چرا باید یک جفت لباس باغبانی داشته باشید؟

چرا باید یک جفت لباس باغبانی داشته باشید؟

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

من در طول دو یا سه هفته گذشته بیشتر روزها در حیاط و تخت های باغ کار کرده ام. این زمانی از سال است که روزهای طولانی و هوای نه چندان گرم بهاری مرا به بیرون می کشاند و در مورد تمیز کردن وسایل، علف های هرز و کار روی پروژه های محوطه سازی بیشتر هیجان زده می شوم. خانه ای خریدیم که حدود 50 سال پیش محوطه سازی زیبایی داشت. خوشبختانه، برخی از این محوطه‌سازی‌ها هنوز در شرایط خوبی هستند، می‌توان آنها را اصلاح کرد و پایه خوبی برای کار فراهم می‌کند. متأسفانه، بسیاری از حیاط و بسیاری از آن بوته های بالغ بیش از حد رشد کرده اند و هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. سال گذشته، با برداشتن بوته‌های بزرگ و تعدادی درخت به‌صورت حرفه‌ای، یک فرورفتگی بزرگ ایجاد کردیم و آرام آرام روی بقیه کار خودمان کار می‌کنیم. در یک نقطه، من خلاصه ای از کارهایی که تاکنون در حیاط انجام داده ایم را به اشتراک می گذارم.

جف و پسرها کمک خواهند کرد، اما هیچ یک از آنها به اندازه من در مورد کار در حیاط هیجان زده نیستند. پدر و مادر من هر دو دوست دارند در حیاط کار کنند و از آنجایی که حیاط آنها به طور حرفه ای محوطه سازی شده و نگهداری می شود، آنها می آیند و در حیاط من کمک می کنند. بنابراین، آنها روز شنبه آمدند تا در برخی موارد کمک کنند. وقتی رسیدند، مامانم از ماشینشان پیاده شد و بعد از احوالپرسی با سباستین گفت: «خب، نگاهت کن!» من در لباس کار معمولی ام نبودم – شلوار گرمکن و تی شرت (یا هودی اگر باحال باشد.) یک جفت لباس باغبانی پوشیده بودم.

بله، او مرا مجبور کرد در آنها ژست بگیرم تا بتواند عکس بگیرد. “شما برای پست وبلاگ خود به آن نیاز دارید!”

روپوش باغ ارثی | چکمه شکارچی | گاری باغ

من یک جفت لباس باغبانی (به طور خاص این جفت) را چند سال پیش خریدم. من بیشتر در حیاط خانه‌مان در مینه‌سوتا کار می‌کردم و فکر می‌کردم داشتن یک جفت با جیب و زانوهای تقویت‌شده خوب است. علاوه بر این، وقتی روی دست و زانو هستم یا روی تخت‌ها کار می‌کنم، دیگر نگران پایین کشیدن پیراهنم از پشت شلوارم نباشم تا کمی بیشتر از چیزی که برایم مهم است جلوه کند. اتفاقا همسایه از کنارش گذشت من آنها را امتحان کردم، دوستشان داشتم، آنها را شستم، کنار گذاشتم و بلافاصله آنها را فراموش کردم. من عادت کرده بودم با شلوار گرمکنم کار کنم و عادت نکرده بودم که برای کار در حیاط آن را عوض کنم. و علیرغم خریدن آنها، خودم را نیز متقاعد کرده بودم که لباس‌های شلوغ کمترین چیزی است که می‌توانم بپوشم و اکنون مطمئن نبودم که بتوانم در حیاط یا مراکز باغبانی آن قدم بزنم.

خوب، وقتی روی حیاط خانه جدیدمان در مریلند کار می‌کردم، لباس‌های سرپوش‌ها را به یاد آوردم و علی‌رغم اینکه رزرو کرده بودم، آنها را امتحان کردم. پس از استفاده از آنها در طول ساعت ها کار در حیاط، چنگ زدن، کاشت، بذر، چمن زنی، پیرایش، کشیدن علف های هرز و حتی پوشیدن آنها در مرکز باغ، متقاعد شدم که همه به یک جفت نیاز دارند.

خیلی به لباس‌های شلواری مربوط نمی‌شود، اگرچه آن‌ها بسیار راحت هستند و بهترین جیب‌ها را دارند، اما مهم این است که چیزی برای پوشیدن داشته باشید که بگوید وقت باغبانی است. مثل این است که کفش های پیاده روی یا لباس شنا یا لباس های خود را برای کلیسا بپوشید. این اولین گام در یک فعالیت می شود و وقتی همه برای آن آماده باشید، پیگیری آن آسان تر می شود.

نمونه موردی – من دوست دارم عصرها که آفتاب کمتر است و پوستم را زیاد اذیت نمی کند باغبانی کنم. (من به آفتاب آلرژی پیدا کرده ام و اگر بیش از حد دچار کهیر شوم، کهیر می شود، که می تواند خیلی سریع اتفاق بیفتد، حتی در زمستان یا در روزهای ابری.) جف و پسرها برای یک کار بیرون رفتند و من خانه ماندم. برای کار روی مقداری وجین لباس و چکمه های باغبانی ام را پوشیدم و به سمت حیاط خلوت رفتم تا سر کار بروم. من فقط حدود 10 دقیقه آنجا بودم و شروع به پاشیدن کرد. برای من کمی آب پاشی مهم نبود، اما بعد از آن به شدت باران شروع به باریدن کرد. به داخل رفتم و منتظر ماندم تا رد شود. مدت کوتاهی پس از ورود من، باران متوقف شد، بنابراین دوباره بیرون آمدم. فقط چند دقیقه بعد، در حالی که یک دوش دیگر از آنجا می گذشت، به داخل برگشتم. احساس تقریباً خنده‌دار می‌کردم، مثل اینکه هر وقت از خانه بیرون می‌رفتم، ابری بارانی روی خانه‌مان آویزان بود. اما، من لباس های باغبانی و چکمه هایم را پوشیده بودم. لباس پوشیده بودم و آماده بودم. اگر فقط چند شلوار گرمکن می پوشیدم، شاید خیلی راحت تر دست از کار می کشیدم، اما چون برای باغبانی یونیفورم پوشیده بودم، پیگیر بودم و در نهایت با هماهنگی هوا به یک ساعت کار خوب رسیدم.

البته، نیازی نیست که در واقع یک جفت لباس باغبانی داشته باشید (اگرچه من طرفدار آن هستم!) شما فقط به چیزی نیاز دارید که بپوشید که نشان دهد برای یک کار خاص آماده هستید. این می تواند یک جفت چکمه، دستکش و کلاه باغبانی باشد. شاید به سادگی گرفتن یک مجموعه از ابزارهای باغبانی نشانه شما باشد و هنگامی که آن را بیرون از خانه دارید، می دانید که آماده کار هستید.

وقتی صحبت از چکمه شد، من چند جفت چکمه شکارچی دارم، اما اخیراً یک جفت از چکمه‌های کوتاه Play آنها را خریدم و آن‌ها کفش‌های باغبانی مورد علاقه من هستند. من تمام روز شنبه را در آنها کار کرده ام و اصلاً پاهایم درد نمی کند. من آنها را خیلی دوست داشتم، یک جفت با آستر نئوپرن هم خریدم.

مهم نیست که چه کار، کار یا کار خلاقانه ای را می خواهید انجام دهید، واقعاً تعجب آور است که یک نشانه ساده چقدر می تواند توجه شما را متمرکز کند و شما را به انجام کارهای بیشتر ترغیب کند.

من فردا برخی از پیشرفت هایی را که در حیاط انجام داده ایم به اشتراک خواهم گذاشت…

یک دوز روزانه تشویق و الهام دریافت کنید!

از پست های وبلاگ روزانه ماریان الهام بگیرید

برای دریافت پست های وبلاگ نشاط آور مستقیماً در صندوق ورودی خود ثبت نام کنید! به جمع افراد همفکر ما بپیوندید و روز خود را با انفجاری از خلاقیت، انگیزه و مثبت شروع کنید. چه به دنبال نکات تزئینی، پروژه های DIY یا صرفاً مقداری الهام باشید، پست های روزانه ماریان مطمئناً روز شما را روشن می کند و خلاقیت شما را شعله ور می کند. تشویق روزانه خود را از دست ندهید – هم اکنون مشترک شوید!



منبع: https://missmustardseed.com/why-you-should-have-a-pair-of-gardening-overalls/

توسط دکور

دکوراسیون