دکور آشپزخانه مدرن 1401 آشپزخانه مدرن کوچک کابینت آشپزخانه مدرن دکور آشپزخانه کوچک | azindekor

آشپزخانه ایرانی علاقه‌مندید میتوانید از این مدل شیشه‌های رنگی برای پنجره و یا فضایی درون کابینت‌ها استفاده کنید. برای طراحی آشپزخانه مدرن ایرانی و نزدیکی به حس و حال سنتی بهتر است از ام دی اف، ممبران و یا چوب استفاده کنید. در روزگاران گذشته آشپزخانه مطبخ دار ایرانی در فضایی بیرون از ساختمان اصلی منزل ساخته می‌شد. بنای اغلب آن مطبخ‌ها در زیر زمین و گوشه‌ای از حیاط قرار میگرفت. به همین دلیل آشپزخانه‌های ایرانی دارای فضایی تاریک و بدون رنگ بودند. در حقیقت دکوراسیون آشپزخانه مدرن به گونه ای طراحی می شود که شلوغی را به حداقل برساند.

http://belaltour.ir

برای پرده آشپزخانه‌های مدرن می‌توان انواع پرده کرکره‌ای را توصیه کرد. در گذشته مطبخ یا همان آشپزخانه سنتی دارای چندین قفسه و طبقه برای چیدن لوازم بود. اما با گذشت زمان و شهرت صنایع کشورمان استفاده از طرح‌های کنده کاری شده که به شکل منبت و معرق کاری ساخته می‌شوند، رواج پیدا کرد. یک آشپزخانه متعادل، محیطی آرام و همچنین احساس امنیت را ارائه می دهد. هنوز هم شمار زیادی از افراد وجود دارند که به آشپزخانه هایی با المان های ایرانی و سنتی علاقه نشان می‌دهند.

هفت راهکار ساده اما کاربردی برای جلوگیری از طراحی یک دکوراسیون بی رنگ و روح

همچنین از مجله خبری آذین دکور نورپردازی مناسب در دکوراسیون آشپزخانه مدرن قافل نشوید که تمام زحمات قبلی به باد خواهد رفت. توجه داشته باشید همان دقت و توجه ای که هنگام خرید کابینت که مهم ترین رکن آشپزخانه است به خرج می دهید همان مقدار هم در خرید کاشی بین کابینتی و کف آشپزخانه دقت داشته باشید. آشپزخانه برای درست کردن غذا نیست و گاهی برای دورهمی خانوادگی استفاده می شود. زیبایی و کاربردی بودن دو ویژگی مهم می باشند که در طراحی کابینت آشپزخانه باید دقت نمود. در این مقاله به بررسی انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه و ویژگی های طراحی آشپزخانه می پردازیم.

دکوراسیون آشپزخانه سفید مدرن

در این آشپزخانه، شکل چراغ‌ها و صندلی‌ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت‌ها حالتی مشابه با کابینت‌های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت‌ها در طراحی خود قاب دارند، کمی به کابینت‌های ممبران کلاسیک مشابه هستند. برای دیدن مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی روی لینک کلیک کنید و اگر مایل به دیدن تمام مدل‌ها هستید روی مدل کابینت و دکوراسیون بزنید. رنگ بندی کاملاً متناسب می‌باشد و طرح آن هم خوب و کاربردی است. به دلیل وجود پنجره‌های زیاد، نور آشپزخانه هم کاملا در طول روز تأمین می‌شود. آشپزخانه جزیره کوچک و جمع و جور که کاملاً درخشان است.کابینت هایگلاسو ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که می‌درخشد، باعث زیبایی و چشم‌نوازی این طرح شده‌اند.

  • مبلمان های متعدد و اثاثیه های زیاد در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شوند.
  • در این مقاله قصد دارم تا کلی عکس دکوراسیون آشپزخانه به اشتراک بگذاریم و انواع مدل های روز کابینت را به همراه مشخصات به شما معرفی کنیم تا با دید بهتری مدل دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید.
  • استفاده از کانتر، جزیره، ویترین شیشه ای و دکوری علاوه بر کارایی یکی از مزایای آشپزخانه های بزرگ است که معمولا آشپزخانه های کوچک از این موارد محروم هستند.
  • رنگ قهوه‌ای تیره در طراحی آشپزخانه و کابینت‌ها، کاربرد کمتری نسبت به قهوه‌ای روشن دارد و کاربرد آن بیشتر در موارد و طراحی‌های خاص است.
  • کاشی و سرامیک با طرح و رنگ‌های شاد سنتی، کاشی‌هایی با رنگ‌های فیروزه‌ای یا طرح‌های اسلیمی برای دیزاین آشپزخانه ایرانی بسیار مناسب هستند.
رنگ های مرسوم سال ۲۰۲۳ که اغلب با رنگ سفید استفاده می شوند، صورتی، سبز، قرمز، آبی، خاکستری، سیاه، طلایی، سفید مایل به قرمز و کریستالی هستند. بخش بندی و جاگذاری کردن لوازم ریز به این صورت منظم تر خواهد بود. طبقات افقی مابینی نشان نهایت دقت در طراحی و سنجیدن تمام بخش های دکوراسیون است. استفاده از کاشی سبز در کنار گلهای طبیعی یک منظره زیبا خلق میکند.

عکس بهترین دکوراسیون آشپزخانه جدید

توسط دکور

دکوراسیون