بایگانی‌های دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

بنابراین نباید روی کانتر و جزیره آشپزخانه و بر روی کابینت ها وسایل اضافی قرار داده شود. آشپزخانه‌های سنتی با طراحی کلاسیک و ویژگی معماری در قرن های گذشته در اروپا و آمریکا هستند. طراحی‌های مدرن که سادگی اصلی‌ترین ویژگی آن‌ می باشد، در طراحی آشپزخانه‌های سنتی از جزئیات و تزئینات زیادی استفاده می شود. در آشپزخانه‌های سنتی، از متریال‌های طبیعی مانند چوب سخت و سنگ استفاده می‌شود. سبک تلفیقی یکی از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه، از عناصر تصادفی استفاده می کنند.

  • مطابق اصول فنگ شویی، قرار دادن گیاهان با شاخ و برگ های تیز و تیغ دار مانند انواع کاکتوس یا گیاهانی که برگ ریز بسیاری دارند در محیط آشپزخانه توصیه نمی شود.
  • البته استفاده از این سبک در آشپزخانه در صورتی به جذابیت فضا می افزاید که دکوراسیون داخلی شما نیز از این سبک پیروی کند.
  • دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد.
  • طراحی آشپزخانه و مخصوصا کابینت ها از مهمترین جنبه های دکوراسیون داخلی است.
شرکت مجله خبری آذین دکور دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا جدیدترین سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه را انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها، متراژ آن است. همان‌طور که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دستمان بازتر خواهد بود، برای چیدمان آشپزخانه های کوچک محدودیت‌هایی خواهیم داشت. این سبک چیدمان آشپزخانه‌ تک دیواری برای فضاهای کوچکتر مناسب است. و در صورت استفاده از وسایل مناسب و رعایت اصول چیدمان، فضا کارآمدی خود را حفظ می‌کند. در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه تک دیواری از کابینت هایی تشکیل شده است که روی یک دیوار نصب شده اند.

در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک این تزیینات خصوصا اگر طراحی شلوغ یا ابعاد کوچکی داشته باشند خیلی زود جلوه ای آشفته ایجاد می کنند و بهتر است برای دکور این فضاها، از تزیینات بزرگ و اندک استفاده نمایید. یک فرش نرم با طراحی های مدرن تیره رنگ ، یک قالیچه ساده رنگارنگ یا یک گلیم سنتی و حتی یک موکت تیره رنگ که تمام بخش های اصلی سرامیک کف را پوشش داده است، همگی می توانند ایده های مناسبی برای انتخاب این کفپوش باشند. کفپوش اصلی آشپزخانه اعم از سرامیک، سنگ یا پارکت به صورت کلی و به دلایل بهداشتی بهتر است از رنگ های روشن انتخاب شود. ماهیت آشپزخانه به عنوان یک فضای خدماتی که به صورت روزانه فعالیت های گوناگونی در آن اتفاق می افتد و نیازمند پاکیزگی مکرر و زدودن آلودگی هاست، اغلب طراحان را ملزم به انتخاب رنگ های روشن برای کفپوش آشپزخانه می کند. اولا لازم است این رنگ ها با رنگ سفید ترکیب شوند و به این صورت نباشد که تمام کابینت ها یا دیزاین آشپزخانه با چنین رنگ های پوشیده شود و ثانیا بهتر است در مورد این جزییات با یک طراح دکور حرفه ای مشورت نمایید. اگر در طراحی ساختمان، فضایی برای ناهار خوری درنظر گرفته نشده، گوشه ای دنج و بلا استفاده از ساختمان را با تغییرات جزیی و قرار دادن میز، به اتاق ناهار خوری تبدیل کنید.

جدیدترین مدل کابینت و دکوراسیون آشپزخانه

رنگ‌های سفید، خنثی، آبی و سبز علاوه بر ایجاد حس آرامش فضای آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. ظروف سفالی و مسی یکی از اصلی‌ترین المان‌های آشپزخانه به سبک ایرانی است. از گذشته‌های دور این ظروف همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفت و امروزه هم طرفداران زیادی دارد. حتی برخی از بانوان که قصد استفاده از ظروف مسی را ندارند، با آویختن آن‌ها در بخشی از آشپزخانه، حال و هوای سنتی به فضای خود می‌بخشند.

دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده | 35 مدل جذاب + نکات طلایی

وسایل درون کابینت ها بایستی به صورت طبفه بندی شده و منطم بدور از آشفتگی و روی هم ریختن چیدمان شده باشند. از لوازم دکوری و اکسسوری های سنتی مثل کوزه ، ظروف سفالی با نقوش آبی ،ظروف مسی و قابلمه های سنگی استفاده کنید. مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است. تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون