آشنایی با دکوراسیون کلاسیک و 30 نمونه طراحی داخلی محبوب به این سبک | azindekor

برای صرف‌نظر کردن از پاسخ‌گویی اینجا را کلیک نمایید.

  • استفاده از آباژور نیز برای تامین نور برخی از قسمت‌ها گزینه مناسبی است.
  • یکی دیگر از ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک در شیراز، ستون هاهستند که به دوره طراحی معماری کلاسیک برمی گردند و برگرفته از یونانی ها و رومی هاست.
  • همچنین با انتخاب رنگ های خاص و جذاب نیازی به تغییر رنگ دکوراسیون در هر سال وجود ندارد.
  • گچ کاری سقف از عناصر اجباری در دکوراسیون کلاسیک است و دارای تزئینات با جزئیات زیاد میباشد.

تمام پارچه ها و نقوش آن از مواد طبیعی مانند نخ، پنبه و ابریشم تولید می شوند. طراحی های پر زرق و برق در سبک طراحی کلاسیک چشم هر بیننده ای را خیره می کنند. سپس در کنار مبل و تخت از آباژورهای ایستاده و رومیزی بگذارید تا نور وظیفه ای برای مطالعه را فراهم کنند. و در آخر برای کلکسیون دکوریجات و تابلوهایتان از چراغ های دیوارکوب استفاده کنید تا زیبایی آن ها را به خوبی در فضا نشان دهد. همچنین شما می توانید رنگ های زرد، آبی، سبز و قرمز را در طیف هایی که درجه خلوص پایینی دارند، مثل رسی، سبز زمردی و طلایی، به صورت محدود در فضا به کار ببرید.

۳.رنگ در سبک کلاسیک

که یک ترکیب ناهماهنگ و نازیبا را به معرض نمایش می گذارد و لازم است به این نکته مهم دقت کافی داشته باشید. رنگ غالب در طراحی ساختمان هایی به سبک کلاسیک اکثرا سفید است. رنگ سفید چه در نمای بیرون خانه و چه در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها کاربرد فراوانی دارد. البته در کنار این رنگ استفاده از رنگ های خنثی مانند خاکستری، کرم، طلایی، نقره ای و بژ نیز میتواند ترکیب های رنگی مناسبی را ایجاد کند تا هارمونی فضایی جذابی در خانه ها به وجود بیاید. این نظم دقیق و کاملا اصولی جلوه ای بسیار فاخر و باشکوه در دکوراسیون داخلی منزل می آفریند و به راحتی بیننده تحت تاثیر این فضای لوکس و رسمی قرار می گیرد. در دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک همه این فاکتورها دست به دست هم می‌دهند تا شما یک دکوراسیون داخلی شیک، عالی و کلاسیک را بتوانید به نمایش بگذارید.

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

یکی از شناخته شده ترین متریال ها در دکوراسیون کلاسیک، چوب می‌باشد. در تمام بخش‌ها مانند کابینت آشپزخانه، میز و صندلی، دسته و بدنه مبلمان و حتی ساخت مجسمه ها از چوب استفاده می کنند. بنابراین ابتدا بهتر است نقطه کانونی را در دکوراسیون منزل کلاسیک مشخص نمایید و سپس شروع به چیدمان لوازم کنید. برای دکوراسیون کلاسیک پذیرایی بهتر است موقعیت مبلمان خود را مشخص نمایید. البته علاوه بر مبلمان، شومینه، دیوار پشت تلویزیون و …

مجله خبری آذین دکور های خاص نیز الگوهای گچبری هستند که اغلب به درخواست مشتری در نواحی خاصی به اجرا در می آیند. اغلب گچبری و پتینه کاری بر روی دیوار بالای شومینه، ستون، سردر و … برای چیدمان بهتر می توانید از یک مجری دکوراسیون کلاسیک مشاوره بگیرید . معماری کلاسیک به گونه ای است که نمای جلوی سازه یا بنا متفاوت از سایر نواحی طراحی می شود. در قسمت بالای بنا گاهی اشکال قوسی و مثلث شکل را طراحی می کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون