طراحی دکوراسیون آشپزخانه راژه | azindekor

انتخاب گلیمی با طرح گبه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کف آشپزخانه است. آشپزخانه ایرانی، هماهنگ بودن فضا با سبک دکوراسیون اصلی منزل است. چون آشپزخانه‌های ایرانی ویژگی و خصوصیات خاص خودشان را دارند که در ادامه مقاله با آنها آشنا می‌شوید. هماهنگی این خصوصیات هنگام طراحی سبک منزل باعث می‌شود خانه شما دکوراسیون یکدست و هماهنگی داشته باشد. بنابراین ابتدا از هماهنگی آشپزخانه سنتی با سبک طراحی سایر بخش‌های منزل مطمئن شوید.

  • در دنیای امروز معماری و دکوراسیون داخلی یکی از نکات بسیار مهم هنگام طراحی آشپزخانه‌ای سنتی، توجه به فضای آن است.
  • با این حال، به حداکثر رساندن نور برای مدتی یک روند محبوب در آشپزخانه بوده است.
  • اهمیت نورپردازی و نورگیری را در چیدمان و دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ دست کم نگیرید.
  • استفاده از کابینت‌های بلند و عمودی در چنین دیزاینی به منظور ایجاد فضای عمودی و بخش‌های بیش‌تر است، تا فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر و جادارتر نشان دهد.
داشتن کابینت هایی که فضاهای لازم را برای جا گذاری لوازم داشته باشد. به آشپزخانه نظم داده و فضا را از به هم ریختگی و آشفتگی خارج می کند. با رعایت همین چند نکته می توان آشپزخانه ایی داشت که هر چند کوچک باشد ولی کدبانوی خانه به راحتی در آن به فعالیت می پردازد.

اکسسوری کابینت

خب، با توجه به این موضوع، شما نباید ماشین ظرفشویی خود را در کنار دیوار نصب کنید. پیشتر گفتم که برای دلایل لوله کشی، همیشه باید ماشین ظرفشویی را در نزدیکی سینک قرار دهید. در این صورت، وقتی مانده غذا را از بشقاب‌ها پاک می‌کنید، می‌توانید آنها را مستقیما در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

http://belaltour.irاولین قدم برای مجله خبری آذین دکور دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده انتخاب کابینت است. امروزه با توجه به کم شدن متراژ خانه ها و افزایش آپارتمان نشینی، توصیه میشود برای کابینت آشپزخانه رنگ سفید را انتخاب کنید. به طور کلی رنگ ها نقش مهمی در طراحی دکوراسیون های مختلف دارند. در دیزاین آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه نیز ترکیب رنگ ها اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شد.

این‌که آشپزخانه شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دکوراسیون آشپزخانه دارد. زیرا به همان میزان که آشپزخانه بزرگ‌تر باشد، متریال و مواردی که استفاده می‌شوند بیشتر می‌شود. هنگام ثبت سفارش لازم نیست به طور دقیق متراژ آشپزخانه را اندازه بگیرید. در صورتی که کارشناس به صورت حضوری از پروژه بازدید کند؛ اقدام به محاسبه اندازه آشپزخانه می‌کند.

۱۰ پیشنهاد در طراحی دکوراسیون آشپزخانه شیک و لوکس سفید

توسط دکور

دکوراسیون