دکوراسیون کلاسیک چیست دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک فروشگاه مبل آرند | azindekor

دکوراسیون کلاسیک، سبکی که در هر زمانی طرفداران بسیاری داشته است. حتی این روزها که زندگی افراد شکل مدرنی به خود گرفته‌است، باز هم محبوب و خواستنی است. اما برای اینکه بتوانیم بهترین دکوراسیون داخلی کلاسیک را داشته باشیم می‌بایست نکات مهمی را در نظر بگیریم.

  • در آشپزخانه و سرویس از کاشی های طرح دار یا سنگ های طبیعی استفاده می شود.
  • طرح تمام لوازم تزئینی هنر دست استادکاران ماهر هستند.
  • یکی از سبک های محبوب و پر طرفدار در دکوراسیون داخلی که از گذشته تا کنون برای طراحی فضاهای مختلف در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد، سبک کلاسیک می باشد.

نورپردازی در کنار حضور نور طبیعی در سبک کلاسیک و زیر شاخه های آن اهمیت ویژه ای دارند. معمولا در سبک طراحی کلاسیک پنجره ها بزرگ طراحی می شوند. همان طور که مطالعه کردید، دکوراسیون کلاسیک، سبکی لوکس و مجلل و پر از جزئیات و ظریف کاری ها با هندسه و معماری دقیق است.

سبک دکوراسیون کلاسیک (مزایا، معایب و اصول دکوراسیون داخلی کلاسیک)

به‌عنوان مثال مجله خبری آذین دکور‌های بلوط، گردو، راش و ماهون، انتخابی ایده‌آل برای ساخت سرویس خواب سلطنتی و مبلمان کلاسیک است. در این سبک برای انتخاب روتختی‌ها و پرده‌ها، باید سراغ پارچه‌های ابریشمی و پنبه مصری، کتان و مخمل رفت. سنگ‌های مرمر و مرمریت نیز از جمله مواد لوکس و درجه یک در طراحی داخلی یک خانه به سبک کلاسیک هستند. سرویس بهداشتی های کلاسیک، معمولا کابینت های چوبی با رنگ های کرم و قهوه ای دارند.

نکات مهم در اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک پذیرایی

فضای داخلی نئو کلاسیک معمولا دارای تزئینات و جزئیات پیچیده ولی بسیار کم و ظریف در لوازم است. سبک نئو کلاسیسم هر آن چه درباره آمیختن سبک کلاسیک با مدرن است. از مشخصه های بارز سبک دکوراسیون کلاسیک استفاده از دیوارهای گچ بری شده، مبلمان آنتیک و سلطنتی،دکوری های چوبی حکاکی شده، سقف های بلند، پرده های فاخر با پارچه های گلدار، است. هدف از استفاده آن‌ها، نمایان‌تر شدن متریال های دیگر مانند چوب در دکوراسیون داخلی کلاسیک است.

تجمل گرایی و استفاده از لوازم لوکس و گرانقیمت جزو عناصر جدایی ناپذیر در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک محسوب می شوند. بهترین مبلمان برای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک، مبلمان آنتیک و عتیقه هستند. اما مطئمنا باید زمان و هزینه زیادی را صرف پیدا کردن آن ها کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون