چه چیزی در پشته کتاب های باغبانی من است

چه چیزی در پشته کتاب های باغبانی من است

من اهل کتابفروشی هستم. وقتی در موضوعی جالب باشم، کتاب‌هایی در مورد آن موضوع می‌کشم و روی پیشخوان استودیوی خود پشته می‌سازم. اگر احساس می‌کنم سوراخ‌هایی در مجموعه من وجود دارد یا کتاب‌های وسوسه‌انگیز جدیدی در دسترس هستند، چند کتاب دیگر می‌خرم تا به پشته اضافه کنم. سپس وقتی وقت آزاد دارم یا زمانی که به یک قرار ملاقات یا مکان دیگری می روم که ممکن است منتظر باشم، از آن پشته کتاب می گیرم تا بخوانم. پشته فعلی روی پیشخوان استودیوی من از یک موضوع واضح پیروی می کند – باغبانی. این کتاب پر از تعدادی از کتاب‌های باغبانی مورد علاقه‌ام است که سال‌هاست همراه با تعدادی از آنها که همین چند روز پیش باز کردم.

اگر من را می شناسید، می دانید که من کتاب های بزرگ را دوست دارم. کمک به من برای حرکت جالب نیست زیرا نه تنها جعبه های کتاب زیادی دارم، بلکه جعبه های کتاب های سنگین و جلد سخت زیادی دارم که هر کدام بیش از 200 صفحه هستند. منظورم این است که اگر قصد دارید کتابی داشته باشید که در مورد یک موضوع بصری مانند طراحی، دکوراسیون داخلی، هنر، آشپزی یا باغبانی باشد، به نظر حقیر من باید بزرگ و زیبا باشد. من همچنین کتاب هایی را دوست دارم که به همان اندازه زیبا و آموزنده باشند. بنابراین، من راضی کردن آسان نیست!

اینها کتابهای باغبانی در پشته فعلی من هستند…

باغبانی مارتا استوارت ماه به ماه

من مدت‌هاست که باغ‌بانی مارتا استوارت را داشتم و در واقع، در یکی از پاک‌سازی‌های کتابم از شر آن خلاص شدم، زیرا به باغبانی (یا کتاب‌های باغبانی) علاقه‌ای نداشتم و مطمئن بودم که همه چیز را به دست خواهم آورد. اطلاعات من در قالب دیجیتال در آینده. (من نمی دانستم!) من چند سال پیش در قفسه هایم به دنبال آن گشتم و به یاد آوردم که آن را به یک فروشگاه دستفروشی منتقل کرده بودم، بنابراین یک کپی کارکرده خریدم تا جایگزین نسخه ای که اهدا کردم. من اکنون از این کتاب بسیار بیشتر لذت برده ام که لذت بیشتری از باغبانی پیدا کرده ام و کمی تجربه دنیای واقعی بیشتری در حیاط خانه خود دارم.

این کتاب تمام فصل باغبانی را جشن می گیرد، حتی زمانی که گیاهان در خواب هستند و زمین پوشیده از برف است. کتاب زیبایی است اما بیشتر از آن، دارای اطلاعات کاربردی است که شما را به باغبانی آگاه تر تبدیل می کند. من یادداشت‌های زیادی در مورد پیشنهادات مرزی، نحوه هرس کردن بوته‌های خاص و مواردی که باید به فهرست کارهای هر ماه اضافه شود، یادداشت کرده‌ام.

همچنین طرح مزرعه در داخل جلد کتاب مرا وادار می کند ای کاش عروسک های کاغذی کوچکی داشتم تا بتوانم در آن زندگی کنم و آن را زنده کنم. این همان چیزی است که وقتی کوچک بودم دوست داشتم.

احیای باغ آشپزخانه

من Revival Kitchen Garden را زمانی که برای اولین بار منتشر شد خریداری کردم و اکنون که در حال برنامه ریزی یک باغ آشپزخانه/پاتجر در خارج از درب آشپزخانه خود هستیم، به آن بازگشته ام تا ایده بگیرم و درباره بهترین روش کاشت و پرورش گیاهان و سبزیجات بیشتر بدانم. ، و میوه ها چیزی که من در مورد رویکرد نیکول دوست دارم این است که قابل ربط است و شلوغ نیست. او ترس از ایجاد یک باغ آشپزخانه را از بین می برد. بسته بندی شده است، و منظور من بسته بندی شده، با اطلاعات عالی در مورد رشد انواع چیزها در یک حیاط معمولی حومه شهر است. برخلاف املاک گسترده مارتا در کتاب بالا، این کتاب برای کسانی از ما است که بخش کوچکی از حیاط را داریم تا آن را به رشد یک باغ آشپزخانه اختصاص دهیم. من از خواندن این کتاب چیزهای زیادی یاد گرفتم و زمانی که آماده شدیم این کتاب را بسازیم منبعی مفید خواهد بود.

بانی ویلیامز زندگی در باغ

من به تازگی این کتاب را چند هفته پیش خریدم و نمی توانم آن را به اندازه کافی توصیه کنم. کلمه ای که وقتی به این کتاب فکر می کنم به ذهنم می رسد زمان. Life in the Garden نتایج بیش از 30 سال ایجاد، نگهداری و پرورش فضاهای باغ را نشان می دهد و اگرچه این ملک گسترده است و مطمئناً برای کسی که در کمتر از یک هکتار زندگی می کند قابل ربط نیست، اما می توان از موارد زیادی استفاده کرد. به باغ هایی با هر اندازه ای حتی اگر اندازه ملک (و پولی که برای آن گذاشته می شود) چندان قابل دسترسی نیست، کلمات تشویقی در مورد باغبانی هستند. بانی آزمایش‌ها و خطاها را همراه با نتایج پیروزمندانه به اشتراک می‌گذارد و اعتراف می‌کند، حتی با وجود اینکه دهه‌ها باغبانی می‌کند، که زمین و گیاهان همیشه درس‌های جدیدی به او می‌دهند.

یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد این کتاب، جدای از این واقعیت که این کتاب یک جشن برای چشم ها و یک کتاب میز قهوه سنگین است (که من برای قرار ملاقات های دندانپزشکی و مواردی از این دست رفته ام)، این است که سخاوتمندانه گیاهان و بوته ها را به اشتراک می گذارد. در عکس ها مشخص شده است وقتی کتاب زیبای باغبانی را جستجو می‌کنم و اگر می‌خواهید یک نگاه را تکرار کنید، هیچ اطلاعات عملی وجود ندارد، برایم ناامیدکننده است. همچنین وقتی کتاب‌های کاربردی و پر از اطلاعات به زیبایی شناسی توجه چندانی نمی‌کنند، ناامیدکننده می‌شوم. این کتاب بهترین مطلق هر دو جهان است. زیبا و آموزنده. این یکی از کتاب های باغبانی مورد علاقه من در حال حاضر است.

به عنوان یک نکته، یکی از ویژگی های جالب این کتاب این است که متناوب بین صفحات مات و براق است. برخی از عکس‌ها هستند که برای من روی کاغذ مات کار نمی‌کنند، اما بخش‌هایی از کتاب را بیشتر مشخص می‌کند و تنوع و علاقه زیادی به تجربه خواندن می‌افزاید.

باغ های بانی ملون

یکی از کتاب های مورد علاقه من در سال های اخیر Bunny Mellon Style است. حدس می‌زنم که در حلقه‌های مناسب سفر نمی‌کنم، زیرا هرگز نام بانی ملون را نشنیده بودم. ناشر کتاب را برای من فرستاد تا بررسی کنم و به اشتراک بگذارم و من تقریباً همیشه وقتی کتاب رایگانی که در چرخ من است به من پیشنهاد می شود، بله می گویم. من این کتاب را دوست داشتم. روی عکس ها و کلمات ریختم و مسحور شدم. بنابراین، همانطور که به دنبال کتاب‌های باغبانی بودم که شاید بخواهم برای الهام گرفتن از آنها استفاده کنم و به کتابخانه‌ام اضافه کنم، از پیدا کردن باغ‌های بانی ملون بسیار خوشحال شدم. من به معنای واقعی کلمه این کتاب را از پلاستیک باز کردم، بنابراین هنوز فرصت خواندن آن را نداشته‌ام، اما در خلوت خلاقانه‌ام با من می‌آید. با این حال، می توانم بگویم که پس از یک ورق زدن و بر اساس لذتی که از سبک بانی ملون داشتم، مطمئنم که این کتاب را نیز دوست خواهم داشت.

باغ های انگلیسی

اول و مهمتر از همه، باغ انگلیسی یکی از زیباترین کتاب های باغبانی است که من تا به حال نگاه کرده ام. این باغ دارای انواع باغ ها در سراسر انگلستان از باغ های رسمی خانه های تاریخی گرفته تا باغ های کلبه، باغ های آشپزخانه و حتی باغ های کلیساها و کلیساها است. در این کتاب، من به باغ‌های معمولی «تخصیص» و باغ‌هایی که توسط مردان و زنان متوسط ​​انگلیسی نگهداری می‌شوند، امیدوار بودم، اما هنوز هم جشنی برای چشم‌هاست و شامل اطلاعاتی درباره گیاهان موجود در عکس‌ها است، که من از آن‌ها قدردانی می‌کنم. به نظر من این کتاب به عنوان یک تور باغ انگلیسی در قالب کتاب است. اگر به دنبال یک کتاب کاربردی تر و کاربردی تر برای باغبانی هستید، من یکی از کتاب های دیگر موجود در پشته من را پیشنهاد می کنم. اگر می خواهید الهام بگیرید، و همچنین یک کتاب میز قهوه عالی، این کتاب برای شما مناسب است.

باغ کلبه

باغ کلبه توسط یکی از فالوورهای اینستاگرامم به شدت به من توصیه شد و این کتابی است که در باغ های انگلیسی به آن امیدوار بودم، اگرچه این کتاب به خوبی تولید نشده است. عکس‌ها دوست‌داشتنی هستند، اما کیفیت صفحه و طرح‌بندی آن به خوبی برخی از کتاب‌های دیگر در پشته من نیست. با این حال، حاضرم آن کاستی ها را ببخشم، زیرا این کتاب ساده، در دسترس، آموزنده و الهام بخش است. وقتی برای کتاب باغبانی می‌خرم، خیلی از جعبه‌هایی را که می‌خواهم نشان می‌دهد. من در فصل‌های کلیدی ورق زدن و گذرا مطالعه کرده‌ام، اما مشتاقانه منتظر خواندن کامل آن هستم.

چه چیزی یک باغ را می سازد

یکی از دوستان عزیزم و باغبان مشتاقم What Makes a Garden را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و من بلافاصله آن را سفارش دادم. این کتاب اطلاعات باغبانی خوبی را در خود دارد، اما بخش مورد علاقه من در مورد این کتاب این است که به باغبانی از دیدگاه یک هنرمند نگاه می کند. علاوه بر تصاویر گل ها و گیاهان، تصاویری از چرخ های رنگی، طرح هایی از عناصر معماری، نمونه های رنگ و سایر تصاویری که انتظار ندارید در کتاب باغبانی پیدا کنید وجود دارد. در حالی که اطلاعات عملی پوشش داده شده است، این کتاب بر جنبه زیبایی شناختی و هنری باغبانی تأکید دارد. کمی غیر متعارف است، اما من از خواندن آن لذت بردم و قطعا برای الهام گرفتن به آن باز خواهم گشت.

یک سال در مزرعه کلو بروک

یک سال در مزرعه کلو بروک کتابی کاملاً جذاب است. این دعوتی است برای معاشرت با کریستوفر اسپیتزمیلر در حالی که او در طول سال از باغ ها، گله ها، زنبورها و خانه خود مراقبت می کند. باز هم، نگاهی به ملکی می اندازیم که شامل باغ ها، قفس ها، باغ استخر، باغ کبوترخانه، و چیزهای دیگری است که در یک حیاط معمولی آمریکایی نخواهید داشت، اما مانند کتاب های دیگر در در این رگ، هنوز مواد اولیه زیادی وجود دارد که می‌توان آن‌ها را برای مقدار متوسط ​​به کار برد. دستور العمل ها، اطلاعات دقیق گیاهی، و برخی از تصاویر واقعا زیبا برای الهام گرفتن وجود دارد.

باغ گل بریده

من هرگز علاقه زیادی به داشتن یک باغ گل نداشتم، اما این ایده را دوست دارم که بتوانم از باغ خودم گل برش بزنم تا در خانه از آن استفاده کنم، برای عکس‌ها سبک طراحی کنم و در طبیعت بیجان نقاشی کنم. من قبلاً از بوته‌های ادریسی و گل صد تومانی‌هایم کوتاه کرده‌ام، اما مشتاقانه منتظرم تا چند گل به باغچه آشپزخانه‌ام اضافه کنم و آنها را در اطراف حیاط بپاشم، جایی که آنها کار می‌کنند و معنا پیدا می‌کنند. باغ گل های بریده با اطلاعاتی در مورد انتخاب گونه ها، تهیه، کاشت، رشد و چیدمان گل ها و سبزیجات زینتی پر شده است. این کتاب به فصل‌ها و همچنین به خانواده‌های گیاهی تقسیم می‌شود، بنابراین کتابی آسان برای استفاده به‌عنوان منبع و بازدید مجدد در صورت نیاز به اطلاعات خاص است. همانطور که اگر با آن لباس آشنا هستید از مزارع فلورت انتظار دارید، این کتاب همچنین کتاب زیبایی است که وقتی می خواهید شیرینی چشم باغچه می خواهید ورق بزنید.

امیدوارم تعدادی کتاب باغبانی مورد علاقه جدید را در پشته من پیدا کنید تا از آن لذت ببرید! می توانید پست های بیشتر در مورد سفر باغبانی تازه کار را در اینجا بیابید.



منبع: https://missmustardseed.com/whats-in-my-gardening-books-stack/

توسط دکور

دکوراسیون