دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن | azindekor

اگر شما هم کنجکاو شده‌اید تا بدانید یک آشپزخانه سنتی چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه طراحی می‌شود ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید. برخلاف طراحی آشپزخانه معاصر، دکوراسیون آشپزخانه مدرن از مجموعه ای از رنگ ها، بافت ها، اشکال و کاشی های طرح دار استفاده نمی کند. کاشی ها در قالب یک شبکه افقی قرار می گیرند که دوباره بر خطوط افقی تأکید می کنند که وجه تمایز این سبک است.

دکور آشپزخانه مدرن 1401

یکی از اصلی ترین عواملی که می تواند روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیرگذار باشد انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه است. ایده های بسیاری برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که کمک می‌کند با استفاده از چیدمان، وسایل و رنگ‌های مناسب، دکوراسیون آشپزخانه کوچک را به محیطی دلباز تبدیل کنید. در دکوراسیون آشپزخانه کوچک فضا باید طوری چیدمان شود که هر وسیله‌ای سر جای خود قرار داشته و تا جایی که ممکن است روی کانتر و کابینت‌ها وسایل اضافی قرار نگیرد. توجه داشته باشید برای زیبایی هرچه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ باید از تضاد رنگی استفاده کرد تا دکور شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد. همچنین استفاده از طرح های دو رنگ می تواند جذابیت و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما را بیش از پیش کند. کابینت های کلاسیک و نئوکلاسیک بهترین گزینه ها برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ می باشد.

اما خانه هایی که در نت دیده ام دکوراسیون بسیار سرد و یکنواختی دارند!

گروه مجله خبری آذین دکور راژه با درک این پیشتازی معماری و نقش بی بدیل هویتی اش گام در راهی نهاده که فردایی بس روشن در انتظار آن است . در صورتی که قصد طراحی بام سبز ، طراحی مدرن منزل و به طور کلی طراحی آپارتمان مسکونی را دارید پیشنهاد می کنیم با راژه در ارتباط باشید. توجه به لزوم داشتن دودکش برای از بین بردن بو و دود، تا روی رنگ های خانه تاثیری نداشته باشد و بوی آزاردهنده ای در آشپزخانه وجود نداشته باشد.

  • ترکیب قهوه‌ای روشن با سفید که می‌توانیم بگوییم همیشه جزء ترکیب‌های دوست داشتنی آشپزخانه هاست.
  • آرکسان تأمین کننده انواع محصولات دکوراسیون مثل پارکت، پارکت لمینت، کاغذ دیواری، قرنیز و … است.
  • به خصوص زمانی که رنگ ها و دکوراسیون به خوبی با یادگیر هماهنگ شده باشند.
  • امروزه بدلیل محدودیت در زمین و ساخت منازل، خانه ها کوچکتر شده و به همین نسبت، وسعت آشپزخانه ها هم کم شده.
  • به صورت کلی و به عنوان طراح لازم است به شما بگویم نگرانی از بی روح شدن فضای آشپزخانه در یک خانه ایرانی کاملا بی مورد است!
آشپزخانه‌های امروزی در زندگی روزمره و سرگرمی‌های خاص نقش محوری دارند و اغلب به عنوان اتاق‌های خانوادگی، سرگرمی نیز وظایفی را انجام می‌دهند. رعایت نکات ارگونومی باعث می شود که آشپزخانه به طور کلی بسیار روان تر و کارآمد تر باشد.فارغ از سایز و اندازه آشپزخانه باید تمامی وسایل و ابزار به آسانی و بدون خم شدن و حالت کشسانی اضافی قابل دسترس باشند. متخصصان طراحی با انتخاب صحیح اشیاء (لوازم و دکور و غیره) با توجه به وزن بصری آنها یعنی توانایی آن در جلب توجه به خود تعادل ایجاد می کنند.

طراحی آشپزخانه مدرن چیست؟!

اصطلاح «مدرن» به مواردی گفته می‌شود که مربوط به روزگار جدید است. هنر مدرن در شاخه‌های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه‌سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود را در بین همه سبک‌های هنر، باز کرد. دکوراسیون داخلی هم از سایر هنرها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه‌ها طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده است. ما در سلام ساختمان می‌توانیم مناسب‌ترین کابینت ساز شهرتان را به شما معرفی کنیم تا بصورت حرفه‌ای ایده‌های شما در رابطه با آشپزخانه مدرن را برای‌تان اجرا کنند.

http://belaltour.ir

توسط دکور

دکوراسیون