اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران-آل اسکیپ

مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌ می به‌ عنوان اولین اسکیپ روم و اتاق فرار تهران و ایران، بازی‌های خلاقانه و مهیجی را برای طرفداران هیجان فراهم کرده است. متل بوداپست ۳۱۳،فرار از زندان ۱،فرار از مدرسه، معمای تسلا، بمب شیمیایی فریتز هابر و سرقت از بانک سناریوهای ارائه شده از سوی این مجموعه هستند. مدت زمان این بازی‌ها بین ۶٠ تا ۷۵ دقیقه بوده و تعداد نفرات مجاز برای ورود به اتاق‌ها بین ۴ تا ۶ یا ۴ تا ۷ نفر می‌باشد. در واقع لقب ترسناک ترین اتاق فرار تهران برای هر مجموعه ای میتونه جذاب باشه ولی اینکه اون بازی برای همه ترسناکه یا نه مهمه.

  • دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است.
  • تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید.
  • گزینه دوم طراحی اتاق فرار ترسناک هست که شما در لحظه ورود به بازی با اون روبرو میشید.
  • اتاق فرار یک فرصت بی‌نظیر برای تخلیه هیجان و همچنین محک زدن هوش و ذکاوت شما در مواقع بحرانی است.
  • این اتاق فرار دقیقا از روی این فلیم طراحی شده و اگر شما فیلم را دیده باشید دقیقا صحنه‌هایی از این مجموعه در این محیط برای شما تداعی می‌شود.
اتاق‌های فرار در ایران زیرنظر انجمن بازی‌های فکری فدراسیون ورزش‌های همگانی فعالیت می‌کنند و مجوز این فعالیت در قالب باشگاه بازیهای فکری و اتاق فرار توسط ادارات ورزش و جوانان استان‌ها برای متقاضیان صادر می‌شود. تفریح ها گروهی در کنار دوستان همسالان خود می توانید شیرین تجربه ها را رقم بزند. اما اگر به این تفریح ها گروهی چاشنی ترس و هیجان را نیز اضافه کنید می توانید به یک لذت تمام عیار دست پیدا کنید.

اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران-آل اسکیپ دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد. برخی از اتاق‌های این هتل گاز سمی وجود دارد که افراد را می‌کشد. برخی دیگر از اقامت‌کنندگان نیز توسط مالک هتل تا حد مرگ شکنجه خواهند شد. موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند. در هر صورت جان خود را از دست می‌دهید؛ فقط باید برای جلوگیری از نابودی دنیا تلاش کنید. این مجموعه جز معدود مجموعه‌هایی است که شما می‌توانید کودکان در بازه ۱۰ تا ۱۴ سال را همراه خود به آن ببرید.

در این بازی، افراد شرکت‌کننده، به‌کمک نکات و سرنخ‌ها و راهبردها، به حل معماها و پازل‌های مختلف می‌پردازند و با آن‌ها بازی را به اتمام می‌رسانند. شرکت‌کنندگان باید در زمانی معین آن‌ها را بیابند و حلشان کنند. یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود. اتاق فرار سرقت تنها اتاق فراری است که معما و داستان آن فراتر از اتاق فرارهای معمولی بوده و سناریوی جذاب این بازی ویژگی متمایز کننده آن است و یکی از جذاب‌ترین اتاق فرارهای تهران شده است. بریم سراغ اکتور اسکیپ روم ترسناک که همه عاشق این قسمت بازی هستن.

اتاق فرار قاتل سریالی

این مجموعه از امکاناتی همانند پارکینگ مناسب در نزدیکی آن برخوردار است. ما در ادامه قصد معرفی دو تا از اتاق فرارهای این مجموعه را داریم. تجربه یک اتاق فرار ترسناک با دکور خاص و طراحی متفاوت را در اتاق فرار اسم من سیدنی است تجربه کنید. اگر قبلا یکی از مجموعه فیلم‌های ارّه را دیده باشید دیگر با میزان استرس و خشونتی که در آن وجود دارد قطعا آشناید. داستان از این قرار است که یک قاتل زنجیره‌ای در هر قسمت تعدادی از افراد را در محیطی زندانی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد برای نجات جان خود دست به کارهای عجیبی بزنند.

بهترین اتاق فرار ترسناک در غرب تهران

در آن خانه، جنایت‌های بسیاری به وقوع پیوسته بود؛ به‌گونه‌ای که نیمی از اهالی شهر تگزاس در آن قربانی شده بودند و هیچ فرد سالمی از آن خانه بیرون نیامده بود. تا نهایتاً کلانتر وقت این باند ترسناک و جنایتکار را متلاشی می‌کند. این اتاق فرار پرطرفدار در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرده و در دو شهر تهران و اردبیل اتاق فرار ماماچه دارای شعبه می‌باشد.

توسط دکور

دکوراسیون