چیدانه انواع دکوراسیون آشپزخانه، طبخ غذا در کنج داغ خانه! | azindekor

و در صورت وسیع بودن فضا می‌توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. سبک دکوراسیون آشپزخانهاغلب تا حدی توسط سبک خانه دیکته می‌شود. اما نه همیشه، به خصوص زمانی که یک رنو اصلی انجام می‌شود، سبک های متعددی برای اجرا در دسترس هستند.

http://belaltour.irاین طرح علاوه بر ایجاد حس و حال سنتی در آشپزخانه قیمت بسیار مناسبی هم دارد. اما برخی از بانوان به طرح سرامیک برای کف آشپزخانه خود علاقه دارند. برای این منظور می‌توانید کفپوش و سرامیک‌هایی با طرح فرش آشپزخانه انتخاب کنید، سپس با پهن کردن یک قالیچه که امروزه تنوع بسیار خوبی دارند، سلیقه شخصی‌تان را با یک آشپزخانه به سبک سنتی ایرانی هماهنگ کنید.

توجه به ترکیب رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

برای این‌که درخواست خود را به دیزاینرها و کابینت‌سازها مطرح کنید کافی است وارد بخش ثبت سفارش چیدانه شوید. سپس بودجه و نیاز خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون آشپزخانه شما دارای وسایل برقی زیادی در مناطقی است که قصد دارید از قابلمه قهوه ، اجاق توستر ، مخلوط کن و سایر وسایل آشپزخانه استفاده کنید.

وسایل آشپزخانه

در این مجله خبری آذین دکور کابینت‌های مدرن با متریال زیبا و گرم چوب در ترکیب با رنگ سفید و طوسی صفحه‌ها زیبایی خاصی به فضا بخشیده و صندلی‌های بدون پشتی مدرن این کانتر را تکمیل کرده است. در آشپزخانه کوچک بهتر است از میزهای تاشو یا کشویی مخفی استفاده کنید تا بتوانید بعد از استفاده آن‌ها را جمع کنید. همچنین صندلی‌های بدون پشت برای دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی هستند.

دکوراسیون آشپزخانه ۲۰۲۲

انتخاب بسیار محبوب در خانه های اوپن،چیدمان آشپزخانه به سبک جزیره است. که یک سطح کار و فضای ذخیره سازی بزرگ را در وسط آشپزخانه فراهم می‌کند. از سبک چیدمان آشپزخانه جزیره می‌توان به عنوان یک منطقه کاری و اجتماعی استفاده کرد. که در آن خانواده و دوستان می‌توانند در حین تهیه غذا با هم تعامل داشته باشند. همچنین به دلیل قرار گرفتن در مرکز آشپزخانه، مکان مناسبی برای نصب نورپردازی های تزئینی است. همچنین آشپزخانه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند یک جزیره را در خود جای دهد.

  • شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید.
  • از دیدگاه شما متشکریم و از اینکه مطلب مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالیم.
  • معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند.
  • فعالیت این گروه در زمینه مهندسی معماری، طراحی نمای ساختمان، طراحی ویلا، معماری داخلی و خدمات ساختمانی می باشد.

توسط دکور

دکوراسیون