دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو | azindekor

اما اگر کابینت های بالایی در هر سه دیوار وجود داشته باشند، می‌توانند فضا را محصور کنند. برای جلوگیری از این امر، کابینت های بالایی فقط در امتداد یک یا دو دیوار درکنار قفسه های باز و هود قرار می‌گیرند. آشپزخانه U شکل گردش کار عالی برای استفاده چند نفر از آشپزخانه را به طور همزمان امکان پذیر می‌کند. می‌توان گفت چیدمان آشپزخانه شبه جزیره نیز مانند جزیره است و دارای یک پیشخوان آشپزخانه است که به دیوار یا کابینت متصل است. این چیدمان آشپزخانه یک راه حل عالی برای آشپزخانه هایی است که در آن فضا اجازه نصب یک جزیره مستقل را نمی‌دهد.

دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ و ترکیب آن با سایر رنگ ها

برای تزئین دیوارهای مجله خبری آذین دکور میتوانید از کاشی های تزئینی استفاده کنید. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. از دیدگاه شما متشکریم و از اینکه مطلب مورد توجه شما قرار گرفته خوشحالیم.

پیشنهاد می‌شود کفپوش آشپزخانه به رنگ سفید و پرده‌ها هم به رنگ روشن انتخاب شود تا هم آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد هم حس آشپزخانه‌های اسکاندیناویایی در آن ایجاد شود. همچنین می‌توانید از وسایل به رنگ‌های برنزی و متالیک در کنار رنگ‌های روشن استفاده کنید تا نمای زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود‌ ایجاد کنید. یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در هنگام طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید این است که مناسب ترین سبک را برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه مدرن یا دکوراسیون آشپزخانه سنتی ایرانی در رنگ، مدل و نوع کابینت تفاوت‌هایی دارند که باید با توجه به سلیقه مشتری و ابعاد آشپزخانه به کار گرفته شوند.

  • انتخاب رنگ های دکوراسیون آشپزخانه با دقت فراوان و هماهنگی آنها با محیط اطراف.
  • یکی از راه حل‌های بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک ایرانی استفاده از قفسه‌های بدون درب است.
  • دکوراسیون داخلی هم از سایر هنرها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه‌ها طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است.
  • شما می‌توانید صاحب کابینت‌های بالا شوید فقط کافیست روی عکس کلیک کرده و فرم را پر کنید.
  • یکی دیگر از مواردی که می‌توان از آن برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه استفاده کرد، استفاده از گیاهان است.

بهتر است در دکور آشپزخانه ساده‌ کوچک خود، رنگ‌های روشن و شادی مثل سفید، سبز روشن، زرد یا قرمز به‌کار برید تا فضای آشپزخانه شما دلپذیرتر شود. با طراحی مناسب کابینت‌ها، قفسه‌ها و کشوهای مختلف می‌توان از تمام فضای آشپزخانه استفاده کرد و وسایل را داخل کابینت‌ها جای داد تا آشپزخانه شلوغ و آشفته به نظر نرسد. دیزاین آشپزخانه اعم از طراحی و ساخت کابینت ها ، انتخاب کفپوش ، دیزاین سقف و انتخاب تجهیزات و لوازم آن ، منجمله گران قیمت ترین بخش های دکوراسیون داخلی منزل است.

دکوراسیون جزیره آشپزخانه

می توانید رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک ها را هم روشن انتخاب کنید. دکوراسیون اشپزخانه امروزه تنوع بسیاری در سبک های متنوع پیدا کرده که شامل سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می شود. کابینت کلاسیک شامل سه مدل (کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت چوب) می باشد. سه عنصر اصلی در سبک روستیک نور، هندسه ی سنتی و متریال های طبیعی هستند. استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون