دکور آشپزخانه مدرن 1401 آشپزخانه مدرن کوچک کابینت آشپزخانه مدرن دکور آشپزخانه کوچک | azindekor

در طراحی دکوراسیون برای آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت هایی که نباید از آن غافل شد، دیوار آشپزخانه می باشد. چرا که دیوار آشپزخانه همانند کابینت ها و دیگر اجزا در یک نگاه می تواند توجه افراد را به خود جلب کند. بنابراین در طراحی آن می بایست از ایده ها و طرح های زیبا و جذاب بهره برد.

سبک چیدمان آشپزخانه جزیره

در این مجله خبری آذین دکور به جای کابینت‌های دیواری، از شلف‌ها استفاده شده که قطعا کم کاربردتر از کابینت‌های دیواری است. البته رنگ کف آشپزخانه باعث شده که مقداری از این حس کم بشود اما باز هم مقداری خسته‌کننده است. در کل اگر از رنگ دیگری در کنار رنگ سفید استفاده می‌کرد، احتمالا شاهد شادابی بیشتری در فضا بودیم.

انتخاب بسیار محبوب در خانه های اوپن،چیدمان آشپزخانه به سبک جزیره است. که یک سطح کار و فضای ذخیره سازی بزرگ را در وسط آشپزخانه فراهم می‌کند. از سبک چیدمان آشپزخانه جزیره می‌توان به عنوان یک منطقه کاری و اجتماعی استفاده کرد. که در آن خانواده و دوستان می‌توانند در حین تهیه غذا با هم تعامل داشته باشند. همچنین به دلیل قرار گرفتن در مرکز آشپزخانه، مکان مناسبی برای نصب نورپردازی های تزئینی است. همچنین آشپزخانه باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتواند یک جزیره را در خود جای دهد.

  • ترکیب رنگ موجود در دکوراسیون را میتوانید براساس سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.
  • با این اوصاف، مشکی همچنان در برابر رنگ های متضاد بیشتر متمایز می شود.
  • شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید.

این طرح علاوه بر ایجاد حس و حال سنتی در آشپزخانه قیمت بسیار مناسبی هم دارد. اما برخی از بانوان به طرح سرامیک برای کف آشپزخانه خود علاقه دارند. برای این منظور می‌توانید کفپوش و سرامیک‌هایی با طرح فرش آشپزخانه انتخاب کنید، سپس با پهن کردن یک قالیچه که امروزه تنوع بسیار خوبی دارند، سلیقه شخصی‌تان را با یک آشپزخانه به سبک سنتی ایرانی هماهنگ کنید.

چهار- احتمالا از دیزاین آشپزخانه تنها به رنگ و طرح کابینت ها که فکر نمی کنید؟!

همچنین در صورت تمایل می توانید برای ایجاد تغییرات مثبت در فضای آشپزخانه از گیاهان و گل های طبیعی که درون گلدان ها با رنگ آبی کاشته شده اند بهره ببرید. دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی جدیدترین مدلی است که فضای داخلی سنتی خانه را تغییر می دهد و آن را پیچیده تر و شهری می کند. سیستم آشپزخانه آمریکایی برای هر فضایی اعم از بزرگ یا آپارتمان های کوچک که آشپزخانه اپن رو به هال دارند مناسب است. فضای داخلی بر حسب انتخاب به دو قسمت تقسیم می شود و می توان با کنترل اندازه آشپزخانه آمریکایی با فضایی که خانم ها ترجیح می دهند و به آن نیاز دارند، ظاهری جذاب و مدرن به خانه بخشید. به خصوص زمانی که رنگ ها و دکوراسیون به خوبی با یادگیر هماهنگ شده باشند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون