معرفی سبک لوکس و جذاب کلاسیک در دکوراسیون داخلی + ویژگی های سبک کلاسیک | azindekor

تقارن، تزیینات، استفاده از فرم های منحنی، رنگ های شکیل و پارچه های نفیس از جمله خصوصیاتی هستند که یک مبل کلاسیک داراست. در انتخاب مبل باید به رنگ چوب توجه کرد و آن را مطابق با دکوراسیون فضا در نظر گرفت. رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک، رنگ های طلایی، نقره ای، سفید، کرمی و قهوه ای هستند.

  • عکس بالا نمونه زیبایی از یک حمام کلاسیک را به شما نشان می دهد.
  • یا به عبارتی نئو کلاسیک ترکیبی از تمایلات مدرن با ویژگی های کلاسیک است.
  • نوع آب و هوا نیز می تواند از گزینه های موثر برای انتخاب رنگ باشد.

در صورتیکه این آیتم در خانه شما وجود داشته باشد، می‌باید از انواع سنگی و آن هم سنگ مرغوب دیزاین شود. ظروف کریستالی و برنزی و نقره هم تکمیل‌کننده زیبایی بوفه خواهند بود. حال در بخش بعدی به بررسی آیتم‌های مهم در دیزاین اتاق پذیرایی خواهیم پرداخت. کاغذ دیواری باید کیفیت بالایی داشته و از جنس پارچه یا ابریشم باشد.

تونالیته های رنگی

مجله خبری آذین دکور های کلاسیک، عموما از جنس چوب گردو و بلوط هستند. سطح کابینت ها ممکن است رنگ خود چوب را داشته باشد یا رنگ خورده باشد. روی درب کابینت ها تزیینات و کنده کاری های زیبا و ظریف به چشم می خورد. اکثر کابینت های کلاسیک، دارای رنگ های روشنی مثل سفید و شیری یا رنگ های تیره ای مثل قهوه ای هستند. در این سبک برای تزیین دیوارها از پنل های دیواری چوبی و کاغذ دیواری های مرغوب استفاده می شود. پنل های چوبی به طور معمول از چوب گرانبها ساخته می شوند و گچبری های دیوار با نهایت ظرافت و دقت صورت می گیرند.

سبک دکوراسیون کلاسیک – معرفی 8 اصل برای طراحی کلاسیک منزلتان!

اما باید اعتراف کرد که زیبایی دکوراسیون کلاسیک همیشگی است! اما به مانند هر سبک دیگری در معماری و دکوراسیون داخلی، باید به درستی اجرا شود تا حق مطلب ادا گردد. استفاده از چیدمان کلاسیک در دفتر کار رواج بسیار زیادی دارد. این سبک بیشتر برای محیط هایی از قبیل دفتر وکالت و مدیریت مورد استفاده قرار گرفته و با میزهای بزرگ و چوبی قهوه ای جلوه فوق العاده ای ایجاد می کنند.

پارچه های طبیعی مدرن مناسب ترین پارچه برای اثاثیه داخلی سبک نئو کلاسیک هستند. توجه داشته باشید که پارچه های ملیله دوزی شده ، زر بافت و گل دار جایی در این سبک ندارد. پیشنهاد می شود این رنگ های گرم را فقط در یک کاناپه تکی ، یا مبل های تک نفره و یا مثلا فقط در رنگ یک دیوار شاخص استفاده کنید. توجه داشته باشید که پارچه های تک رنگ ، ساده و بدون طرح مناسب دکوراسیون نئو کلاسیک است. آیا می دانستید گل و گیاه نقش بسیار کم رنگی در سبک کلاسیک دارد؟ دکوراسیون کلاسیک دارای اکسسوری های لوکس ، پر زرق و برق و تجملی است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون