بهترین طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب+ مدل دکور پلاس | azindekor

می‌توانید از آباژور، لامپ‌های بالا یا کنار تخت، لامپ‌های دیواری و… استفاده کنید تا سبک‌های مختلف نورپردازی و رنگ‌های مختلف نور را به اتاق خواب اضافه کنید. البته در اضافه کردن منبع‌های مختلف برای نورپردازی، زیاده‌روی کنید. این کار را می‌توانید با اضافه کردن رنگ‌های متعدد و متریال‌های مختلف انجام دهید اما چیزی که معمولا فراموش می‌شود، استفاده از منابع مختلف برای نورپردازی اتاق خواب است. چیدمان سرویس خواب و میز آرایش باید به نحوی باشد که علاوه بر ایجاد ترکیبی زیبا در اتاق خواب از شلوغی در مسیرهای تردد جلوگیری شود. اگر به دنبال طراحی اتاق خوابی شیک هستید، المان های لوکس را فراموش نکنید. به این جهت سعی کنید از انواع المان هایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، استفاده کنید.

http://belaltour.irسرویس خواب شما باید در سبکی انتخاب شود که سبک کلی منزل از آن پیروی می‌کند. به طور مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب کرده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن باشد که از این سبک پیروی کند. وجود چراغ در بالای تخت خواب یکی از ویژگی های مهم در طراحی اتاق خواب بوده که باعث ایجاد راحتی بیشتر می شود. معمولا برای ایجاد چنین امکانی از آباژور هایی استفاده می شود که بر روی میز های پاتختی قرار داده می شوند. اما یکی از ترند های محبوبی که در اتاق خواب های نسل جدید پیش روی ما قرار می گیرد، لوستر های سقفی ای هستند که دقیقا بالای تخت خواب از سقف آویزان می شوند. چنین نور پردازی ای در اتاقی باریک، هم باعث ایجاد فضایی شلوغ نخواهد شد و هم چنین باعث می شود تا سقف از آن چه که هست بلند تر دیده شده و طبیعا فضایی دلباز تر ایجاد شود.

اگر مجله خبری آذین دکور خوابی ساده و شیک می پسندید، احتمالا سبک مدرن یا مینیمال مناسب سلیقتان است. سبک های روستیک، صنعتی و بوهو مناسب افرادی با سلیقه خاص می باشد. برای مثال اصول اولیه طراحی برای داشتن اتاق خوابی مدرن شامل موارد زیر می شود.

نه – چگونه از کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنیم؟

کمد ریلی همراه با آینه در بزرگ نشان دادن فضای اتاق خواب مدرن تأثیردارد. در اتاق خواب های بزرگ در صورت امکان بهتر است از کمد دیواری لولا دار استفاده شود. همه نکته­ هایی که در این مطلب گفتیم هرچند کوچک به نظر برسند ولی مهم هستند. با دیدن تصاویر مختلفی از دکوراسیون اتاق خواب می ­توانید ایده بگیرید.

  • اگر اتاق خواب ما آرامش کافی نداشته باشد، می‌تواند روی کیفیت خواب و در نهایت روی کیفیت زندگی ما تأثیر منفی داشته باشد.
  • حتی برای یک اتاق کاملا ساده و خلوت این سبک کاغذ دیواری می تواند جلوه ای آشفته و پرهیاهو ایجاد کند.
  • استفاده از فرشی که در زیر پا احساس نرمی و گرمی داشته باشید نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه نمایید.
  • در صورتی که حریم اتاق خواب برایتان اهمیت دارد، از پرده های حریر استفاده کنید.
  • در همه این موارد بهتر است به این نکته دقت کنید که تمام اجزا با هم هماهنگی داشته باشند.
نورپردازی با ریسه‌ها فضای رویایی و زیبایی را به دکور اتاق خواب شما می‌دهد. بنابراین، برای داشتن یک دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک، بیشتر به دنبال وسایل و مبلمانی با خطوط صاف و مستقیم باشید؛ زیرا وسایلی که خطوط منحنی دارند، برای دیزاین اتاق خواب‌های کوچک مناسب نیستند. یکی از مزایای سپردن کار به طراح دکوراسیون حرفه‌ای، اینست که بهترین طراحی ممکن براساس بودجه و سلیقه شما انجام خواهد شد.

۱۱۳ مدل طراحی دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و ساده

توسط دکور

دکوراسیون