بایگانی‌های دکوراسیون آشپزخانه | azindekor

اگر نمی خواهید کابینت ها را عوض کنید می توانید درب ها و صفحه رویه آن را تعویض کنید. این تغییرات می توانند در مدرن شدن سبک آشپزخانه تاثیر گذار باشند. در انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه جنس کابینت‌ها، کف‌پوش بسیار اهمیت دارد. از مصالح مقاوم در برابر آتش و رطوبت در کفسازی آشپزخانه استفاده شود. سرامیک یکی از بهترین متریال‌ها برای این کار می باشد که دو فاکتور مقاوم در برابر آتش و رطوبت دارد، دارای تنوع در قیمت و طرح است.

دکوراسیون جزء به جزء آشپزخانه

منظور از قفسه شناور مجله خبری آذین دکور‌های دیواری است که درون بدنه، در و باقی قسمت‌های آن فضایی برای گذاشتن ملزومات آشپزخانه تعبیه کرده‌اند. اگر می‌خواهید آشپزخانه سبک ایرانی شما کمی حال و هوای مدرن داشته باشد، به رعایت اصل سادگی توجه کنید. آشپزخانه ایرانی محلی جداگانه نسبت به سایر فضاهای منزل داشته باشد.

http://belaltour.ir

پرده‌های رنگ روشن نیز تأثیر بسیاری بر محیط آشپزخانه شما دارند. سعی کنید در آشپزخانه‌های کوچک حداقل یک پنجره قرار دهید تا نور خورشید باعث دل‌باز‌تر شدن آشپزخانه شما شود. یکی دیگر از مواردی که می‌توان از آن برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه استفاده کرد، استفاده از گیاهان است. اگر آشپزخانه شما پنجره دارد، حتما از چند گیاه در کنار آن استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی آشپزخانه، تأثیر خوبی بر روحیه شما خواهد گذاشت. انتخاب هوشمندانه کاشی‌های آشپزخانه به شیوه سنتی باعث شده تا این آشپزخانه رنگ‌و‌بوی سنتی و ایرانی خود را حفظ کند.

  • در این میان، طراحی یک دکور بزرگ رنگی مانند کابینت های آشپزخانه ، هرقدر هم که با مبلمان، اکسسوری ها و ست رنگی پذیرایی هماهنگ شده باشد، باز هم نتیجه ای جز افزودن بر شلوغی و آشفتگی فضا نخواهد داشت.
  • در این آشپزخانه نوآوری زیبایی در طراحی پنجره صورت گرفته که کمتر دیده‌ایم.
  • در این مطلب با هم در مورد ایده های گوناگونی که می توانید در دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن به رنگ سفید پیاده سازی کنید، مزایا و معایب و مدل های گوناگون پیاده کردن ایده های سفید در ترکیب با سایر رنگ ها صحبت می کنیم.
  • تصویر بالا نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که در عین سادگی بسیار کاربردی و بی‌نقص است.
  • دکوراسیون آشپزخانه از جمله اموری است که در طراحی دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی دارد.
  • اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند.
کابینت ممبران نیز در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود که البته رنگ سفید پرطرفدارترین مدل است. کابینت‌های چوبی قیمت بالایی دارند و حس گرما و صمیمیت را به وجود می آورند. در مجموعه معماری و معماری داخلی آرمند، طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی آن از هسته طراحی آغاز می گردد. بدین صورت که با مراجعه حضوری کارفرما و مشاهده پروژه‌های طراحی و اجرایی جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه آرمند، نسبت به طراحی و ساخت آن اعلام آمادگی می‌نماید. بعد از تکمیل فرم‌ها توسط کارفرما و مشخص شدن علایق، سبک زندگی، سبک دکوراسیون منزل و سطح بودجه ایشان؛ فضای آشپزخانه نقشه برداری می‌شود.

کاشی و سرامیک با طرح و رنگ‌های شاد سنتی، کاشی‌هایی با رنگ‌های فیروزه‌ای یا طرح‌های اسلیمی برای دیزاین آشپزخانه ایرانی بسیار مناسب هستند. استفاده از نورهای موضعی در قسمت‌­هایی از آشپزخانه مثل بالای جزیره با لوستر­های تزئینی یکی از بهترین راه‌هاست. انتخاب لوستر مناسب نیز یکی از واجبات دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌­شود.

سبک مناسب دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌ کوچک

توسط دکور

دکوراسیون