طراحی دکوراسیون آشپزخانه راژه | azindekor

پس از آن، مجله خبری آذین دکور آشپزخانه باید سطل زباله، سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی را به ترتیب خطی قرار دهد و همچنین سطل زباله به میز ناهارخوری (یا گوشه صبحانه) نزدیک باشد. محلی است که کدبانوی خانه ساعات زیادی از روزش را در آنجا سپری می‌کند به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر حال آشپزخانه یک خانه خوب باشد، حال اهالی آن خانه نیز خوب است!

دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ و ترکیب آن با سایر رنگ ها

بهتر است لوازمی مثل توستر ، ماکرویو و لوازم برقی را در فضایی خارج از دید عموم قرار دهید. کابینت نیز تاثیر زیادی در فضا دارند شما می توانید از کابینت های معرق کاری شده با رنگهای تیره و طرح چوب استفاده کنید. برای انتقال فضای سنتی به داخل آشپزخانه می توانید در فضای خالی بین کابینت ها از کاشیکاری سنتی استفاد کنید. مهترین جزء در آشپزخانه کابینت است که در طراحی مدرن معمولا کابینت ها بدون دسته هستند، درب ها به صورت کشویی طراحی می شوند. جنس کابینت ها معمولا از هایگلاس براق و یا مات است و معمولا ساده و بدون تزیینات هستند.

  • همچنین می‌توانید در ادامه مهم‌ترین نکات برای چیدمان آشپزخانه کوچک ایرانی را مطالعه کنید.
  • در این سبک گوشه های دیوار، نیاز به چند راه حل هوشمندانه کابینت، برای کاربردی کردن آن دارد.
  • انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید.

از طرفی فضای مفید و نسبتا بزرگی نیز برای جای دادن دیگر وسایل ایجاد شود. همچنین انتخاب یک مدل خوب برای طراحی کابینت آشپزخانه که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه سه در چهار منزلتان باشد، علاوه بر زیبایی، به کارآمد بودن بیشتر آشپزخانه هم کمک می کند. از آنجا که امروزه با توجه به مدرن شدن آشپزخانه ها، اتاق نشیمن با آشپزخانه ادغام شده است ، طراحی کابینت مدرن بیش از گذشته ضروری است.

مدل و ایده جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه 2023

اگر شما هم علاقمند به دکوراسیون آشپزخانه سفید هستید توجه داشته باشید رنگ صفحه کابینت، کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه را از رنگ های متضاد استفاده کنید تا زیبایی محیط آشپزخانتان را بیش از پیش کنید. دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک شامل مدل های طرح چوب (روکش چوب)، تمام چوب (چوب) و کابینت ممبران (وکیوم) می باشد. این سبک الهام گرفته شده از کابینت های چوبی قدیمی مخصوصا در اروپاست و به مرور دچار تغییراتی شده تا به شکل امروزی در آمده.

http://belaltour.ir

به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. وسایلی مثل یخچال، اجاق گاز، قابلمه ها، ظروف مختلف و … باید در جای مناسب قرار گیرند. برای خانه‌های کوچک، طراحی درست و استفاده بهینه از فضاهای آشپزخانه موجب می‌شود تا آشپزخانه شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن

توسط دکور

دکوراسیون