دکور آشپزخانه مدرن 1401 آشپزخانه مدرن کوچک کابینت آشپزخانه مدرن دکور آشپزخانه کوچک | azindekor

در آشپزخانه ای که به سبک مدرن طراحی شده است همه چیز در عین سادگی زیباست و خبری از پیچیدگی نیست. لوازم و اکسسوری هایی که در یک آشپزخانه کوچک استفاده می‌شوند بدون جزئیات زیاد، زرق و برق و شلوغی هستند. به هیچ عنوان نباید از رنگ‌های تیره استفاده کرد چراکه موجب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند. رنگ‌ های روشن چون سفید، طوسی، نقره ای، طلایی و… مناسب‌ترین رنگ ها برای فضای آشپزخانه هستند.

دکوراسیون آشپزخانه پنجره دار (بدون پنجره)

استفاده از رنگ های روشن نظیر کرم و سفید در آشپزخانه های کوچک انتخاب بهتری است چراکه محیط کوچک آشپزخانه شما را بزرگ تر نشان می دهد و از نظر انعکاس نور انتخاب مناسب تری محسوب می شود. سبک کابینت مدرن بهترین انتخاب برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک می باشد. سبک روستیک یکی از انواع سبک دکوراسیون آشپزخانه، راحتی و حس نوستالژی دارد.

http://belaltour.ir

برای اینکه درهای مجله خبری آذین دکور و لوازم خانگی کاملاً کاربردی باشند ، در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود فضای خالی و جهت چرخش درب را برنامه ریزی کنید. وسایل را از گوشه و کنار خود دور کنید و مطمئن شوید که درها در صورت باز بودن همزمان به یکدیگر برخورد نمی کنند. برای انتخاب این رنگ ها و همچنین میزان بکار رفتن هر یک از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه بهتر است با یک طراح دکوراسیون حرفه ای مشورت نمایید.

نکات مهم قبل از طراحی آشپزخانه ای با سبک ایرانی

سپس طرح با بهره‌گیری از جدیدترین مدل کابینت و دکوراسیون آشپزخانه، در چند مدل و متریال متفاوت طراحی می‌شود. در نهایت توسط اعضای تیم، مدلسازی و از چند زاویه رندر گرفته می‌شود. در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن، خنثی و شفاف چون کرم، سفید، خاکستری روشن یا آبی روشن استفاده کرد، این رنگ‌ها باعث می‌شوند آشپزخانه شما بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از کابینت‌ و کاشی‌ با رنگ‌های تیره چون قهوه‌ای و مشکی آشپزخانه شما را کوچک‌ نشان داده و آن را دلگیر می‌کند پس توصیه می شود ازین رنگ‌ها در آشپزخانه کوچک استفاده نشود.

سه- آشپزخانه را در میان دوستان و خانواده اش در نظر داشته باشید!

انواع و ابعاد مختلفی برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک وجود دارد که هر یک طراحی‌های خاص خود را می‌طلبد. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای دکور آشپزخانه مدرن جلب می نماییم. بنابراین، چنانچه احتمالا در کشور دیگری حضور دارید، ممکن است به دلیل سبک ساختمان ها، نورگیری فضاهای داخلی ، طرح و رنگ کابینت ها ، سبک زندگی و سایر جزییات مهم، برخی از این نکات برای شما کارایی لازم را نداشته باشد.

  • چون باید علاوه بر روکش، هزینه نصب ام‌دی‌اف در نمای جلویی را نیز بپردازید و طراحی آشپزخانه شما هم تغییری نمی‌کند.
  • به همان زیبایی که پارچه خود را رها و آویزان می کند، رنگ ها در فضای آشپزخانه پخش می شوند و سردی فضا را در خود حل می کنند.
  • برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از رنگهای پاستیلی استفاده کنید.

توسط دکور

دکوراسیون