دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن | azindekor

سلام؛ رنگ‌های سفید، خنثی، آبی و سبز علاوه بر ایجاد حس آرامش، فضای آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. همچنین می‌توانید در ادامه مهم‌ترین نکات برای چیدمان آشپزخانه کوچک ایرانی را مطالعه کنید. شما طرفدار آشپزخانه کلاسیک ایرانی هستید یا مدرن؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برخی افراد تصور می‌کنند منظور از انتخاب وسایل دکوری در آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی عدم استفاده از هر نوع لوازم مدرن است. منظور ما چیدن یک سماور برنجی، قوری شاه عباسی و یا چراغ سه فیتیله‌ای (مخصوص پخت و پز در قدیم) بر روی کانتر یا اپن آشپزخانه است تا با دیدن آن، فضای خانه مادربزرگ تداعی شود. اما این بدان معنا نیست که از چای ساز و یا قهوه ساز استفاده نکنید.

آیا سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید حتما متناسب با دیگر بخش‌های منزل باشد؟

بسیاری تمایل دارند از اصطلاحات مدرن و معاصر به جای یکدیگر استفاده کنند، این اشتباه است. طراحی معاصر به طراحی اشاره دارد که در حال حاضر اتفاق می افتد، در حالی که طراحی مدرن به یک سبک خاص اشاره دارد. مثلث کار (گاز، سینک و یخچال) باید به اندازه کافی جمع و جور باشد که گردش راحت و موثر را برای سرآشپز فراهم کند، اما در عین حال به قدری فضا در اختیار دهد که 2 نفر براحتی بدون برخورد با یکدیگر فعالیت کنند. همچنین نباید با جزیره آشپزخانه یا دیگر کابینت ها تلاقی داشته باشد. به عنوان یک قانون کلی، مجموع سه ضلع مثلث کار نباید کمتر از 3.5 و بیشتر از 6.5 متر باشد.

مدل دکوراسیون آشپزخانه 2023

همه این مجله خبری آذین دکور را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. طراحی دکوراسیون آشپزخانه منزل خود را به شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی در مشهد کارمانی بسپارید. رنگ ملایم زیتونی جایگزینی لذت بخش برای دوستداران فضای داخلی خواهد بود که سبز خنثی تری را در خانه های خود ترجیح می دهند. این رنگ به عنوان یکی از رنگ‌های خاکی دکوراسیون آشپزخانه 2023، به طیف گرم‌تر متمایل است و در عین حال به خوبی با سفید یا سیاه جفت می‌شود.

رنگ سفید را انتخاب کنید زیرا در انتخاب دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی رنگ اصلی امسال است و رنگ دیگری را به آن تلقیح کنید، اما رنگ سفید بیشتر و غالب است. در آشپزخانه آمریکایی قفسه های چوبی یا روکش و شیشه های کریستالی استفاده میشود و در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود به این قفسه ها وابسته است. سلام؛ امروزه کابینت آشپزخانه ایرانی با طرحی از منبت، معرق و کنده کاری‌های ایرانی مزین می‌شود که در زیبایی آن بسیار تاثیرگذار است. نصب شلف و قفسه‌های چوبی باعث ایجاد نظم بیشتر در آشپزخانه می‌شود.

http://belaltour.irترکیب پنجره ارسی با طراحی ایرانی به فضای آشپزخانه شما حس و حال سنتی می‌بخشد. برخی از متخصصین دکوراسیون داخلی از این شیشه‌های رنگی برای دیزاین بخش‌هایی از سقف کاذب آشپزخانه استفاده می‌کنند. همچنین به کار بردن شیشه‌های رنگی به عنوان درب برای قفسه‌های چوبی می‌تواند به فضای ایرانی آشپزخانه شما زیبایی خاصی ببخشد. در ایده هایی برای دکوراسیون آشپزخانه، فضاهای تاریک کوچکتر به نظر می‌رسند، بنابراین دیوارهای خود را با یک لایه رنگ روشن رنگ کنید. اگر عاشق کابینت های تیره و غنی خود هستید، انواع مختلف نورپردازی را اضافه کنید.

  • بازسازی آشپزخانهبدین معناست که تمام اجزای دکوراسیون آشپزخانه از کف تا سقف تعمیر و نو شوند.
  • زیباترین و جذاب ترین ترندهای دکوراسیون آشپزخانه 2023 از دیدگاه کمپانی های مختلف را در ادامه معرفی خواهیم کرد.
  • در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه‌ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می‌کنند.
  • از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است.
  • این نور اگر چه غیر مستقیم است و به اندازه‌ی کافی قدرت ندارد، اما باعث می‌شود که فضای آشپزخانه‌تان تا حدودی روشن شود، البته به شرط آنکه خود فضای پذیرایی و نشیمن، نورگیر کافی و مطلوبی داشته باشند.

توسط دکور

دکوراسیون