دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو | azindekor

شما باید انتخاب خود را بر اساس فضای آشپزخانه و میزان روشنایی آن با متریال کابینت در نظر بگیرید (برای مثال کابینت های تیره آشپزخانه را کوچکتر نشان می دهند). پس رنگ و متریالی را انتخاب کنید که علاوه بر همخوانی با سایر لوازم آشپزخانه سبب کوچکتر نشان دادن فضای آشپزخانه شما نشود. برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه کوچک بهتر است از سبک مدرن که سبکی خلوت و مینیمال است استفاده شود و در مقابل توصیه می‌شود برای فضاهای کوچک آشپزخانه از سبک کابینت کلاسیک که شلوغ و پر زرق و برق است استفاده نکنید.

  • حین خرید وسایل برای این آشپزخانه ها می‌توانید ظروف مسی یا چینی هایی با گل های قرمز را انتخاب کنید.
  • توجه کنید که در آشپزخانه‌های کوچک از تمام فضاهای موجود استفاده کنید.
  • از دیگر مواردی که می‌توان به کمک آنها یک فضای سنتی و کلاسیک را تداعی کرد، استفاده از صیفی‌جات و سبزیجاتی است که به صورت ریسه‌ای در فضای آشپزخانه خشک می‌شوند.
  • می‌خواهید می‌توانید از کابینت‌های تمام چوب و میز و صندلی های چوبی استفاده کنید.
در طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید موارد متعددی مورد توجه باشد تا در نهایت امکان کاربردی بودن آشپزخانه و همچنین زیبایی بصری آن فراهم شود. در صورتی که به دنبال این هستید که در مورد دکوراسیون آشپزخانه و نکات مهم آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. یکی از نکات مهم دیگر در چپدمان و دکوراسیون آشپزخانه سبک طراحی آشپزخانه است. علاوه بر آن بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه به روز استفاده کنید که با نگاه کردن به آن احساس آرامش داشته باشید. با توجه به رنگ سال که آبی کلاسیک در نظر گرفته شده است وسایل جزئی با رنگ آبی را به دکوراسیون داخلی آشپزخانه اضافه نمایید.

ارتفاع مناسب برای قرار دادن مایکرویو یا اجاق توکار را پیدا کنید. ممکن است این ارتفاع به سن کودکان شما هم بستگی داشته باشد، پس حتما این مورد را هم در نظر بگیرید. شاید بعدا بچه‌ها هم بخواهند در کارهای آشپزی کمک کنند، پس به نسبت قد و ارتفاع کابینت‌های پایین توجه کنید. پنجره ای برای تهویه طبیعی و مستقیم انجام گیرد، یک آپشن مثبت برای آشپزخانه می‌ باشد .استفاده از تهویه مصنوعی در آشپزخانه، ضروری و لازم است.

میز ناهار خوری هشت نفره چوب چنار

در این میان، طراحی یک دکور بزرگ رنگی مانند کابینت های آشپزخانه ، هرقدر هم که با مبلمان، اکسسوری ها و ست رنگی پذیرایی هماهنگ شده باشد، باز هم نتیجه ای جز افزودن بر شلوغی و آشفتگی فضا نخواهد داشت. در مقابل ، طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های سفید رنگ می تواند از آشفتگی رنگی حجمی فضا بکاهد و جلوه منظم تر و روشن تری ایجاد کند. برخی افراد تصور می‌کنند طراحی دکوراسیون فقط مخصوص محیط‌های وسیع و بزرگ است؛ در صورتی که این فکر کاملا اشتباه بوده و اصول زیادی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک وجود دارد. این طراحی‌ها به شما کمک می‌کنند که با استفاده از وسایل مناسب و رنگ‌های خاص، آشپزخانه کوچک خود را به محیطی دل‌باز تبدیل کنید.

چند نکته در مورد آشپزخانه مدرن

در واقع مجله خبری آذین دکوری است که در آن از عناصر ساده، چوبی و دست‌ ساز روستایی استفاده می ‌شود. طراحی سایت،سئو،عکاسی صنعتی و تولید محتوا استودیو نماد | کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آکس چوب است. افتخار این را داریم که آموزش های ویژه دکوراسیون ذاخلی ویژه بازار کار را بنا نهادیم . اینگونه نور مستقیم نور روی کار می افتد و شما می توانید بدون ایجاد سایه روی کار خود تمرکز کنید و جزئیات را ببینید. در آشپزخانه هایی که از این ابعاد فراتر می روند باعث رفت و آمد غیر ضروری می شوند. این مثلث باید دقیقا به کار گرفته شود ، در عین حال در ایده آل ترین حالت ممکن باید سه ضلع مثلث در یک اندازه با هم باشد ، یا اصطلاحا متوازی الاضلاع باشد .

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون