دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ، ایده های طراحی + مدل های مختلف رنگی شیک و مدرن | azindekor

آیا روی میز آشپزخانه غذا می‌پزید؟ روشنایی کاری مناسبی را انتخاب کنید تا مستقیما منطقه مواد اولیه را روشن نگه دارد. وقتی صحبت از بازسازی آشپزخانه می‌شود، اکثر افراد در مورد مسائل زیبایی‌شناسی بیش از حد حساس هستند و خیلی به کارکرد اهمیت نمی‌دهند. با آگاهی بیشتر از تأثیرات زیست محیطی این طراحی و پیش رفتن به سمت ارگانیک رو به افزایش خواهد رفت. طراحی سبز می تواند از داشتن گلدان های سفالی با گل های طبیعی شروع شده و به سمت حذف هر چه بیشتر وسایل پلاستیکی ادامه یابد. فلز و چوب بهترین جایگزین ها می باشند که در صورت فرسوده شدن به طور کامل بازیافت شده و به چرخه ی تولید به یا به طبیعت بر می گردند. همچنین در دیزاین آشپزخانه به منظور بهره وری بیشتر فضا ها می توان فضاهای ذخیره نیز ایجاد کرد.

http://belaltour.irیکی از قسمت هایی که باید به سمت مجله خبری آذین دکور بیشتر پیش برود آشپزخانه است. استفاده از مواد طبیعی و حذف مواد سمی و علاوه بر زیبایی به سلامت جسم و روان انسان ها کمک می کند. استفاده از سنگ های طبیعی و مرمر یا چوب و فلزات می تواند جایگزین مواد مصنوعی در قسمت کانتر آشپزخانه شود. افراد در هنگام آشپزی از این قسمت استفاده کرده و بسیار با آن سرو کار دارند. لمس و دیدن این قطعه ی کاملا طبیعی انرژی مثبت بالایی داشته و فضایی گرم را به وجود خواهد آورد. فالون در مورد استفاده از رنگ بیشتر در آشپزخانه می گوید که در سال 2023 رنگ های ارگانیک و اشباع زیادی را در همه قسمت های آشپزخانه بزرگ می بینید.

  • تصویر بالا نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده و روستیک است.
  • هایگلاس یا ام دی اف خام با روکش پلاکسی گلاس نمایی شیشه مانند دارد اما سبک‌تر است.
  • جنس کابینت ها معمولا از هایگلاس براق و یا مات است و معمولا ساده و بدون تزیینات هستند.
یکی از مهم ترین راهکارها دکوراسیون آشپزخانه با رنگ های روشن و خصوصا سفید و طراحی کابینت ها به نحوی ست که کمترین تاثیرات رنگی را بر فضای پذیرایی کوچک داشته باشند. در اینجا به طور قطع نمی توانم رنگ سفید را توصیه کنم، چرا که انتخاب این رنگ روشن بستگی به ست رنگی پذیرایی دارد. رنگ سفید شاید بدون اغراق مناسب ترین رنگ برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و یکی از جذاب ترین گزینه ها در طراحی کابینت آشپزخانه های بزرگ است.

حداکثر استفاده از فضا در آشپزخانه کوچک

آیا شب نشینی دارید؟ روشنایی کم‌نوری در قسمت ناهارخوری انتخاب کنید. میز آشپزخانه با صندلی‌‌های بار، یکی از ملزومات آشپزخانه‌های مدرن هستند. خطوطی نرم و لطیف و منحنی های روح نواز که از خشونت زاویه ها به دور هستند. این منحنی ها را علاوه بر قفسه و کابینت ها می توان در میز، صندلی، جزیره و یا در پنجره ها ایجاد کرد. استفاده از هود برقی مستقیماً بالای اجاق گاز، به طوری که همه بوهای مربوط به پخت و پز را از نزدیک بگیرد.

سینک ظرف‌شویی در دکوراسیون آشپزخانه کوچک

جزیره ها می توانند طراحی های متفاوتی داشته باشند مثلا به صورت L شکل و T شکل و یا منحنی به کار برده شوند. در سال 2022 استقبال از جزیره آشپزخانه در طراحی دکوراسیون بسیار زیاد شده است. جزیره محیط آشپزخانه را مدرن تر و جذاب تر می کند می تواند باعث تمیزی و جذابیت بیشتر آشپزخانه شود. جزیره خود دارای قفسه بندی ها و کشوهایی است، بنابراین موجب می شود تا فضای نگهداری بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد. جزیره ها انواع مختلفی از قبیل ساده و متحرک دارد که انتخاب بین این موارد به سلیقه شما و فضای آشپزخانه تان بستگی دارد. استفاده از گلدان های زیبا و گل های رنگارنگ نیز می تواند در زیبایی دکوراسیون داخلی آشپزخانه بدون اپن تاثیر مثبتی داشته باشد.

به کار بردن نور کافی در طراحی سنتی و ایرانی آشپزخانه

توسط دکور

دکوراسیون