چیدانه دکوراسیون آشپزخانه کوچک: بهترین ترندهای 2022 + عکس | azindekor

در این آشپزخانه به جای کابینت‌های دیواری، از شلف‌ها استفاده شده که قطعا کم کاربردتر از کابینت‌های دیواری است. البته رنگ کف آشپزخانه باعث شده که مقداری از این حس کم بشود اما باز هم مقداری خسته‌کننده است. در کل اگر از رنگ دیگری در کنار رنگ سفید استفاده می‌کرد، احتمالا شاهد شادابی بیشتری در فضا بودیم.

عکس بهترین دکوراسیون آشپزخانه جدید

در مجله خبری آذین دکور دکوراسیون برای آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت هایی که نباید از آن غافل شد، دیوار آشپزخانه می باشد. چرا که دیوار آشپزخانه همانند کابینت ها و دیگر اجزا در یک نگاه می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. بنابراین در طراحی آن می بایست از ایده ها و طرح های زیبا و جذاب بهره برد.

چهار- آشپزخانه هایی با مبلمان و لوازم تیره رنگ متعدد

همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای آشپزخانه از گیاهان و گل های طبیعی که درون گلدان ها با رنگ آبی کاشته شده اند بهره ببرید. دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی جدیدترین مدلی است که فضای داخلی سنتی خانه را تغییر می دهد و آن را پیچیده تر و شهری می کند. سیستم آشپزخانه آمریکایی برای هر فضایی اعم از بزرگ یا آپارتمان های کوچک که آشپزخانه اپن رو به هال دارند مناسب است. فضای داخلی بر حسب انتخاب به دو قسمت تقسیم می شود و می توان با کنترل اندازه آشپزخانه آمریکایی با فضایی که خانم ها ترجیح می دهند و به آن نیاز دارند، ظاهری جذاب و مدرن به خانه بخشید. به خصوص زمانی که رنگ ها و دکوراسیون به خوبی با یادگیر هماهنگ شده باشند.

  • چوب بیشتر برای ساخت کابینت‌های کلاسیک به کار می‌رود و معمولاً نمایی کلاسیک به آشپزخانه شما می‌دهد اما در این طرح با استفاده از چوب، یک طراحی مدرن انجام شده است.
  • انتخاب میان این طرح ها بستگی به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای اینکار در نظر گرفته اید دارد.
  • چون آشپزخانه‌های ایرانی ویژگی و خصوصیات خاص خودشان را دارند که در ادامه مقاله با آنها آشنا می‌شوید.
  • اما هرقدر هم به یک یخچال ساید سیلور علاقه مند باشید، اما با سکونت در خانه ای که کابینت های کرم رنگ تیره دارد، از انتخاب چنین رنگی پشیمان می شوید.
  • بازسازی می تواند علاوه بر اقتصادی بودن، به افزایش فضا و کارایی هم کمک کند.
گروه معماری راژه با درک این پیشتازی معماری و نقش بی بدیل هویتی اش گام در راهی نهاده که فردایی بس روشن در انتظار آن است . در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با راژه در ارتباط باشید. توجه به لزوم داشتن دودکش برای از بین بردن بو و دود، تا روی رنگ های خانه تاثیری نداشته باشد و بوی آزاردهنده ای در آشپزخانه وجود نداشته باشد.

http://belaltour.ir

اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا بدانید یک آشپزخانه سنتی چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه طراحی می‌شود ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید. برخلاف طراحی آشپزخانه معاصر، دکوراسیون آشپزخانه مدرن از مجموعه ای از رنگ ها، بافت ها، اشکال و کاشی های طرح دار استفاده نمی کند. کاشی ها در قالب یک شبکه افقی قرار می گیرند که دوباره بر خطوط افقی تأکید می کنند که وجه تمایز این سبک است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با رنگ سفید ، خیلی شیک و لوکس یا خیلی سرد و بی روح ؟!

توسط دکور

دکوراسیون