دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن | azindekor

ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و…رضایت کامل دارم. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود. مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.

دکوراسیون پذیرایی در آشپزخانه؛ خیلی مهم تر از آن چیزی هست که شما فکر می کنید…

برای چیدن مجله خبری آذین دکور ها سعی کنید وسایلی که بیشتر استفاده می کنید را دم دست و داخل کابینت های کنار سینک و گاز جا دهید. وسایلی را که کمتر و یا فقط چند بار در سال استفاده می کنید مانند ظرف و ظروف مخصوص مهمانی های مجلل و یا قابلمه های سایز بزرگ را می توانید در کابینتهای دورتر و یا حتی در کمد انباری منزل نگهداری کنید. وسایلی که سنگین تر هستند مانند بشقاب و کاسه های بلور و چینی را در کابینت های پایین بچینید و ظرف های سبک تر و پلاستیکی را می توانید در کابینت های ردیف بالا قرار دهید. با اینکه طرح و نقش روی کابینت‌های دیواری و دیوار پشت گاز مقداری از بی روح بودن فضا کم کرده اما هنوز نتوانسته به سردی کل فضا غالب شود. می‌توانست رنگ کفپوش‌ها مقداری گرم‌تر باشد تا فضا را از کسل بودن در بیاورد.

http://belaltour.ir

سبک آشپزخانه شما به طور مختصر منعکس کننده سلیقه شخصی شما است، خانواده و مهمانان جذب آن می شوند. پس از اینکه با مشاور طراحی آشپزخانه صحبت کردید، باید در نظر بگیرید که کدام یک از سبک های آشپزخانه کاربردی و متمایز از نظر زیبایی شناختی به بهترین وجه نیاز، بودجه و سلیقه شما را برآورده می کند. یک گزینه کاربردی برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ، چیدمان آشپزخانه به شکل L است. در سبک چیدمان آشپزخانه L شکل، کابینت ها در امتداد دو دیوار عمود بر هم می‌باشند. در این سبک گوشه های دیوار، نیاز به چند راه حل هوشمندانه کابینت، برای کاربردی کردن آن دارد.

آشپزخانه مدرن کوچک

کافیست سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید و از متخصصان برتر در شهر خودتان کمک بگیرید. در این دکوراسیون آشپزخانه کوچک کابینت‌های کرم رنگ به سبک مدرن، استفاده از چوب در دیوار و سنگ به رنگ روشن در ابعاد بزرگ در کف، فضایی بزرگتر از اندازه واقعی گرم و جذاب ایجاد کرده. هود مدرن بالای اجاقی که روی کانتر قرار گرفته به مدرن‌تر شدن فضا کمک کرده است. اهمیت نورپردازی و نورگیری را در چیدمان و دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ دست کم نگیرید. اگر فضای آشپزخانه تنها یک پنجره کوچک دارد، بهتر است به جای پوشاندن آن با یک پرده شیک و جذاب زبرا ، از یک پرده حریر ساده یا رنگی برای روح بخشی به محیط و در عین حال عبور بیشترین میزان نور ممکن استفاده نمایید. سبک نئوکلاسیک شامل سه مدل به نام های کابینت پوششی، کابینت پولیشی و کابینت انزو است، در تمام مدل های نام برده شده از ام دی اف استفاده می شود.

  • وقتی نقطه کانونی مشخص شد، از خط، فرم و رنگ برای برجسته کردن آن استفاده می کنیم.
  • شایان ذکر است که این مجموعه برای مشتریان خود و لاغیر طراحی رایگان انجام می‌دهد.
  • هنگام دکوراسیون آشپزخانه ، توصیه می‌شود حداقل فاصله 1000 میلیمتری بین صندلیها گذاشته شود.
  • استفاده از رنگ های روشن، طراحی های به دور از شلوغی و بلندتر در نظر گرفتن سقف آشپزخانه، نیز کمک کننده است.
  • آشپزخانه یکی از آن بخش‌های مهم منزل است که می‌توان به راحتی فرهنگ غنی کشورمان را در آن لحاظ کرد.

می‌توان با عناصری هم جنس با متریال کابینت‌ها یا در رنگ و متریالی مکمل با آن طراحی خاصی برای ورودی آشپزخانه‌های امروزی در نظر گرفت. انواع میز تلویزیون ساده و شیک مناسب خانه های مدرن اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، به این معنی است که شما قصد خرید یک میز تلویزیون ساده و شیک را دا… این میز ناهار خوری از چوب یک تکه درخت گردو سیاه ساخته شده است. ترکیب کاشی تزئینی سبز و کابینت مشکی یک دکوراسیون ساده و زیبا را به وجود آورده است. گاه نمای سرد و بی روحی که از کابینت های سفید رنگ در ذهن دارید، با قرار گرفتن شیرآلات ، سینک و دستگیره های کروم یا برنزی کابینت ها کاملا تغییر می کند. و البته می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای کفپوش تا چه حد می تواند محدود کننده سایر رنگ ها باشد و تازه در صورتی که با درایت طراح یا صاحب منزل، فضا جلوه ای تیره و دلگیر به خود نگیرد.

قیمت دقیق کابینت رو از کابینت ساز حرفه ای بگیر! فقط کافیه ثبت درخواست کنی!

توسط دکور

دکوراسیون