دکوراسیون کلاسیک شرکت دکوراسیون داخلی نما سبز | azindekor

تابلو مجله خبری آذین دکور ها و تابلوهای نقاشی با طرح های اصیل ایرانی که بی نظیر و منحصر به فرد هستند به زیباتر شدن چیدمان کلاسیک کمک می کنند. از آینه و شمعدان های اصیل ایرانی نیز می‌توان در این سبک استفاده کرد. هر چیزی که نماد سبک اصیل ایرانی باشد را می‌توان با طراحی کلاسیک تلفیق کرد. رنگ‌های گرم و اصیل مانند قرمز تیره، زرشکی، سبز زمردی، آبی نفتی، کرم، بژ، طلایی یا قهوه ای و … این ترکیب رنگ ها در تمام لوازم و حتی رنگ آمیزی پتینه کاری نیز دیده می‌شود. لوستر های کریستالی، آباژور با شیشه های رنگی و پایه های زیبای کنده کاری شده نیز استفاده می کنند.

  • سبک نئوکلاسیک در طراحی داخلی به خوبی نشان دهنده توسعه سبک کلاسیک، با سلیقه امروزی طراحان دکوراسیون است.
  • معمولاً بهتر است بزرگترین کاناپه را در مقابل بزرگترین دیوار پذیرایی قرا داده و سایر مبل‌ها را به صورت قرینه در اطراف آن بگذارید.
  • به همین دلیل تجمل گرایی و المان های اشرافی گرایی در این سبک بسیار دیده می شود.
  • تقارن یک ترفند طراحی داخلی است که نظم و زیبایی بصری را به نگاه بیننده منتقل می کند.

اگر رویای داشتن یک منزل لوکس با سبک دکوراسیون کلاسیک را در ذهن دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس گرفته و رویای خود را عملی کنید. رنگ سقف در طراحی داخلی کلاسیک در رنگ های سفید و فیلی، کرم و شیری طراحی شده است. سبک کلاسیک سلطان سبک های خیره کننده است و درخششی که در این سبک دیده می شود در هیچ سبک دیگری نمی توان دید.

دکوراسیون به سبک کلاسیک، معنای نظم در خانه شما !

رنگ های اصلی در دکوراسیون کلاسیک عموما در طیف رنگی کرم ، خاکستری ، طلایی ، نقره ای و مرواریدی است. وجود نقطه کانونی در طراحی داخلی به سبک کلاسیک اغلب در مرکز اتاق قرار دارد. سبک دکوراسیون کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که کمی رنگ و روی سبک دکوراسیون معاصر را بخود گرفته است.

انواع دکوراسیون کلاسیک به شرح زیر می باشد:

اما هنوز هم عده ای هستند که خواستار سبک دکوراسیون کلاسیک باشند. مبلمان سبک کلاسیک مدرن طراحی منحصر به فردی دارد که بیانگر سبک مدرن کلاسیک است. تمام جزئیات مبلمان از جمله رنگ، جنس و الگوها باید در این سبک با دقت انتخاب شوند. بهترین انتخاب کفپوش ها در سبک زیبای کلاسیک، سنگ‌های خاص و پارکت و لمینت چوبی هستند. البته برای انتخاب هر یک از این موارد هم، نکات ظریفی را باید مد نظر قرار دهید.

رنگ‌های غالب در دکوراسیون کلاسیک قهوه‌ای ، خردلی ، نسکافه‌ ای تیره، کرم‌ رنگ و در نهایت طلایی است. اگر تمایل به دکوراسیون و دیزاین های کلاسیک در منزل خود دارید، می‌ توانید به‌ صورت خلاصه ده راهکار زیر را در طراحی این نوع دکوراسیون به کار بگیرید. پیش از هرچیز هم به یاد داشته باشید که دکوراسیون کلاسیک به سبک ایرانی ، با انواع کلاسیک به شیوه های اروپایی ، عربی و خصوصا نمونه های شاخص و زیبایی ایتالیایی متفاوت است. اما با این که این سبک ریشه باستانی دارد، همچنان به خاطر جلوه لوکس و منحصر به فردی که دارد. از مد نیافتاده و طرفداران فراوان و خاص خود را همچنان حفظ نموده است. اگر شما هم به این دکوراسیون بسیار زیبا علاقه دارید، با من همراه باشید تا ۸ اصل برای اجرای سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی را کنار هم یاد بگیریم.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون