طراحی داخلی و بازسازی دکوراسیون کلاسیک طراحی و بازسازی ویلا بازسازی خانه و منزل Luxury interior, Luxury interior design, Modern bedroom design | azindekor

بعد از تناسب، مجله خبری آذین دکور دومین قانون در طراحی سبک کلاسیک است. به این معنی که لوازم و عناصر داخلی در این سبک به شکل آینه ای در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. به عنوان مثال مبلمان کلاسیک یکسان روبه‌روی یکدیگر جای می گیرند. تقارن یک ترفند طراحی داخلی است که نظم و زیبایی بصری را به نگاه بیننده منتقل می کند. تقارن در طراحی داخلی باعث ایجاد تعادل و حس آرامش می‌شود. از لوسترهای دیواری چوبی و کریستال نیز می‌توان برای نورپردازی دکوراسیون داخلی کلاسیک استفاده کرد.

  • روی درب های آن ها معمولا تزینات و کنده کاری های زیبا دیده می شود، بیشتر کابینت های کلاسیک یا رنگ های روشن مثل سفید استخوانی یا رنگ هایی تیره مانند قهوه ای سوخته طراحی و اجرا می شوند.
  • در این سبک دکوراسیون از رنگ های کرمی، قهوه ای، طلایی و بژ استفاده می شود.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک همه ی ویژگی ها از کوچک ترین تا آخرین و اصلی ترین قسمت با جزئیات کاملا دقیق انجام شده ودیده میشود.
  • تمام رنگ ها باید نرم و گرم باشند و فضایی آرام و دنج برای ساکنین فراهم کند.
  • رنگ های مناسب برای مبلمان کلاسیک، رنگ های طلایی، نقره ای، سفید، کرمی و قهوه ای هستند.

در این سبک دکوراسیون از رنگ های کرمی، قهوه ای، طلایی و بژ استفاده می شود. این تضاد در این سبک طراحی شامل خطوط، رنگ‌ها، مواد و سایر المان های طراحی می‌شود. طراحی نئوکلاسیک با یک هماهنگی در فرم و محتوا، با ایجاد حس پویایی و تنوع در فضا، همزمان احساس لوکس بودن به فضا نیز می‌دهد. در این میان اگر ابعاد فضا به شما اجازه می‌دهد، می‌توانید مبل‌ها را به صورت دایره‌ای بچینید.

اکسسوری ها

کابینت های کلاسیک معمولا از جنس چوب های گردو و بلوط هستند. روی درب های آن ها معمولا تزینات و کنده کاری های زیبا دیده می شود، بیشتر کابینت های کلاسیک یا رنگ های روشن مثل سفید استخوانی یا رنگ هایی تیره مانند قهوه ای سوخته طراحی و اجرا می شوند. مثل همیشه تزیینات زیاد نمادی از سبک کلاسیک در این کابینت هاست. اما اینکه چگونه دکوراسیون کلاسیک اروپایی را چیدمان دهیم مستلزم توجه به چند نکته است که معمولا با توجه به آنها می‌توان این سبک را به کار گرفت. در این سبک طرح‌ها کمی شلوغ‌تر از سبک مدرن هستند و از طرح‌هایی که نقش و نگار بیشتری دارند، استفاده شده است. تمایل افراد ثروتمند جامعه برای به نمایش گذاشتن ثروت، موقعیت اجتماعی‌شان و نیز زندگی مجلل و سبک پر زرق و برق، در ایجاد این گونه سبک‌ها سهم به سزایی داشته است.

شومینه در سبک کلاسیک

ابعاد هر چقدر بیشتر باشد مسلما چیدمان ایده آل تری خواهید داشت. حضور پنجره با نورگیر طبیعی در تمام قسمت ها الزامی است. پنجره ها با پرده های زیبا و گران قیمت تزیین می شوند. آینه و ساعت های بزرگ، تابلوهای نقاشی بر روی دیوار نیز شکوه و جلال طراحی داخلی کلاسیک بیشتر می کنند.

پوشش کف و سقف

در سبک کلاسیک از عناصر معماری سنتی غربی مثل ستون و دیوارهای گچ بری شده، مبلمان ظریف کار شده و مسجمه های آنتیک، استفاده می شود و انتخاب و چیدمان همه چیز بر پایه تناسب، تقارن و هارمونی، می باشد. از ویژگی های مهم در طراحی معماری فضای داخلی به سبک کلاسیک ارتفاع زیاد سقف،ستون های بلند،پرده های سرتاسری نزدیک به هم، آینه ها، گلدان و مجسمه های برنزی و.. است که زیبایی فضا به سبک کلاسیک را دو چندان کرده و حس تسلط در فضا را القا میکند. این سبک به خاطر جلوه لوکس و منحصر به فردش طرفداران خاص خود را دارد و هیچگاه از مد نیافتاده است.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون