هندوانه مارگاریتا – یک آشفتگی زیبا

هندوانه مارگاریتا - یک آشفتگی زیبا

من واقعاً هیجان زده هستم که این دستور کوکتل خوشمزه را امروز با شما به اشتراک بگذارم – پیچ و تابی در مارگاریتای کلاسیک. هندوانه مارگاریتا شیرینی آب هندوانه تازه را با ترشی آب لیموترش تازه و طعم پررنگ تکیلا متعادل می کند. طعم هندوانه واقعاً در این دستور غذا به چشم می خورد. هنگامی که شروع به ساخت مارگاریتاهای خانگی کردید، دیگر هرگز به عقب نخواهید رسید!

مربوط: میکس خانگی مارگاریتا، پالوما، آب مزرعه، آب نبات مکزیکی، طلوع تکیلا، تکیلا شات و 40 کوکتل سرگرم کننده برای تهیه در خانه

مواد لازم در یک مارگاریتا هندوانه

  • آب هندوانه – طرز تهیه آب هندوانه تازه را در زیر بیاموزید.
  • تکیلا بلانکو – هر تکیلا نقره ای را انتخاب کنید.
  • آب لیمو – تازه فشرده شده.

بهترین ظروف شیشه ای برای سرو مارگاریتای تند، یک لیوان دوتایی قدیمی (یا هر لیوان کوتاه) است. عینک مارگاریتا با گردن بلند برای مارگاریتاهای یخ زده بهترین است و برای مارگاریتاهای روی سنگ من عاشق استفاده از عینک کوتاه هستم.

دستور العمل مارگاریتا هندوانه

با آماده کردن ظروف شیشه ای خود با لبه نمکی (اختیاری) شروع کنید.

در یک کوکتل شیکر با یخ، آب هندوانه، تکیلا و آب لیموترش تازه بریزید.

10-15 ثانیه تکان دهید تا خوب سرد شود.

با تکه های یخ تازه در لیوان آماده خود بریزید.

لیوان را با یک تکه هندوانه و یک تکه لیموترش تزئین کنید.

طرز تهیه آب هندوانه

درست کردن آب هندوانه واقعا ساده است! طعم آن بسیار تازه و آبدار است و باور نمی کنید چقدر آسان است که در کمتر از پنج دقیقه درست کنید.

ابتدا مخلوط کن خود را با تکه های هندوانه پر کنید.

مخلوط کنید تا مایع شود.

آب هندوانه را در ظرف سرو (مانند یک شیشه بزرگ یا یک پارچ) بریزید. اختیاری: آب هندوانه را با یک صافی مشبک صاف کنید تا بیشتر پالپ و الیاف از بین برود یا آن را همانطور که هست سرو کنید.

نکاتی برای ساخت

  • ماده مخفی – آب لیموترش تازه، ماده اصلی این دستور غذا است. از آبلیموی بطری شده استفاده نکنید.
  • لبه نمک – برای درست کردن لبه نمک قوی (همانطور که در عکس هایم می بینید)، قبل از فرو بردن آن در نمک مارگاریتا، از کمی عسل روی انگشتم استفاده می کنم تا بیرون لبه را بپوشانم. آب نیز کار می کند، اما لبه نرم تر و ظریف تری ایجاد می کند. همچنین اگر می‌خواهید با نمک و بدون آن میل کنید، می‌توانید فقط نیمی از لیوان را لبه بزنید.
  • لیکور پرتقال – بیشتر دستور العمل های مارگاریتا شامل لیکور پرتقال (مانند کوینترو، تریپل سک یا گرند مارنیه) است. ما این دستور را به هر دو صورت آزمایش کردیم و واقعاً نیازی به لیکور پرتقال ندارد زیرا از قبل تعادل شیرین و قوی دارد. با این حال، در صورت تمایل می توانید نیم اونس لیکور پرتقال اضافه کنید.
  • شیرین کننده – بیشتر دستور العمل های مارگاریتا به شربت ساده یا شربت آگاوه نیاز دارند. من همیشه به دستور العملی که شامل این موارد نمی شود شک دارم، بنابراین می خواستم توجه داشته باشم که این دستور غذا به طور طبیعی از آب هندوانه شیرین است و نیازی به شیرین کننده اضافه ندارد.
  • ایده های نمک – ما عاشق بازی با نسخه های مختلف نمک مارگاریتا هستیم. سعی کنید مقداری پودر فلفل قرمز را به نمک کوشر خود اضافه کنید تا لبه آن تند باشد. یا دستور پخت نمک مارگاریتا خانگی ما را با پوست مرکبات امتحان کنید.

تغییرات

  • مارگاریتا هندوانه یخ زده – برای تبدیل این دستور غذا به نوشیدنی یخ زده، کافی است برخی از تکه های هندوانه را از قبل منجمد کنید (1 فنجان) و به جای استفاده از کوکتل شیکر، کوکتل را مخلوط کنید.
  • مارگاریتا هندوانه تند – قبل از تکان دادن مقداری برش هالاپینو یا فلفل سرانو را به کوکتل شوکر اضافه کنید تا کمی حرارت به کوکتل شما اضافه شود. همچنین می توانید بالای نوشیدنی را با فلفل تزیین کنید تا نشان دهد که یک مارگاریتا تند است.
  • مارگاریتا هندوانه ریحان – ریحان تازه (یا نعناع) را قبل از تکان دادن به شیکر اضافه کنید و از آن به عنوان چاشنی استفاده کنید تا طعمی گیاهی به کوکتل خود اضافه کنید.

دستور العمل های بیشتر تکیلا

دستور العمل های جفت شدن با مارگاریتا:

چاپ

دستور غذا را دریافت کنیددستور غذا را دریافت کنید
دستور غذا را دریافت کنید

یاد بگیرید که از ابتدا یک مارگاریتا هندوانه درست کنید فقط با سه ماده – آب هندوانه، تکیلا و آب لیموترش تازه. این دستور غذا تازه و خوشمزه است!

بازده 1 کوکتل

آماده سازی 10 دقایق

دستورالعمل ها

  • با آماده کردن ظروف شیشه ای خود با لبه نمکی (اختیاری) شروع کنید.

  • در یک کوکتل شیکر با یخ، آب هندوانه، تکیلا و آبلیموی تازه بریزید. 10-15 ثانیه تکان دهید تا خوب سرد شود.

  • با تکه های یخ تازه در لیوان آماده خود بریزید.

  • لیوان را با یک تکه هندوانه و یک تکه لیموترش تزئین کنید.

یادداشت

طرز تهیه آب هندوانه
درست کردن آب هندوانه واقعا ساده است! طعم آن بسیار تازه و آبدار است و باور نمی کنید چقدر آسان است که در کمتر از پنج دقیقه درست کنید.
ابتدا مخلوط کن خود را با تکه های هندوانه پر کنید.
مخلوط کنید تا مایع شود.
آب هندوانه را در ظرف سرو (مانند یک شیشه بزرگ یا یک پارچ) بریزید. اختیاری: آب هندوانه را با یک صافی توری ریز صاف کنید تا بیشتر پالپ و فیبر خارج شود یا همانطور که هست سرو کنید.

تغذیه

ارزش غذایی

هندوانه مارگاریتا

مقدار در هر سروینگ

٪ ارزش روزانه*

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

توجه: برای راحتی شما، تغذیه با استفاده از Spoonacular به صورت خودکار محاسبه می شود. در صورت لزوم، توصیه می کنیم از محاسبات تغذیه خود استفاده کنید.

منبع: https://abeautifulmess.com/watermelon-margarita/

توسط دکور

دکوراسیون