که در صورتی که بتوان این دو را باهم به درستی ترکیب کرد میتواند افراد بیشتری را به این سبک علاقه مند نمود. بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است.

۲. اتاق فرار خانه اشباح

مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد. مدت زمان تمام بازی‌های این مجموعه، یک ساعت است و شما باید با تیم‌های چهار تا ۶ نفره وارد آن‌ها شوید. اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید.

اتاق فرار سر به نیست

مجموعه اتاق فرار انیگما در برج میلاد، ۶ بازی معمایی، ترسناک و هیجان‌انگیز در تهران و یک بازی ترسناک و معمایی در کرج دارد. این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. آقای پیمان فاطمی یکی از هم بنیانگذاران مجموعه اسکیپ روم دات ای ار و همچنین عضو تیم طراحی بازیهای محیطی و اتاق فرار انلاین گروه سرگرمی افلاین می باشند. اگر عاشق اتاق فرار هستید و میخواهید سری به اتاق فرارهای شرق تهران بزنید تا یک اتاق فرار تعاملی را تجربه کنید، حتما مجموعه رتسل را انتخاب کنید. اتاق فرار شیطان صدا ندارد، با دارا بودن ژانر وحشت، هیجان و تعاملی می‌تواند حس و حال خاصی برایتان رقم بزند.

در نمایش‌های تعاملی باشکوه، فضاهای متنوعی استفاده می‌شود به‌طوری‌که دکور و صحنه‌سازی هر اتاق با اتاق دیگر متفاوت است. با استفاده از افکت‌های متفاوت نورپردازی و صداگذاری و تغییر میزان و شدت نور و صدا در لحظات متفاوت و با تناسب به احساسات بازیگر می‌توان صحنه را برای بیننده حتی بدون نیاز به لغات، باورپذیر کرد. در تئاتر سنتی، اجرا محدود به یک صحنه مشخص است و تماشاگران به‌عنوان ناظر منفعل عمل می‌کنند.

اتاق فرار خانواده کالینز

اتاق فرار کهزاد | allescape اجرا گردان در این موقعیت سعی می‌کند ترغیب و تشویق تماشاگران در اجرای تئاتر تعاملی را بدون انجام هیچ‌گونه کنترل و تاثیر گذاری احساسی انجام دهد. کار بازیگران در تئاتر تعاملی در حقیقت اجرای یک موقعیت و طرح یک مساله است این مسائل به طور معمول ماهیت اجتماعی دارند. در حال حاضر شیوه ی نوینی از نمایش مورد توجه همگان قرار گرفته؛ به نام تئاتر تعاملی که شکل های سنتی تئاتر رو تغییر داده و در اون بازیگر به نوعی تماشاگره. در تئاتر سنتی، تماشاگران و بازیگران از نظر فضا و کارکرد از هم جدا هستن ولی تو نمایش تعاملی اونها با هم یگانه و یکسان میشن، تماشاگر بازیگر میشه و یا بر عکس. پس از رزرو، حتماً با شماره تماس مجموعه که در اختیار شما قرار می گیرد در واتساپ جهت هماهنگی پیام ارسال کنید.

  • ايجاد محيطي سالم و خلاقانه براي سرگرمي و همكاري و همفكري ميان افراد از اهداف اين مجموعه ميباشد.
  • در این بازی منحصربه‌فرد، شما به‌همراه تیم خود در یک محیط عجیب و گاهی ترسناک قرار می‌گیرید و باید با هم‌فکری، حل کردن معماها و باز کردن قفل‌ها در زمانی مشخص از محیط خارج شوید.
  • در حالی که در شیوه‌های اجرای تعاملی و یا تئاتر تعاملی، تماشاگران و بازیگران یکسان هستند و هر دو می‌توانند جای خود را با دیگری عوض کنند.
  • درحالی‌که تئاتر تعاملی، مخاطب را مستقیماً درگیر می‌کند و آنها را به‌عنوان شرکت‌کنندگان فعال در این قطعه نمایشی در می‌آورد.
  • در حال حاضر رزرو این اتاق فرار در سایت مای اسکیپ غیر فعال است و شما نمیتوانید از طریق سایت مای اسکیپ رزرو خود را انجام بدید .

توسط دکور

دکوراسیون