با سبک دکوراسیون کلاسیک و نئوکلاسیک و ویژگی های هر کدام آشنا شوید! گروه بینا | azindekor

طراحی معماری داخلی به سبک کلاسیک شامل سقف های بلند، ستون های بلند، پرده های نزدیک به هم، آینه ها، گلدان ها و مجسمه های برنزی و غیره است. روشنایی در طراحی داخلی به سبک کلاسیک، شامل روشنایی در کف، کریستال و نورپردازی در تمامی فضاها مورد نیاز است. دیوارپوش چرمی، کفپوش سنگ گرانیت و مرمر برای پذیرایی با سبک کلاسیک فضای بی نقصی را بوجود خواهد آورد.

  • هم چنین متریال مورد استفاده و پر کاربرد در مبلمان این سبک، متریال چوب است که میتوان شکل ها و تزئینات مناسبی را بر روی آن ایجاد کرد تا جذابیت کار افزایش پیدا کند.
  • نحوه بازسازی ساختمان با کمترین هزینه چرا بازسازی ساختمان صرفه اقتصادی دارد ؟ بازسازی ساختمان می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیافتد .
  • و طراحی معماری داخلی در خدمت شما کارفرمایان محترم می باشد.
  • و از استفاده از هر نوع رنگ دیگری به‌ جز رنگ‌ های مشابه طلایی در چیدمان خودداری می‌شود.
  • سبک کلاسیک مشخصه های متعددی در دکوراسیون داخلی دارد که برخی از آن ها با سایر سبک ها مانند نئوکلاسیک یا حتی مدرن مشترک بوده و برخی مخصوص همین سبک خاص هستند.

جا حوله ای، جا صابونی، چراغ و دیگر موارد را نیز مطابق رنگ های اصلی به کار رفته در فضا انتخاب کنید. رنگ های اصلی در سبک کلاسیک، موقرانه، شکیل و تجمل گرایانه هستند. از جمله این رنگ ها می توان به کرمی، شیری، خاسکرتی، طلایی، نقره ای، قهوه ای، برنزی، زیتونی، زرشکی، ارغوانی و سفید صدفی اشاره کرد.

ترفند سریع و کم هزینه برای تغییر حال و هوای خانه

تابلوها با اشکالی از مناظر کلاسیک ساختمان‌های قدیمی اروپایی و یا تصاویری از امپراطوری‌های قدیم در این سبک به چشم می‌خورد. البته معمولا در ابعاد بزرگی روی ساخته می‌شوند تا برای دیوارها نصب شوند. شاید می‌توان گفت استفاده از تابلوهای اصیل، یک عضو جدا نشدنی از این سبک دکوراسیون است که طرح روی آن نشان دهنده فرهنگی از اروپا خواهد بود. نما سبز طراح و مجری دکوراسیون داخلی مدرن وکلاسیک لوکس، بازسازی اماکن مسکونی، اداری و تجاری با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه دکوراسیون داخلی آماده ارائه خدمات می باشد. به فعالیت هایی که انجام آن ها باعث زیباتر شدن و همچنین باعث طولانی تر شدن عمر ساختمان می شود بازسازی …

چند نکته مهم برای طراحی داخلی

در سرویس خواب به سبک کلاسیک، استفاده از ریزه‌کاری‌های مختلف جزء مشخصه‌‌های اصلی آن محسوب می‌شود. در بعضی از مواقع نقش‌هایی به شکل منبت روی بدنه سرویس‌ خواب کلاسیک به کار رفته است. اما وجود طرح‌ در این مدل سرویس‌ها نه به اندازه سرویس‌های استیل بوده و نه به‌میزان سادگی سرویس خواب مدرن است. اول از همه برای داشتن یک دکوراسیون کلاسیک به سراغ انتخاب یک دست مبلمان استیل و فاخر بروید. این مهم ترین رکن چیدمان کلاسیک اتاق پذیرایی شما به شمار می‌رود. مبلمان استیل ذات اشرافی دارد، می تواند به میزان قابل توجه‌ی شما را به هدف‌تان که داشتن یک دکوراسیون کلاسیک است نزدیک کند.

رنگ‌هایی که برای دکوراسیون کلاسیک اروپایی انتخاب می‌شوند

تک تک اجزا مجله خبری آذین دکور و المان های گوناگون با دقت زیاد حکالکی و کنده کاری شده و از حالت سادگی رها گردیده اند. نرده های پله، دسته های چوبی مبلمان، تزیینات دیواری و دیگر اجزا همه به نحو هماهنگ و جذابی به دست استادان هنرمند طراحی و رنگ آمیزی شده است. همان طور که پیش تر نیز به صورت کوتاه اشاره شد، سبک کلاسیک به هیچ وجه با بی نظمی و آشفتگی سر سازگاری ندارد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون