دکوراسیون کلاسیک شرکت دکوراسیون داخلی نما سبز | azindekor

انتخاب رنگ در دکوراسیون کلاسیک به شیوه ای ساده تعیین می شود. رنگ های ساده اما گرم کمک می کند دکوراسیون داخلی کلاسیک همواره مورد توجه باشد و هیچ گاه از دنیای مد خارج نشود. همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد. به طور کلی کاغذ دیواری ها، پانل های چوبی، سنگ های گرانقیمت، اکسسوری ها و … همچنین از پارچه های ابریشمی، مخمل، ساتن، ملیله دوزی و… این نکته که اگر وسایلتان زیاد است برای این‌که از شلوغی اتاق جلوگیری کنید کاغذ دیواری‌هایی با طرح های ساده و ظریف و نیز با رنگ‌های ملایم تر را انتخاب کنید.

  • دکوراسیون کلاسیک در واقع یک نوع دیزاین به سبک سنتی غربی ست که تغییراتی مطابق زمانه حال در آن صورت گرفته است.
  • البته ویژگی های معماری به سبک کلاسیک در نواحی مختلف یکسان است.
  • کافیست نگاهی به طراحی های اجرای شده سبک کلاسیک چه دیزاین کاخ های شاهنشاهی در ایران و چه به عنوان مثال قصرهای پادشاهان فرانسوی و بناهای تاریخی ایتالیا بیاندازید.
  • رسیدن به هر یک از این اهداف و ویژگی ها این شرکت را در رده برترین ها قرار می دهد.

اجرای نمادها و طرح ‌های معماری کلاسیک در یک رویکرد عملگرایانه و معاصر با توجه به امکانات دکوراسیون مدرن و جدید است. در نگاه اول برای بیننده چنین استنباط می شود که فضا شلوغ است اما این به دلیل نوع و سبک طراحی داخلی کلاسیک است. ابتدا شاید چیدمان سخت باشد اما با کمی آشنایی می توانید هر چیزی را در جایگاه اصلی خود قرار دهید. در‌ضمن اگر به‌دنبال اکسسوری‌ها و المان‌های کلاسیک برای دیزاین خانه خود هستید، فروشگاه بلج در اختیار شماست. شما در این بخش از سایت بلج، تنوع بسیاری از میز عسلی، کمد، سرویس خواب، بوفه، میز آرایشی و کنسول را مشاهده خواهید کرد.

رنگ در دکوراسیون سبک کلاسیک

تاثیر سبک کلاسیک آن را از سبک های دیگر متمایز کرده است. با استفاده از مواد مناسب می توانید در این سبک درخشندگی ایجاد کنید. به عنوان مثال استفاده از متریال های لوکس باعث درخشش بیشتر این سبک می شود. همچنین استفاده از شمعدان و لوسترهای کریستالی، طلایی، برنزی و مسی نیز انتخاب مناسبی برای این موضوع است. علاوه بر همه این موارد، آینه های قاب تزئینی و آثار هنری نیز به سبک کلاسیک درخشندگی ایجاد می کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک_جنت آباد

لوسترهای بزرگ برنزی، طلایی و کریستالی که دارای ریزه کاری و پرکار هستند در خانه های کلاسیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. آباژورهای برنزی و چوبی نیز در سایزهای مختلف و با حباب های بزرگ می توانند جلوه منحصر به فردی را در این محیط ایجاد کنند. ایجاد حس شادی و ظرافت در فضا داخلی وظیفه ی دکوراسیون داخلی کلاسیک است. گچ کاری سقف از عناصر اجباری در دکوراسیون کلاسیک است و دارای تزئینات با جزئیات زیاد میباشد. حاشیه های سقف، گرد کردن گوشه ها، محل نصب لوسترها، بالای میل پرده ها و… همه باید به درستی تزئین شوند و به چشم آیند. به جای گچ کاری از دکورها با متریال فوم و اندود هم استفاده میکنند.

برای مجله خبری آذین دکور درخشش در سبک کلاسیک می توان از متریال های مناسب کمک گرفت. متریال های لوکس باعث ایجاد درخشندگی بیش تر سبک می شوند. استفاده از شمعدان ها و لوسترهای کریستالی، طلایی، برنزی و مسی می تواند در این رابطه مناسب باشد. آینه های قاب دار تزیینی و آثار هنری از دیگر گزینه ها هستند. بهتر است برای رعایت تقارن، برخی از اکسسوری و دکوریجات را باید به صورت جفت خریداری کنید. برای دکوراسیون پذیرایی به سبک کلاسیک از رنگ های گرم مانند کرمی، قهوه ای، طلایی و بژ استفاده میشود.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون