ایده های ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + نمونه کار | azindekor

اگر می‌خواهید اتاق شما بزرگ و دلباز به نظر برسد، در انتخاب رنگ اتاق خواب از رنگ روشن برای دیوارهای اتاق استفاده کنید، زیرا رنگ‌های تیره حس کوچک و دلگیر بودن محیط را در افراد به وجود می‌آورند. بدون پنجره یعنی به صورت کاملا تاریک با نورگیری کم متفاوت بوده و پاسخ به سوال شما می تواند بسته به یکی از این دو گزینه تغییر کند. به علاوه، ابعاد اتاق (کوچک از نظر هر فرد یک مفهوم متفاوت دارد) ، ارتفاع ، مدل پلان (داری شکستگی، مربع، مستطیل یا هر نوع طراحی دیگر) ، مبلمان های ثابت و متحرک و چندین پارامتر دیگر در انتخاب تزیینات دیوار اتاق خواب موثر هستند. دقت کنید که طراحی یک دیوار با کاغذ دیواری برجسته و چشمگیر و دیوار دوم با اکسسوری های شاخص و جذاب، برای فضای کوچکی مانند اتاق خواب می تواند تعادل بصری فضا را برهم زده و ریتم آرامی را که این محیط بدان نیاز دارد از بین ببرد.

۳۰ الگوی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نوجوان، جوان و بزرگسال

خطوط مستقیم و مشخص در وسایل و مبلمان، فضای باز زیاد در اتاق، از عناصر مهم این نگرش هستند. ما سعی کردیم از ترفندهای ساده و کاربردی استفاده کنیم تا به راحتی و با کمترین هزینه قابل اجرا باشد. با به کار گیری این ترفندها دکوراسیون اتاق خواب مدرن و به روزی دارید و از فضای کاربردی ایجاد شده لذت خواهید برد. پاشیدن رنگ فوراً می تواند اتاق را زنده کند و احساس جذابیت بیشتری به آن بدهد، اما همچنین می توان از آن برای رفع مشکلات کلی زیبایی شناختی مانند بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک استفاده کرد. این طرح رنگ اتاق خواب کوچک را در نظر بگیرید، جایی که حاشیه ای نازک با ترکیب رنگ ها شکل گرفته است و به آنها جلوه تازه ای می دهد.

http://belaltour.ir

به این ترتیب با اولویت بندی مجله خبری آذین دکور و اصولی در ادامه نکاتی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید با هزینه ای ناچیز، دیزاین ساده و شیکی را برای اتاق خواب مد نظر خود پیاده سازی کنید. سلام استفاده از متریال‌های طبیعی مانند، چوب، چرم، سنگ و پوست حیوانات به عنوان اکسسوری‌ها در تزیینات داخلی اتاق خواب، مختص سبک روستیک می‌باشد. البته نیازی نیست که یک سبک را به طور کامل در اتاق پیاده کنید، بلکه می‌توانید با خلاقیت و سلیقه خار‌ق العاده خود چند سبک را با هم ترکیب کرده و دکوراسیون خاص خود را به خلق کنید و افراد را شگفت‌زده کنید. پس از مطالعه این مطلب نظرات و ایده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. این سبک معمولا برای اتاق‌های بزرگ درنظر گرفته می‌شود زیرا اندازه لوازم آن بزرگ بوده و شامل بسیاری از وسایل کوچک و خرده ریزهای دیگر در چیدمان اتاق خواب می‌شود. شما می‌توانید گیاهانی متناسب با فضا هم انتخاب کنید و در اتاق خود قرار دهید، زیرا برای سبک اسکاندیناوی وجود گیاهان هم مهم هستند.

برای داشتن یک اتاق خواب مدرن، وسایل کاربردی را نگه دارید و وسایل اضافی را از دکوراسیون اتاق حذف کنید. متریال های چوب، استیل، بتن، سرامیک و … از متریال های اصلی این سبک است. رنگ های خنثی و ملایم مانند کرم، طوسی و سفید رنگ های پرکاربرد در این سبک محسوب می شوند.

  • به نظر شما انجام این کار چگونه میسر می شود؟ برای انجام این کار بهتر است تنها در حد نیاز از وسایل در اتاق خواب استفاده نمایید.
  • لایه رویی پرده­‌ها را از جنس کتان یا مخمل، و لایه دوم از جنس تور بانتخاب کنید.
  • ✔ یکی از المان های تاثیر گذار در رنگ بندی مناسب دیوارها، آجر نما دکوراتیو می باشد.
  • با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود .
  • اگر سقف کم ارتفاع است، آباژورهایی را انتخاب کنید که نور را به سمت بالا بازتاب کند.
این فضای ساده و در عین حال زیبا ذهن شما را از هرگونه افکاری خالی کرده و به شما فرصت تمدد اعصاب شگفت‌انگیزی می‌دهد. شما درحالی‌که اتاق خود را به این سبک تزیین می‌کنید، می‌توانید سلیقه شخصی خود را هم با آن ترکیب کرده و فضایی با نشاط به وجود بیاورید. طراحی معاصر در حال حاضر شامل سبک‌هایی از پایان قرن بیستم است، جایی که تمرکز، کمی از طراحی مدرن برداشته شد و افراد به ظاهری طبیعی و ملایم روی آوردند. به طور تقریبی گفته می‌شود که همه ما حدود یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می گذرانیم، بنابراین باید به سبک و طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشیم یا محیطی پر آرامش و با نشاط ایجاد کنیم.

دکوراسیون اتاق خواب | جذاب‌ترین تصاویر سال از دکور اتاق خواب 2023

توسط دکور

دکوراسیون