بهترین دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه + مشاوره و عکس | azindekor

گروه آرکیما دیزاین گستره وسیعی از فعالیت های معمارانه را پوشش می دهد. درباره گروه آرکیما دیزاین می توان گفت که فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرده است. فعالیت این گروه در زمینه مهندسی معماری، طراحی نمای ساختمان، طراحی ویلا، معماری داخلی و خدمات ساختمانی می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک

اگر نیمکت‌هایتان زیر قفسه‌های دیواری مجله خبری آذین دکور دارند، ممکن است چراغ‌های زیر کابینتی را نیز در نظر بگیرید. به این ترتیب، هنگام خروج از آشپزخانه راحت‌تر می‌توانید چیزی را در سطل زباله بیندازید تا اینکه به آشپزخانه داخل شوید و به آشپزی بپردازید. این کار برای کسانی که در بار می‌نشینند، سطح اتکایی فراهم می‌کند. در بهترين حالت قرار دادن يك پنجره با يك منظره عالی رو به نشيمن و نهار خوري بسيار مفيد است. عرصه شست و شو بايد دارای دسترسي راحت و قفسه ها در تمام فضاي آشپزخانه پخش شده باشند. از همه اين مسائل مهم تر بايد دسترسي مستقيم به نور طبيعي و تهويه مناسب تامين شده باشد.

  • در چند سال گذشته همه چیز در مورد آوردن طبیعت به خانه بوده است و انتظار نمی رود این امر در سال 2023 متوقف شود.
  • اکثر طراحی‌های آشپزخانه مدرن، با در نظر گرفتن یک جزیره برای آشپزخانه انجام می‌شود.
  • شما هم با طراحی و چیدمان مناسب دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود می‌توانید نمای آشپزخانه کوچک خود را منظم، کاربردی و زیبا کنید.
  • بسته بندی و ظروف پلاستیکی را در یک محل مفید و نزدیک یک سطح کار برای بسته بندی مواد باقی مانده نگه دارید.
  • می توانید رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک ها را هم روشن انتخاب کنید.

در حالی که رنگ سفید همچنان در سال 2023 انتخاب محبوب برای دکوراسیون آشپزخانه خواهد بود، می توان انتظار داشت که در سال جدید آشپزخانه ها کمی رنگارنگ تر شوند. به طور خاص، صاحبان خانه‌ها از رنگ‌های گرم‌تر و پررنگ‌تر استقبال می‌کنند و به سرعت سبک مونوکوم و تک رنگ، سبک اسکاندیناوی یا آشپزخانه‌های به سبک خانه‌های کشاورزی سفید و خاکستری از بین خواهد رفت. استفاده از گل و گیاه را در دکوراسیون آشپزخانه به هیچ عنوان فراموش نکنید زیرا محیط را بسیار زیباتر و صمیمی تر خواهد کرد، خصوصا در دیزاین آشپزخانه های ایرانی گل یکی از عناصر مهم و جدایی ناپذیر به حساب می آید. استفاده از گل در آشپزخانه دو مزیت دارد اولا آرامش روحی و جسمی را به دنبال دارد و ثانیا می تواند تهویه طبیعی برای محیط فراهم کند. یکی از راه حل‌های بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک ایرانی استفاده از قفسه‌های بدون درب است. این قفسه‌های بدون در که به جای کابینت طراحی شده‌اند باعث می‌شوند، فضای آشپزخانه دلباز تر به نظر برسد.

در چنین مواردی، استفاده هوشمندانه از نورپردازی، رنگ روشن و وسایل تاشو فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. اگر آشپزخانه شما کوچک است یکی از راه‌های بزرگ‌تر نشان دادن آن تغییر درب چند کابینت به درب‌های شیشه‌ای است. نوع کابینت و متراژ کابینت تعیین می‌کنند که برای این قسمت از دکوراسیون آشپزخانه به چه میزانی بودجه کنار بگذارید. قیمت دکوراسیون آشپزخانه بسیار متغیر است و به صورت پروژه‌ای یا به صورت موردی محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت دکوراسیون آشپزخانه و برآورد حدودی خدمات، می‌توانید سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید. معمولا در آشپزخانه جایی برای ماشین لباس‌شویی در نظر گرفته می‌شود، اما پیشنهاد می‌شود در دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک خود در بخش دیگری از خانه جایی برای ماشین لباسشویی تعبیه کنید تا فضای بیشتری داشته باشید.

انتخاب اکسنت وال برای آشپزخانه؛ ۱۰ ایده جذاب که آشپزخانه‌تان را از این رو به آن رو می‌کند

استفاده از این رنگ، یک گزینه عالی در ترکیب رنگ کابینت ها، دیزاین اپن یا جزیره آشپزخانه و همچنین صفحه رویه کابینت هاست. برای خرید اکسسوری ها، انتخاب رنگ کابینت و حتی طرح و رنگ پرده ، لازم است یک نگاه کلی به تمام بخش های منزل که در یک محدوده دید واقع شده اند داشته باشیم. برای نورپردازی آشپزخانه به زوایای تاریک و گوشه ها توجه کافی داشته باشید. نورپردازی لازم است به نحوی انجام شود که میزهای کار و مثلث سه گانه آشپزخانه به میزان یکسان و کافی از نور برخوردار باشند اما سایر بخش های نیز نباید تیره و تاریک باقی بماند. یک استند چوبی دست ساز زیبا که ممکن است برای نگهداری ادویه یا حبوبات استفاده شود و یا به عنوان یک استند گلدان مورد استفاده قرار بگیرد، یک ایده عالی محسوب می شود. پیاده سازی این ایده را می توانید در سبک های روستیک و دیزاین های فارم هاوس به آسانی بیابید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون