لیست کامل بهترین اتاق فرار های اصفهان +آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو | allescape

این اتاق فرار هم مانند اتاق فرار سرقت از بانک دو مکان مجزا برگزار می‌شود و هیچ تفاوتی از نظر سناریو، طراحی، قیمت و… باهم ندارند. ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید. طراحی این اتاق فرار از فهرست اتاق فرار‌های تهران بسیار خلاقانه و هیجان‌انگیز بوده و حس بسیار متفاوتی را به مخاطبان خود منتقل می‌کند؛ به همین دلیل قیمت این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌های تهران به مقدار چشمگیری بیشتر است. البته به‌ازای این مبلغ بیشتر، زمان و امکانات بیشتری در طول بازی در اختیار شما قرار داده شده است.

اتاق فرار سیاه دخت

اعضای مجموعه با هدف طراحی بازی‌های فکری فعالیت خود را آغاز کردند. لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است. ۴ اتاق فرار متفاوت در این مجموعه وجود دارد که هرکدام داستان‌های متفاوتی دارند. شما در خانه یک دوست قدیمی قدم گذاشته‌اید درست زمانی که چند هفته‌ای از تعرفه سایت اتاق فرار مفقودشدن او می‌گذرد.

اتاق فرار سنگتاب

سناریوی این بازی به گونه ای طراحی شده است که در ابتدای بازی شما خودتان را تنها در اتاق تاریک و ناآشنایی می بینید و نمی دانید که چرا در این محیط قرار گرفته اید. اتاقی با پنجره های فلزی و مخروبه که نور کمی به داخل آن تابیده میشود در پیش رو دارید و شروع به ماجراجویی می کنید. در هر مرحله معماهای مختلف را حل می کنید تا در نهایت بتوانید از این شرایط نجات پیدا کنید. در پاسخ به این سوال باید بگوییم اتاق فرار در واقع برخلاف همه بازی‌های کامپیوتری که با الهام از دنیای واقعی طراحی شده اند از بازی‌های کامپیوتری الهام گرفته شده است.

  • همان طور که از اسم این اتاق مشخص است، در این محیط قرار است با کلی ترس روبه‌رو شوید.
  • از این دسته اتفاقات مدت زیادی است که در شهر رخ می‌دهد و به‌گونه‌ای می‌توان گفت تبدیل به یک بیماری فراگیر بین مردم شده است.
  • البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید.
  • داستان از این قرار است که وقتی شما وارد بازی می‌شوید، یک عملیات تروریستی قرار است تا یک ساعت دیگر در شهر تهران اتفاق بیفتد!
  • مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است.
یک سری از اتاق های فرار تهران دنبال ترسوندن شما هستن و اصلا نمیدونن فاز معمایی اولویت این بازی هست اما یک سری دیگه اتاق فرار تهران داریم که واقعا فاز معمایی بازی رو رعایت کردن و علاوه بر سناریو بازی، شما باید حواستون به حل معما باشه. برای مثال در صورتی که یک اتاق فرار با ژانر کارگاهی انتخاب کنید احتمالا باید این انتظار را داشته باشید که شما وارد صحنه یک جرم شوید و یا از یک محل که در آن سرقت صورت گرفته از طریق سرنخهای موجود برای پیدا کردن مقصران آن حادثه استفاده کنید. بازی اسکیپ روم در ژانر ترسناک مقداری متفاوت است و احتمالا باید انتظار یک فضای تاریک و اتفاقهای غیر منتظره را داشته باشید و اهدافی مانند شکستن یک طلسم و یا نجات از یک فضای جن زده را تجربه کنید. اتاق فرار دارای ژانرهای مختلف می‌باشد که ژانر کاراگاهی، تاریخی، دلهره اور و ترسناک از ژانرهای محبوب این سرگرمی می‌باشد.

لیست کامل بهترین اتاق فرار های اصفهان +آدرس و راه ارتباطی مجموعه اتاق فرار دررو | allescape از ویژگی‌های این اتاق فرار که آن را نسبت به سایر اتاق فرارهای تهران متمایز می‌کند، محل برگزاری آن است که در یک عمارت ۲۰۰ساله در یک فضای متفاوت و خاص اجرا می‌شود. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد. هر اتاق فرار سناریو و داستان مخصوص به خودش رو داره و می‌تونه هر ژانری باشه که شامل جنایی ، ترسناک ، تاریخی ، دلهره آور ، هیجانی ، تئاتری تعاملی و غیره میشه. برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازی باید بتوانید معماهای متعدد و کمی سخت را حل کنید تا در نهایت از خانه متروکه در شبی بارانی نجات پیدا نمایید.

اتاق فرار متولد نشده

توسط دکور

دکوراسیون