سبک دکوراسیون کلاسیک مزایا، معایب و اصول دکوراسیون داخلی کلاسیک مجله دکونیوز | azindekor

سبک های متنوع و بسیار زیادی وجود دارد که با توجه به علاقه و فضای موجود انتخاب و نهایی می شوند. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید و با دکوراسیون داخلی کلاسیک و ویژگی های طراحی داخلی کلاسیک به خوبی آشنا شده باشید. در خانه هایی با اتاق نشیمن بزرگ که با مبلمان کلاسیک چیده شده اند، باید از لوسترهای سنگین تر و سبک کلاسیک استفاده کرد. خطوط ساده و متقارن یکی از ویژگی های بارز مبلمان در دکوراسیون داخلی کلاسیک در شیراز است.

  • فرقی نمی کند ابعاد فضای در دسترس شما چقدر است؛ بدون حضور مبلمان مناسب در آن، قادر به تعریف فضای آن نخواهید بود.
  • در این سبک، مبلمان، لوازم و اکسسوارها همه به صورت متقارن و جفت شده به کار می روند و عموما رو به روی هم قرار می گیرند.
  • ۱۱- تمامی بخش‌های مبلمان، در این سبک همراه با انحنا و تزئینات انتخاب می‌شوند.
  • برای چیدمان یک اتاق نشیمن به سبک کلاسیک باید همان قواعدی که در ابتدای این مطلب گفته شد را به کار ببرید.
  • زیاده روی در تعداد مبلمان و وسایل تزئینی جایی در سبک نئو کلاسیک ندارد.

در حالی که خطوط منقطع ، اشکال هندسی و گوشه دار از انتخاب های اولیه در سبک نئو کلاسیک است. برای داشتن اتاق خواب کلاسیک یک تخت خواب چوبی با پشت تختی دارای حکاکی های زیبا و فاخر نیاز است. دکوراسیون کلاسیک به سبکی با رنگ‌های غنی و فاخر معروف است.

اطلاعات کارخانه

در این سبک استفاده از رنگ های خنثی و باوقار مانند بژ، قهوه ای، شیری و اُکر به عنوان رنگ اصلی برای دیوارها رایج می باشد. علاوه براین، برای سایر بخش ها می توان از رنگ های تیره مانند زرشکی، قرمز تیره، سورمه ای، فیروزه ای و سبز تیره و زیتونی استفاده کرد. لازم به ذکر است که رنگ های سلیقه ای و زننده در این سبک جایگاهی ندارند. رنگ طلایی و نقره ای جایگاهی بسیار ویژه در سبک دکوراسیون کلاسیک منزل داشته و در کنار تمام رنگ های نام برده به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

تصاویر و تحلیل انواع مدل های دکوراسیون هال و پذیرای ایرانی

آنها نمونه هایی از مجله خبری آذین دکور کلاسیک هستند که می توان از آنها استفاده کرد. اصطلاحات کلاسیک و نئوکلاسیک در تمامی جزئیات طراحی شامل تناسب، هماهنگی و ظرافت مشهود است. این جزئیات به فضای مورد نظر حسی از فاخر بودن می‌بخشد. رنگ یشتر کابینت های کلاسیک رنگ های روشن مثل سفید استخوانی یا رنگ هایی تیره مانند قهوه ای سوخته .

بهترین شرکت طراحی داخلی کلاسیک

متراژ زیاد بنا با سقف بلند، رنگ های غالب با تناژ تیره ویژگی های دکوراسیون داخلی این سبک است. توجه داشته باشید در نشیمن و پذیرایی، تلویزیون، شومینه یا تابلو دکوراتیو و در اتاق خواب، تخت ایده آل ترین گزینه ها برای نقطه کانونی هستند. زیبایی این سبک معمولا با تقارن، چیدمان منطقی و نظم دقیق تعریف می شود و به صورت خلاصه، معماری کلاسیک باستان (و حتی معاصر) معماری و ساخت بنا بر اصول ریاضیات و اشکال و قالب های هندسی دقیق و منظم است. شاید برایتان جالب باشد که یکی از نخستین تعاریف موجود از معماری کلاسیک برگرفته از سخنان معمار مشهور رومی ویترویوس است. وی سه قانون ساده را برای یک ساختمان بی نقص مطرح می کند ؛ استحکام و پایداری ساختمان، کاربردی بودن و پاسخ به عملکرد ، زیبایی . در واقع رنگ‌های کلاسیک رنگهایی هستند که درصدی از سیاه، طوسی یا قهوه‌ای داشته باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون