معرفی سبک لوکس و جذاب کلاسیک در دکوراسیون داخلی + ویژگی های سبک کلاسیک | azindekor

استفاده از اکسسوری های لوکس و طلایی و برنزی، کفپوش و دیوارپوش های قهوه ای و کرم، لوسترهای شاخه ای و کریستالی همگی در این دفتر کار سبک کلاسیک کاربرد دارند. عکس بالا نمونه زیبایی از یک حمام کلاسیک را به شما نشان می دهد. اما برای این که این سبک را بتوانیم به درستی در طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد کنیم باید با ویژگی ها و اصول و قواعد آن آشنا شویم. در این مقاله در شرکت طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم با این سبک بیشتر آشنا شویم. سپس آن را با ایده های نوین و روز دنیا تلفیق می کنند. در نتیجه درخشان ترین طراحی داخلی کلاسیک را به مشتری خود ارائه می دهند.

  • در طراحی این نوع مبلمان به جزئیات، بسیار توجه می شود.
  • اما در نشان دادن چنین تأثیری به شدت از اغراق پرهیز می کنند.
  • استفاده از پرده‌های بلندتر در این سبک به چشم می‌خورد و در آن از منگوله‌ها و گیره‌های جمع کننده و کاربردی که جنبه تزیینی بالایی دارند استفاده می‌شود.
  • در این سبک شاهد عناصر مینیمال و ساده در عین لوکس بودن هستیم.
  • در سبک کلاسیک در معمار ی داخلی برای دکوراسیون از مبلمان هایی آنتیک و عتیقه استفاده می شود.

می توان گفت کهسبک کلاسیکهمان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصرمعاصررا به خود گرفته است. استفاده از فرش‌های ابریشمی دست‌بافت که به صورت متقارن سطح کف را پوشش داده است گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. اما فقط باید در نظر داشت معمولا فرش را برای فضای وسط در نظر می‌گیرند و معمولا دیده نمی‌شود که این فرش‌ها تا گوشه کنار و زیر مبلمان رفته باشد.

دیدگاه دربارهٔ «دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک»

نه تنها در این سبک، که در هر سبک دیگری، بسیار مهم است که بایدها و نبایدهای خاص آن را بشناسیم تا بتوانیم یک دیزاین صحیح داشته باشیم. ۱- ایرانی‌ترین المان در خانه‌های ایرانی ما، فرش است. بهترین اندازه فرش، اندازه‌ای است که در وسط فضا قرار بگیرد. البته باید اضافه کرد که تاکید بیشتر بر روی فرش‌های دستباف و طرح‌های اصیل و سنتی است. ۱۱- تمامی بخش‌های مبلمان، در این سبک همراه با انحنا و تزئینات انتخاب می‌شوند. هر چه ریزه کاری‌ها بیشتر باشد، زیبایی و ظرافت دیزاین و نتیجه نهایی متمایزتر خواهد شد.

نورپردازی صحیح؛ یکی از اصول طراحی داخلی کلاسیک

مجله خبری آذین دکور های طراحی در دکوراسیون اساس شکل گیری نو آوری و خلاقیت در هر پروژه ای هستند. هر کدام از آن ها بنا به تاریخچه پیدایش دارای تعاریف و المان های خاص هستند. و نهایتا یک مجموعه واحد از ویژگی و عناصر به هم مرتبط را می سازند.

نقش و نگار در این سبک شامل طرح‌های متنوع و سبکی سنتی اروپایی دارد که کمی شلوغ‌تر از سایر مدل‌های دکوراسیون است. اغلب برای فضاهایی که به سبک کلاسیک چیده می‌شوند، فضای خالی کمتر دیده می‌شود. استفاده از چوب بیشتر به چشم می‌خورد و روی آن کنده‌کاری‌های شکیل نیز دیده خواهد شد. در واقع در هیچ دوره‌ای از محبوبیت معماری کلاسیک کاسته نشده است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون