سبک دکوراسیون کلاسیک چیست؟ مجله بلج | azindekor

این سبک ها هر دو از محبوب ترین و شیک ترین سبک های دکوراسیون هستند. استفاده از فرش های مدرن برای پذیرایی با این سبک دکوراسیون مناسب نیست. رنگ هایی که در این سبک استفاده میشوند رنگ هایی باوقار هستند که به فضای داخلی خانه شما شخصیت میبخشند.

  • روتختی خود را از میان انواع مخملی، ابریشمی و ساتن انتخاب کنید.
  • مبلمان به کار رفته در این سبک دارای تزئینات فراوان است و حالتی پر زرق و برق و تجملاتی را در خانه ها ایجاد میکند.
  • جلا دادن، استفاده از واکس ها و در صورت فرسودگی تعمیرات این وسایل نیز از قیمت بالایی دارند.
  • دکوراسیون و چیدمان کلاسیک برای خانه‌های کوچک غالبا گزینه مناسبی محسوب نمی‌ شود.

بهتر است برای القای حس و حال مجله خبری آذین دکور، متریال هایی مثل سرامیک و بتن را از لیست گزینه های مورد استفاده برای بدنه وان و روشویی خط بزنید و آن ها را با سنگ های قیمتی جایگزین کنید. رنگ سفید برای فضای حمام پیشنهاد می شود و در صورتی که همراه با رنگ های متالیک به کار رود، بهتر خواهد بود. جدیدترین مدل های میز تلویزیون و هماهنگی آن با سبک دکوراسیون منزل ، ضمن معرفی انواع میز ، مهمترین نکات برای تهیه آن و هماهنگی با بقیه وسایل منزل را در اختیارتان قرار می‌دهیم. فرش از اجزای جدایی ناپذیر در دکوراسیون پذیرایی ایرانی است. چه کسی می تواند منکر زیبایی و جلوه ی نقش و نگارهای فرش ایرانی در دکوراسیون خانه شود؟ فرش در ایران یک هنر با قدمت زیاد است به طوری که نخستین فرش کشف شده به عصر هخامنشیان مربوط می‌شود. سبک کلاسیک دکوراسیون یک سبک اصیل و شکوهند است که از مبلمان استیل و سلطنتی پرده‌های فاخر فرش‌های آنتیک لوستر‌های درخشان عتیقه‌جات و تزیینات قیمتی تشکیل می شود.

انتخاب فرش مناسب

این یعنی برای مثلا نصب پرده از ابزارآلات قدیمی استفاده نمی‌شود و سعی در به کارگیری ابزارآلات به روز و مدرن برای نصب آنها خواهد شد. درست است سبک اصلی کلاسیک است اما المان‌های مدرن را باید برای آن به کار برد تا به دکوراسیونی ماندگار و ارزشمند دست یافت. در این سبک رنگ‌های تیره‌تر مانند عنابی، سبز تیره، شرابی و… استفاده می‌شود. اغلب رنگ‌های اشرافی برای این سبک دکوراسیون گزینه‌های مناسب‌تری هستند. برای این مورد تناژهایی از طیف‌های رنگی قرمز تیره یا سبز مناسب هستند. اولین نکته‌ای که از نام این سبک به ذهن هر فردی ممکن است خطور کند، این است که سبک کمی مجلل‌تر از چیدمان‌های مدرن امروزی خواهد بود.

بازسازی منزل با رعایت نکات آتش نشانی

دکوراسیون داخلی کلاسیک بر اساس نظم، تعادل، دقت و ظرافت فراوان است که اصلی ترین ویژگی آن تقارن است. ترکیب رنگ‌های سفید و طلایی و دیوارهای آینه‌ کاری شده با مبلمان های استیل می‌ تواند برای خانه‌ هایی که علی‌ رغم وسعت بالا، سقف کوتاهی دارند، گزینه مناسبی برای دیزاین به سبک کلاسیک به شمار رود. دکوراسیون کلاسیک، با مبلمان های منبت‌ کاری شده و پر کار شناخته می‌ شود. بهترین نوع مبلمان ها برای این نوع دکوراسیون، مبلمان های سلطنتی و استیل به رنگ چوب می باشد. سبک کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های دکوراسیون و مبلمان در میان ایرانی ها است، گرچه ممکن است تعدادی از ما حتی ندانیم که ویژگی های سبک کلاسیک دقیقا چیست. بدین منظور با کمی جستجو در بلاگ چیدانه به راحتی می توانید مطالب زیادی درباره این سبک و ویژگی های آن بخوانید.

سنگ یک متریال لوکس و شکیل است و به این خاطر توصیه می شود. چوب نیز ظاهری گرم دارد و با رنگ های این سبک جور می شود. در این نوع از چیدمان از پرده های بلند استفاده می شود پرده های کوتاه در سبک کلاسیک جایگاهی ندارند. در نظر داشته باشید که استفاده از طرح های ساده تر برای پرده ها ضمن این که کمتر چشم را خسته می کنند کم هزینه تر هستند و دیر تر هم از مد می افتند و می توانید زمان بیشتری از آنها استفاده کنید.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون