قیمت و خرید جالباسی و جاکفشی ایستاده، مدرن، آینه دار 14 آذر-سیب چوب

قیمت و خرید جالباسی و جاکفشی ایستاده، مدرن، آینه دار 14 آذر-سیب چوب جاکفشی ریلی می‌تواند با اشغال فضایی بسیار کم و محدود کاری کند تا کفش‌هایتان به‌خوبی و مرتب داخل کمد لباس جا شوند و همیشه هم در دسترس باشند. علاوه بر این استفاده از جاکفشی ریلی می‌تواند در بسیاری از موارد نیاز به خریدن یا جای دادن یک جاکفشی کمدی بزرگ را در خانه از بین ببرد. علاوه بر این اگر به جای جاکفشی طبقه دار، واحدی که در آن ساکن هستید یک کمد تک داشته باشد، به جای طبقه زدن برای کمد می‌توانید یک جاکفشی ریلی داخل آن نصب کنید و به بهترین و بهینه‌ترین شکل از فضای داخلی آن بهره ببرید.

جاکفشی مدل رزا

بنابراین با ما همراه باشید تا در این مطلب از دکوراسیون داخلی در استاده به توضیح هر یک از آنها بپردازیم. جاکفشی دیواری، یکی از وسایل پرکاربرد خانه به شمار می‌رود که با توجه به اینکه در انواع رنگ‌های متفاوتی ساخته می‌شود، محبوبیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که در ساخت یک جاکفشی، تمام ابعاد آن باید استاندارد باشد؛ به گونه‌ای که کفش‌ها به صورت مرتب داخل آن قرار بگیرند یا به عبارتی نوک یا انتهای کفش‌ها از جاکفشی بیرون نزنند. همچنین یکی دیگر از مزایای جاکفشی دیواری ریلی این است که از آن می‌توانید در اتاق لباس استفاده کنید.

در چنین مواقعی یکی از بهترین و مناسب‌ترین راهکارها، استفاده از جاکفشی دیواری کم جا است. استفاده از این نوع جاکفشی، برای منازل کوچک و کم فضای عروس و داماد انتخابی بسیار ایده‌آل به شمار می‌آید. یکی دیگر از انواع مدل‌ها، جاکفشی‌ دیواری توکار است که انتخابی بسیار مطلوبی برای خانه‌های کوچک می‌باشد.

همه چیز درباره مثلث طلایی آشپزخانه و چیدمان دکوراسیون بی نقص و جذاب

جا کفشی نیز مانند سایر وسایل خانه از جنس‌های متنوعی ساخته می‌شود تا ضمن پاسخ‌گویی به همه سلیقه‌ها، دست افراد برای خرید جاکفشی با قیمت دلخواهشان را باز بگذارد. برای مثال جاکفشی دیواری چوبی معمولا قیمت بیشتری نسبت به سایر جنس‌ها دارد و محصول خاص‌تری به شمار می‌رود. طراحی و میزان استفاده از دستگاه‌های روز دنیا نیز باعث افزایش قیمت جاکفشی آپارتمانی با درهای ممبران خواهد شد. جنس‌هایی مانند ام دی اف، نئوپان و ملامینه از جمله مواد اولیه دیگری هستند که در تولید جا کفشی مدرن استفاده می‌شود. هرکدام از جنس‌ها معمولا قیمت و ماندگاری متفاوتی دارند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید. در کارخانجات بلج با تولید انبوه محصولات و تأمین مواد اولیه مرغوب به‌صورت عمده، قیمت نهایی انواع جاکفشی به‌طورچشمگیری کاهش یافته است.

این جاکفشی به صورت توکار نصب شده و از تمام فضای موجود برای نصب استفاده می کند. لازم به ذکر است در هنگام نصب به ابعاد محل نصب و خود کالا توجه شود. طبقات به صورت یکنواخت با فاصله‌ایی مشخص در زیر هم قرار دارند. اگر به شکل ظاهری این محصول دقت کنید خیلی سنگین به نظر نرسیده در عین حال که نصب آسانی دارد.

  • طبقات به صورت یکنواخت با فاصله‌ایی مشخص در زیر هم قرار دارند.
  • این دسته از رخت آویز ها برای محیط های اداری طراحی شده اند و استفاده از فلز و چوب در اکثر مدل ها متداول است.
  • این مسئله در اغلب موارد باعث صرفه‌جویی در فضا شده و هزینه کمتری را برای خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد.
  • به یاد داشته باشید که زیبایی، کارایی و ظرفیت تحمل وزن محصول ازجمله اصلی‌ترین ویژگی‌های یک جاکفشی مناسب است.
این جاکفشی دارای دو طبقه است که در هر طبقه سه یا چهار جفت کفش می‌توان در آن جای داد. جاکفشی ریلی برای افراد یا خانواده‌هایی که کفش‌های زیادی دارند ابزاری بسیار مفید خواهد بود. اینجا بود که لزوم خریدن یک جاکفشی کم‌کم جدی شد و بالاخره مجبور شدیم یکی بخریم.

فروشگاه اینترنتی سازوکار یک فروشگاه مطمئن و نام آشنا در حوزه فروش ابزار و یراق است. سازوکار تمامی محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه، وارد می‌کند. طراحی این نوع کمدها بسیار متنوع است، از انواع سفید، طوسی و نیلی آن‌ها می‌توان برای اتاق‌خواب کودک یا دکوراسیون‌های مینیمال و مدرن استفاده کرد.

طبیعتاً از این جاکفشی بیشتر در جلوی در ورودی استفاده می‌شود و مناسب فضای جاکفشی آینه دار اتاق نیست. همچنین برای اینکه ظاهر خانه به‌هم‌ریخته نباشد بهتر است کفش‌هایی را که ظاهر مرتب‌تری دارند را در آن‌ها قرار دهید. یکی از دلایلی که نمی توان از بسیاری کمد ها، جاکفشی یا دراورها در فضاهای محدود و باریک استفاده کرد مشکل باز و بست درب آن هاست. برای باز و بسته کردن درب های معمولی نیاز به فضای نسبتا زیادی وجود دارد.

رنگ و طرح جا کفشی به دکوراسیون کلی منزل شما بستگی خواهد داشت. اگر شما دکوراسیونتان را به رنگ سفید انتخاب کرده اید ومی خواهید جاکفشی را داخل راهرو ورودی منزلتان قرار دهید ، حتما رنگ سفید را برای جاکفشیتان انتخاب کنید. اما اگر قصد دارید جاکفشی را در راه پله ها قرار دهید پیشنهاد می شود از جا کفشی های به رنگ قهوه ای استفاده کنید. برای خرید جاکفشی و یا اطلاع از قیمت جاکفشی و سایر اکسسوری‌های اتاق خواب، می‌توانید به فروشگاه آنلاین سازوکار مراجعه کرده و از میان محصولات متنوع خرید خود را تنها با چند کلیک انجام دهید و در منزل تحویل بگیرید. این نوع کمدها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و با رنگ زیبای خود به اتاق انرژی می‌بخشند. کمدهای چوبی را می‌توان به‌راحتی با انواع دکوراسیون‌های مینیمال، تلفیقی و بوهمین ست کرد و از داشتن فضای جدید برای قرار دادن وسایل و لباس‌ها لذت برد.

با استفاده از این نوع جاکفشی می‌توانید کفش‌های خود را به صورت مرتب داخل جایگاهی مناسب قرار داده و علاوه بر آن، با قرار دادن جاکفشی در دل دیوار، از اشغال شدن فضای محیط جلوگیری نمایید. مدل جاکفشی آینه دار دارای طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و متنوعی می‌باشد. در واقع هنگام ساخت آن‌، هنرهای منبت‌کاری و معرق کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین وجود آنها در خانه‌های لاکچری و سلطنتی، فضای محیط را بسیار جذاب و زیبا می‌کند.

توسط دکور

دکوراسیون