دکوراسیون کلاسیک چیست دکوراسیون منزل به سبک کلاسیک فروشگاه مبل آرند | azindekor

حتی در یک فضای غیر متقارن می توانید با طرح یا تصاویر روی دیوار، یک فرش ساده اما دلنشین تقارن را ایجاد کنید. تقارن و تناسب دو موضوع مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک می باشند. طبق این قانون عناصر یک سازه، باید با رعایت تناسب و تقارن ریاضی طراحی و ساخته شوند. زمانی که قصد طراحی دکوراسیون کلاسیک دارید باید ابتدا زیر شاخه کلاسیک را مشخص کنید، مانند سبک ویکتوریایی یا فرانسوی. برخی افراد سبک کلاسیک را به عناصر مدرن ترجیح می دهند، مانند سبک نئوکلاسیک.

  • کمتر کسی ترکیب سبک کلاسیک و مدرن را به عنوان سبک طراحی داخلی می شناسد.
  • سبکی که هر کدام از عناصر آن از تاریخ سخن می‌گوید چیدمان کلاسیک یک چیدمان منظم و قابل پیش‌بینی است.
  • چیزی که در دکوراسیون های داخلی بهسبک کلاسیک دارند حسابی به چشم می آید، کلکسیون های است که در قفسه های چوبی و کمد هایی چوبی که درب های شیشه ای دارند خودنمایی می کنند.
  • درواقع سبک دکوراسیون کلاسیک نوعی از شکوه و اصلت را به بینندگان خود نشان می دهد و آن ها را علاقه مند به این شکوه و اصالت و جلال می کند.
  • باید در نظر داشت که معمولا سبک کلاسیک نیازمند هزینه بیشتری نسبت به دیگر سبک ها است.
  • در حالی که خطوط منقطع ، اشکال هندسی و گوشه دار از انتخاب های اولیه در سبک نئو کلاسیک است.

حتی اگر تمام اصول بالا را به درستی اجرا کرده باشید، بدون نورپردازی مناسب، عناصر لوکس و پر ظرافت منزل کلاسیکتان به خوبی جلوه نمی کنند. پس برای این که تقارن در فضا دیده شود، ابتدا نقطه کانونی را در فضا مشخص کنید و آن را به عنوان محور تقارن در نظر بگیرید. در دکوراسیونی که ریشه اش در معماری روم و یونان باستان است، باید از متریال و مصالح با کیفیت و لوکس استفاده کنید. کاربرد لوستر در دکوراسیون تنها به نور پردازی و روشنایی محدود نمی‌شود یک لوستر زیبا به جذابیت دکوراسیون شما اضافه می کند لوسترها از تزئینات چشم گیر دکوراسیون به شمار می‌روند. کابینت های کلاسیک عمدتا از چوب های بلوط یا گردو هستند. این سبک، سبکی منظم و پایدار است که پایداری و استقامت خاصی به فضا می دهد.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن-ظفر

طراحی دیواره ها و سقف های بسیار فاخر و پرکار ، یکی از ویژگی های بارز سبک کلاسیک در معماری داخلی خانه ها و فضاهای رسمی ست. اگر می خواهید یک آشپزخانه کلاسیک داشته باشید باید ابتدا از مهم ترین قسمت ها شروع کنید و قدم به قدم پیش بروید. مسلما یکی از این مهم ترین قسمت های آشپزخانه، کابینت های آن هستند.

سبک دکوراسیون کلاسیک چیست؟

برای پوشش پنجره ها از پرده های بلند با پارچه های نفیس و تزییناتی مثل والان بهره بگیرید. کاغذ دیواری ها را از میان طرح های گلدار و رنگ های آرامش بخش برگزینید. مبلمان آنتیک ، دیوارهای گچبری شده، لوسترهای چشمگیر، تزیینات شگفت انگیز، دکوری های حکاکی شده، پرده های فاخر و رنگ های شکیل و سنگین چه چیزی را در ذهن شما تداعی می کنند؟ بله، سبک دکوراسیون کلاسیک . ویژگی هایی که نام برده شد، خصوصیات سبک دکوراسیون کلاسیک هستند. وقتی این ویژگی ها در کنار هم برای دکوراسیون منزل به کار روند، شما می توانید فضایی سرشار از اصالت و ابهت را تجربه کنید. سبک کلاسیک برای کسانی که وقار در دکوراسیون را به دیگر چیزها ترجیح می دهند، مناسب است.

مبلمان در دکوراسیون داخلی کلاسیک

پس اگر شیفته این مجله خبری آذین دکور های منحصر به فرد شده اید، اصولی که آموزش دادم را به کار ببرید و خانتان را به سبک کلاسیک دکور کنید. توجه داشته باشید طرح های راه راه، شطرنجی، و طرح گل های کلاسیک مثل داماسک، از بهترین گزینه ها برای پارچه های شما هستند. در ادامه نیز می توانید عکس های متعددی از فضاهای اجرا شده به سبک کلاسیک ببینید و از آن ها الهام بگیرید. پذیرایی بخشی از منزل است که این روزها بیشتر کارهای مان را در آنجا انجام می دهیم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون