دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی نکات طلایی+عکس دکورمگ | azindekor

در این آشپزخانه کابینت‌های مدرن با متریال زیبا و گرم چوب در ترکیب با رنگ سفید و طوسی صفحه‌ها زیبایی خاصی به فضا بخشیده و صندلی‌های بدون پشتی مدرن این کانتر را تکمیل کرده است. در آشپزخانه کوچک بهتر است از میزهای تاشو یا کشویی مخفی استفاده کنید تا بتوانید بعد از استفاده آن‌ها را جمع کنید. همچنین صندلی‌های بدون پشت برای دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی هستند.

  • اگر نمی خواهید کابینت ها را عوض کنید می توانید درب ها و صفحه رویه آن را تعویض کنید.
  • می‌توانست رنگ کفپوش‌ها مقداری گرم‌تر باشد تا فضا را از کسل بودن در بیاورد.
  • برخی افراد تصور می‌کنند طراحی دکوراسیون فقط مخصوص محیط‌های وسیع و بزرگ است؛ در صورتی که این فکر کاملا اشتباه بوده و اصول زیادی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک وجود دارد.
  • اگر عاشق کابینت های تیره و غنی خود هستید، انواع مختلف نورپردازی را اضافه کنید.
طراحی دکوراسیون آشپزخانه امری سلیقه‌ای بوده و به نظر شخصی شما بستگی دارد. اما با توجه به اینکه آشپزخانه محل آشپزی و انجام فعالیت‌های روزمره مانند پخت و پز و شستشو و… است، هرچه خلوت‌تر و ساده‌تر طراحی شده باشد، احساس راحتی بیشتری در آن خواهید داشت. اگر شلوغی و جزئیات زیاد را نمی‌پسندید بهتر است سبک های دیگری را برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب کنید. اما اگر طرفدار سبک کلاسیک و استفاده از جزئیات زیاد در طراحی هستید بهتر است از یک تیم حرفه ای و کاربلد کمک بگیرید. در میان انواع سبک های طراحی دکوراسیون، سبک مدرن طرفداران زیادی دارد.

http://belaltour.ir

اختلاف مجله خبری آذین دکور و هماهنگی بین رنگ دیوارها، آشپزخانه، کابینت و پرده و وسایل آشپزخانه باعث می‌شود که فضا بزرگ‌تر به نظر برسد. پنجره‌هارا باز کنید و پرده را کنار بکشید تا نور روز آشپزخانه شما را روشن کند. دکوراسیون آشپزخانه‌ کوچک ساده را می‌توان با ترفندهایی زیبا و جذاب طراحی کرد.

نکات اولیه دکوراسیون آشپزخانه

برای این‌که درخواست خود را به دیزاینرها و کابینت‌سازها مطرح کنید کافی است وارد بخش ثبت سفارش چیدانه شوید. سپس بودجه و نیاز خود را مطرح کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. اطمینان حاصل کنید که دکوراسیون آشپزخانه شما دارای وسایل برقی زیادی در مناطقی است که قصد دارید از قابلمه قهوه ، اجاق توستر ، مخلوط کن و سایر وسایل آشپزخانه استفاده کنید.

و در صورت وسیع بودن فضا می‌توانید از رنگ های تیره استفاده کنید. سبک دکوراسیون آشپزخانهاغلب تا حدی توسط سبک خانه دیکته می‌شود. اما نه همیشه، به خصوص زمانی که یک رنو اصلی انجام می‌شود، سبک های متعددی برای اجرا در دسترس هستند.

سبک مینیمال

توسط دکور

دکوراسیون