دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن | azindekor

این سرویس خواب ها در طرح و رنگ های مختلف متناسب با پالت رنگ های متنوع موجود اند اما فراموش نکنید در سبک مدرن اغلب از رنگ های گرمی همچون بژ یا رنگ هایی خنثی همچون سفید استفاده می شود. در سبک مدرن اغلب شاهد دیوارهایی به رنگی خنثی هستیم که پس زمینه ای مناسب برای عناصر دیزاین محسوب می شود. البته عناصر دیزاین همچون سرویس خواب هم معمولا در رنگ های گرم و نه چندان برجسته ای انتخاب می شوند. در بین رنگ های خنثی، دو رنگ سفید و خاکستری برای دیوارها طرفداران بیشتری دارند.

  • از موارد مهمی که در قبل از هر اقدامی بایستی به آن توجه نمود تعیین سبک دکوراسیون مورد علاقه و متناسب برای اتاق خواب می باشد.
  • حسنی که کمد دیواری دارد این است که سبب جمع و جور کردن فضای اتاق خواب می شود .
  • به طور مثال یکی از مهمترین قسمت هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ها به موارد زیادی توجه کنید.
  • نحوه چیدمان وسایل اتاق خواب و وسایل تزیینی که انتخاب میکنید همگی در داشتن اتاق خوابی آرامش بخش کمک کننده هستند، نورپردازی اتاق خواب را فراموش نکنید و سعی کنید بصورت حرفه ای آن را انجام دهید.

مهم ترین موضوعی که باید به طور کلی در نظر داشته باشید این است که در دو طرف و پایین تخت خواب، فضایی برای رفت و آمد باقی بماند. زمانی که تخت خواب را در جای مناسب خود قرار دادید می توانید سایر مبلمان را بر اساس محل قرار گیری تخت خواب چیدمان کنید. اضافه کردن نقاشی، تابلوهای هنری و عکس‌ها می‌تواند فضای بی‌روح یک اتاق سرد و سفید را به محیطی دنج‌تر و گرم‌تر تبدیل کند. برای انتخاب آثار هنری می‌توانید به تناسب ترکیب رنگ آن‌ها با رنگ سایر وسایل اتاق فکر کنید. اگر بیشتر وسایل شما از رنگ‌های خنثی مثل سفید است، می‌توانید تابلوهایی با رنگ‌های متنوع‌تر به دیوار بزنید.

http://belaltour.irطراحی دکوراسیون اتاق خواب باید بگونه ای باشد که انسان حس راحتی و آرامش داشته باشد . چیدمان باید به گونه ای مرتب باشد تا زمانی که به چیزی احتیاج داشتید ، سریعاً بتوانید آن را پیدا کنید . ایده هایی که می توانید در دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و کلاسیک به کار ببرید . دو صندلی زیبا و راحت در کنار پنجره در نظر بگیرید تا فضای دو نفره دلنشینی ایجاد کند. جایی را برای خود تعبیه کنید که بتوانید کتاب بخوانید و از منظره بیرون لذت ببرید. یک میزگرد کوچک جایی برای خوردن قهوه صبحگاهی آرامش شما را دو چندان می‌کند.

ایده هایی جذاب برای دکوراسیون اتاق خواب

فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد. برای خاص تر بودن و منحصر به فرد شدن دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از رنگ های نارنجی و رنگ های جاندار و از این قبیل استفاده کنید. زیرا شما می توانید بی روح ترین فضا ها را با استفاده از رنگ های مختلف، کاملا پر انرژی و جذاب طراحی کنید. پرده اتاق خواب دخترانه در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می ‌شود. از بین مدل های مختلف با توجه به طرح و رنگ بقیه وسایل موجود در اتاق خواب فرزندتان، می توانید بهترین پرده را انتخاب و خریداری کنید.

دیزاین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

استفاده از آجر در قسمت هایی از نمای مجله خبری آذین دکور در این طرح مشهود است. یکی دیگر از عناصر کلیدی طراحی دکوراسیون اتاق خواب سنتی، استفاده از چوب‌های تیره و رنگ‌های به مراتب چشمگیر است. برای جفت شدن با چوب تیره‌تر و مبلمان اتاق، رنگ‌ دیوارها یا کاغذ دیواری‌ اتاق خواب معمولاً خنثی‌ و متوسط ​​هستند. استفاده از استندهای گلدانی یک راه ساده و ایده آل برای نظم دادن به گلدان های متعدد در دکوراسیون اتاق خواب است. به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید که چه استندها و چه آویزهای گلدانی لازمست به حد قابل قبولی از فضای تخت خواب دور بوده و در مکانی چیدمان شوند که در صورت سقوط آسیبی به افراد در حال استراحت وارد نشود.

مدل پرده اتاق خواب دخترانه

توسط دکور

دکوراسیون