معرفی سبک لوکس و جذاب کلاسیک در دکوراسیون داخلی + ویژگی های سبک کلاسیک | azindekor

در نتیجه مجله خبری آذین دکور دومین عنصر مهم در معماری سبک کلاسیک است. اضافه کردن لامپ های دیواری علاوه بر لامپ های سقفی در دکوراسیون کلاسیک خانه رایج است. استفاده از لوسترهای برنجی یا کریستالی برای این سبک چیدمان مناسب است. استفاده از آباژور در کنار مبلمان و میز ناهارخوری متنوع، فضا را روشن تر و سرزنده تر می کند. و با روکشی به رنگ های گرم و قهوه ای که دارای تزیینات گل و یا خطوط طلایی است تزیین می شود.

  • اولین نکته‌ای که از نام این سبک به ذهن هر فردی ممکن است خطور کند، این است که سبک کمی مجلل‌تر از چیدمان‌های مدرن امروزی خواهد بود.
  • در سبک کلاسیک از رنگ ها الهام گرفته از طبیعت استفاده می شود بنابراین بهتر است از رنگ های آرام، ملایم و گرم استفاده شود تا حس صلح و آرامش بخشی در فضای داخلی ایجاد شود.
  • گچ بری، قلم زنی، میناکاری، آینه کاری، پتینه و ورق طلا از ابزارهای مهم خلق این سبک از دکوراسیون هستند.
  • جهت بازدید، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کلاسیک لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.
  • امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و با دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک به خوبی آشنا شده باشید.

اگر به رنگ های روشن علاقه دارید آبی، کرم و سبز زیتونی نیز برای این محیط مناسب هستند. در طراحی دکوراسیون کلاسیک نظم و تقارن بسیار زیادی حاکم است. مبلمان، شمعدان ها، مجسمه و سایر اکسسوری ها در سبک کلاسیک به صورت متقارن و یا جفتی روبروی یکدیگر قرار می گیرند. اگر فضای بزرگی در اختیار دارید چیدمان مبلمان ها را به صورت دایره ای انجام دهید.

بازار مبل یافت آباد و دلاوران را بیشتر بشناسید

آشپزخانه های سبک کلاسیک قهوه ای رنگ بوده و دارای شیر آلات برنزی و طلایی و لوسترهای کریستالی می باشد. کابینت مناسب برای سبک کلاسیک از جنس چوب بوده و دارای حکاکی های پیچیده یا خطوط صاف می باشد. میزهای غذاخوری بزرگ و چوبی، صندلی هایی با روکش مخمل یا ساتن از دیگر المان های مناسب برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه به این سبک می باشند.

ویژگی‌های دکوراسیون کلاسیک اروپایی

این سبک از طراحی برای معماری و دکوراسیون داخلی بیش از 2000 سال قدمت دارد و کاربرد آن بیشتر در مکان‌های اشرافی و سلطنتی به کار برده می‌شود. نکاتی که برای ارائه این سبک در طراحی دکوراسیون داخلی و حتی خارجی پیش می‌گیرند شامل گزینه‌هایی است که در ادامه نام خواهیم برد. هزینه دکوراسیون کلاسیک و مدرن هر کدام بستگی به متراژ و متریال مورد پسند شما متفاوت خواهد بود. با یک بودجه ای معقول و با توجه به تخفیف های همکاری که ما برای شما لحاظ میکنیم دکوراسیون کلاسیک منزل شما به نحو احسنت انجام خواهد شد. زیرا استفاده از مبلمان استیل و سلطنتی از ضروریات این سبک خواهد بود.

در سبک نئو کلاسیک ، پرده ها در عین اشرافی بودن بسیار ساده و بلند هستند. زیاده روی در تعداد مبلمان و وسایل تزئینی جایی در سبک نئو کلاسیک ندارد. در سبک نئو کلاسیک دیوارها اغلب با تابلو ها و یا اکسسوری های ساده ای از گل آرایی تزئین می شوند. استفاده از اشکال و خطوط منحنی در هر قسمتی از دکوراسیون مختص سبک کلاسیک است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون