دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی نکات طلایی+عکس دکورمگ | azindekor

همچنین می‌توانید با نصب آینه به دیوار آشپزخانه یا در کابینت، باعث انعکاس نور بیشتر و روشن شدن آشپزخانه شوید. در ادامه برای ایده گرفتن شما چندین مدل دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و مدرن را آورده ایم. شما میتوانید با توجه به چگونگی قرارگیری جزئیات در این مدلها، دکوراسیون مد نظر خودتان برای آشپزخانه را طراحی کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد قرار دادن کابینت و لوازم خانگی به گوشه ها توجه کنید.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

ضمنا اگر دوست داشتید بیشتر در مورد دکوراسیون آشپزخانه بدانید و با زبان انگلیسی شما هم خوب است، توصیه می‌کنیم سایت houzz را هم حتما ببینید. رنگ بنفش به عنوان یک رنگ شیک و اشرافی، در کنار کابینت‌های مدرن و صیقلی، معرف یک دکوراسیون مدرن برای آشپزخانه ست. استفاده از دو رنگ طوسی و قهوه ای، به عنوان رنگ‌های خنثی اما مکمل، ست مناسبی در طراحی آشپزخانه است. طراحی این آشپزخانه‌ها برای دکوراسیون کافی شاپ و لابی استخر بسیار مناسب است، چون اپن بسیار بزرگی دارد، مشتریان خیلی راحت و بی‌دردسر می‌توانند آن‌جا بنشینند و از نوشیدنی خود لذت ببرند.

یک – فنگ شویی در دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ

همچنین در دکوراسیون اشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. یکی از انواع کابینت کابینت که امروزه توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده است، کابینت پلکانی است. کابینت پلکانی به صورت دو طبقه و معمولا در دو رنگ متفاوت و حتی با متریال های مختلف قابل اجراست. این سبک از کابینت ها در کابینت سبک مدرن، جلوه ای خاص را به دکوراسیون آشپزخانه خواهد بخشید.

http://belaltour.irمجله خبری آذین دکور داخلی آشپزخانه سبک کلاسیک نیز ویژگی های خاص خود را دارد. سبک کلاسیک در هر کجایی که استفاده شود از تزیینات، ظرایف ها و زرق و برق فراوان آن قابل تشخیص است. در مورد کابینت های سبک کلاسیک، کابینت بیشتر چوبی بوده و تزیینات زیادی دارد. البته امروزه از کابینت های جنس ممبران هم استفاده زیادی می شود. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه چه به شیوه سنتی و چه به شیوه مدرن، بهتر است از یک فرد یا گروه متخصص کمک بگیرید. این افراد با تحلیل اصولی آشپزخانه و در نظر گرفتن بودجه شما، بهترین دکوراسیون را طراحی خواهند کرد.

ایده چیدمان آشپزخانه کوچک

مدل آشپزخانه بالا یکی از نمونه‌کارهای سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که شما برای سفارش آن و دریافت مشاوره رایگان کافیست روی آن کلیک کنید. آشپزخانه مدرن بالا توسط یکی از کابینت‌سازان سلام ساختمان در شهر مشهد انجام شده است. شما با کلیک کردن روی عکس می‌توانید فرم درخواست را پر کرده و منتظر تماس مشاورهای ما باشید. امروزه برای زیباتر دیده شدن محیط آشپزخانه مخصوصا قسمت پنجره در سبک نئوکلاسیک و کلاسیک از قاب پرده بالای پنجره استفاده می شود تا برخلاف گذشته پنجره قطع کننده دکوراسیون آشپزخانه نباشد و به زیبایی محیط اضافه کند. بزرگ تر به نظر برسد بهتر است درب کابینت ها را شیشه ای را انتخاب کنید تا فضای بیشتری از آشپزخانه قابل رویت باشد. همچنین اگر رنگ کابینت ها و دیوارها مشابه یکدیگر باشند در این صورت مرز بین دیوار و کابینت از بین می رود و فضای آشپزخانه بزرگ تر به نظر می رسد.

  • به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است.
  • آشپزخانه جزیره کوچک و جمع و جور که کاملاً درخشان است.کابینت هایگلاسو ام دی اف در کنار صفحه کابینت کورین که می‌درخشد، باعث زیبایی و چشم‌نوازی این طرح شده‌اند.
  • هود مدرن بالای اجاقی که روی کانتر قرار گرفته به مدرن‌تر شدن فضا کمک کرده است.

توسط دکور

دکوراسیون