اتاق خواب مدرن نکات مهم دکوراسیون اتاق مدرنبیش از 30 مدل | azindekor

بهتر است برعکس از فرش های بزرگ در خانه های کوچک استفاده نمایید. قرار دادن تختخواب در کنج اتاق، فضای بیشتری را اشغال می کند و در منازل کوچک یا اتاق خواب های کوچک این حرکت تاثیر منفی در زیبایی خواهد داشت. به دنبال قطعاتی باشید که کاربردهای زیادی دارند، مانند یک گنجه ذخیره‌سازی که می‌تواند در پای تخت به‌عنوان صندلی استفاده شود و در عین حال فضای مناسبی برای نگهداری پتوها و موارد اضافی است که می توان به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. رختخواب اضافی باید دور از دید قرار گیرد تا منطقه از شلوغی دور بماند و این تصور ایجاد شود که اتاق بزرگتر است. برای داشتن یک اتاق خواب شیک، کفپوش خنثی را با دیوارهای سفید روشن، تزئینات ظریف و لوازم جانبی مینیمال ترکیب کنید. برای یک اتاق خواب کوچک، بهتر است اشیا را از دید دور نگه دارید، زیرا هر چیزی که قابل مشاهده است، فضا را به هم ریخته و در نتیجه کوچکتر نشان می دهد.

  • یکی از المان های اساسی در تزیین و طراحی دکوراسیون اتاق خواب، تخت خواب می باشد.
  • ولی در انتخاب رنگ توجه داشته باشید که اگر فرزند شما بیش فعال است، از رنگ هایی که آرام تر هستند و آرامش بیشتری در او ایجاد می کنند، استفاده کنید.
  • دیگر زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار پاتختی گذشته است، اگر علاقمند به سبک مدرن هستید و می‌خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و یک دیزاین خاص داشته باشید به جای آباژور از آویزهای نور کنار تخت خواب استفاده کنید.
  • وجود کتابخانه، میز مطالعه، میز آرایش، فضای دکوری، کشو، تلویزیون و میز تلویزیون تماما هماهنگی و ترکیب رنگ جذابی با هم دارند.

از لحاظ بصری هم آویزهای نور بسیار زیبا هستند و از طراحی‌های متنوعی برخوردارند به همین دلیل با هر سلیقه‌ای هماهنگ می‌شوند. برای حفظ انسجام اتاق خوابی با دیزاین اتاق خواب مدرن، نیاز است تک تک عناصر آن متناسب با آن انتخاب شوند. در این میان سرویس خواب یکی از تاثیرگذارترین این عناصر در وجهه ی کلی فضا محسوب می شود. سرویس خواب مدرن و اسپرت همان گزینه ای است که برای اتاق خواب مدرن خود به دنبال آن هستید.

http://belaltour.irبرای ایجاد چنین فضایی استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی انتخاب مناسبی خواهد بود. اما فراموش نکنید که اگر می خواهید از چنین طرح های قدرتمندی در اتاق خواب خود استفاده کنید، حتما آن را تنها بر روی دیوار پشت تخت خواب به کار ببرید و برای دیوار های دیگر رنگ های خنثی و طرح های ساده را مورد استفاده قرار دهید. بهتر است فرش و پرده متناسب با فضای اتاق و سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و تم رنگی آن انتخاب شود. اگر از وسایل زیاد و تزئینات مختلف در اتاق خواب استفاده شده، بهتر است فرش و پرده طرح های ساده تری داشته باشند، تا باعث برقراری تناسب در فضای اتاق شوند. اما برعکس، اگر وسایل کم و ساده هستند می توانید از پرده و فرش های طرح دار استفاده کنید تا یکنواختی شکسته شود.

افرادی که می‌خواهند برای دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود وسایل مختلفی مانند مبلمان و سرویس خواب خریداری کنند بیشترشان به علت عدم آگاهی کافی در مورد چیدمان و دکوراسیون دچار اشتباهاتی می شوند که باع.. برای اینکه اتاق خواب بازسازی شود باید اول از همه به فردی که از آن اتاق استفاده می کند توجه کنید. معمولاً اتاق خوابی که برای کودکان و مخصوص دختر خانم ها انتخاب می شود بهتر است که از رنگ های شاد و روشن در آن استفاده کنید. اگر درون اتاق کمد های قدیمی وجود دارد می توانید قسمتی از دیوار را برای قرار دادن کمد دیواری هایی با درهای کشویی یا چارچوب های مختلف و شلف ها اختصاص دهید. زمانی که نیاز دارید در یک اتاق کوچک وسایل ضروری را بگنجانید ایجاد تقارن نقش خوبی در بزرگتر نشان دادن فضای اتاق شما خواهد داشت. کمدهای کنار تخت و نور را متقارن بچینید تا طرحی ساده و آسان داشته باشید.

برای اطلاع از “هزینه دکوراسیون اتاق خواب” با پاسخ به چند

اگر در بازار به دنبال مجله خبری آذین دکور خواب جدید می گردید، تختی را در نظر بگیرید که در قسمت پایینش کشو برای وسایل داشته باشد. اگر فضای شما آنقدر محدود است که کشوها به سهولت باز نمی شوند، از سطل های تزئینی در زیر تخت، برای ذخیره سازی وسایل استفاده کنید. خانه شیک و لاکچری | خانه مدرن | دکوراسیون شیک تجربه زندگی در یک خانه شیک و لاکچری آرزوی هرکسی است. در این مطلب دکوراسیون خانه مدرن با ویژگی هایی همانند یک هتل 5 ستاره را بررسی کرده ایم. ایده کاشی آشپزخانه | دیوار آشپزخانه | کاشی مدرن ایده های جذاب برای کاشی آشپزخانه به شما کمک می کند آشپزخانه ای شیک و مدرن با دیواری جذاب داشته باشید. شاید گاهی قرار دادن تختخواب در اتاق خواب غیرممکن و سخت باشد که در این صورت می‌توانیم از مبل‌های تختخواب شو استفاده کنیم.

یازده – کفپوش های یک اتاق خواب شیک، ساده و مدرن چطور باید انتخاب شود؟

توسط دکور

دکوراسیون