طراحی دکوراسیون آشپزخانه لاکچری و مدرن 2023 دکوراسیون ترنج | azindekor

به علاوه، برخی سازندگان و طراحان بخش هایی از دیوار یا نمای آشپزخانه را به صورت کاملا سفید یکدست در نظر می گیرند. در خصوص عناصر فنگ شویی و ارتباطات آن ها در مقاله و مطالب پیشین به صورت گسترده صحبت شده است. لازم است بدانید فنگ شویی تاکید می کند که دو عنصر آب و آتش نبایستی در ارتباط نزدیک و مجاورت یکدیگر قرار داشته باشند. بنا به این رهنمود، ماشین ظرفشویی و سینک بهتر است در کنار اجاق گاز قرار نگیرند چرا که موجب ایجاد تنش در فضای آشپزخانه می شود. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. درنورپردازی آشپزخانه می توانید خلاقیت های متعددی به خرج دهید و نیازی به هزینه های گزاف نخواهید داشت.

مجله خبری آذین دکور مناسب طرح و ایده برای آشپزخانه کوچک باعث می‌شود بتوانید بیشتر وسایلی که در آشپزخانه‌های بزرگ دیده می‌شود را در این آشپزخانه‌‌ها هم داشته باشید. این ترکیب رنگی به دلیل اینکه شامل رنگ‌های روشن است، برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشد. همچنین در طول روز به دلیل روشن بودن کابینت‌ها و دکوراسیون آشپزخانه، نور تمام آشپزخانه را روشن می‌کند و نیاز به چراغ اضافه هم نیست.

به کار بردن نور کافی در طراحی سنتی و ایرانی آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه امری سلیقه‌ای بوده و به نظر شخصی شما بستگی دارد. اما با توجه به اینکه آشپزخانه محل آشپزی و انجام فعالیت‌های روزمره مانند پخت و پز و شستشو و… است، هرچه خلوت‌تر و ساده‌تر طراحی شده باشد، احساس راحتی بیشتری در آن خواهید داشت. اگر شلوغی و جزئیات زیاد را نمی‌پسندید بهتر است سبک های دیگری را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. اما اگر طرفدار سبک کلاسیک و استفاده از جزئیات زیاد در طراحی هستید بهتر است از یک تیم حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید. در میان انواع سبک های طراحی دکوراسیون، سبک مدرن طرفداران زیادی دارد.

دکوراسیون ورودی آشپزخانه کوچک

برای اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره ها و راه های ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است که این مجموعه برای مشتریان خود و لاغیر طراحی رایگان انجام می‌دهد. شما می‌توانید آشپزخانه خود را قبل از نصب کابینت به صورت مجازی مشاهده نمایید. امروزه آشپزخانه‌ها به صورت باز و اوپن تعبیه می‌شوند و نور از سایر فضاهای منزل که نورگیر هستند، به درون آشپزخانه می‌تابد. این نور اگر چه غیر مستقیم است و به اندازه‌ی کافی قدرت ندارد، اما باعث می‌شود که فضای آشپزخانه‌تان تا حدودی روشن شود، البته به شرط آنکه خود فضای پذیرایی و نشیمن، نورگیر کافی و مطلوبی داشته باشند. یکی دیگر از منابع تامین نور آشپزخانه که باعث روشن‌تر آشپزخانه می‌شود، چراغ و لامپ‌هایی است که به صورت مصنوعی در آشپزخانه بکار گرفته می‌شود.

http://belaltour.irاختلاف کوچک و هماهنگی بین رنگ دیوارها، آشپزخانه، کابینت و پرده و وسایل آشپزخانه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. پنجره‌هارا باز کنید و پرده را کنار بکشید تا نور روز آشپزخانه شما را روشن کند. دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک ساده را می‌توان با ترفندهایی زیبا و جذاب طراحی کرد.

  • در خانه هایی که فضای پذیرایی کوچک و جمع و جور است (بدون توجه به ابعاد آشپزخانه) و یا نورگیری فضا کم است ، لازم است ست رنگی به نحوی انتخاب شود که فضا تیره و دلگیر جلوه نکند.
  • دیوارهای سنگی، سقف چوبی و آجر عناصر اصلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه روستیک است.
  • اگر کابینت شما فلزی است و یا کهنه و قدیمی شده بهتر است که به فکر تعویض آن باشید.
  • در آشپزخانه‌های کوچک چیدمان این سه عنصر به صورت خطی صورت می گیرد.
  • در کل اگر از رنگ دیگری در کنار رنگ سفید استفاده می‌کرد، احتمالا شاهد شادابی بیشتری در فضا بودیم.

توسط دکور

دکوراسیون