دکوراسیون آشپزخانه آمریکایی نکات طلایی+عکس دکورمگ | azindekor

اما اگر مجله خبری آذین دکور به درستی انجام شود، آشپزخانه‌ای منحصربه فرد خواهد شد. ترفند آشپزخانه تلفیقی، استفاده از عناصر اصلی سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه دیگر برای طراحی بخش‌های مختلف آشیزخانه می باشد. همه چیز را از رنگ کابینت و ایده های نورپردازی آشپزخانه گرفته تا سبک های طراحی مورد علاقه خود را امتحان کنید تا همگام با 2023 یک آشپزخانه جدید، گرم و صمیمی داشته باشید. بازسازی برای رسیدن به آشپزخانه ای که همگام با ترند سال 2023 است شاید کار دشواری باشد، اما در حد جایگزین کردن رنگ ها کار سختی نخواهد بود. با هزینه های اندک نیز می توان این کار را انجام داد و از فضای جدید و گرم به وجود آمده لذت برد. استفاده از رنگ هایی مانند سبز_آبی، ارغوانی تیره، خزه اسپانیایی و تمام رنگ های دکوراسیون 2023 را می توان برای آشپزخانه استفاده کرد و این کاملا بستگی به سلیقه و اولویت های شما دارد.

http://belaltour.ir

تصویر بالا یکی دیگر از مدلهای بسیار زیبای میز ناهار خوری چوبی است که توسط گروه زیست با استفاده از چوب باکیفیت درخت گردو طراحی و تولید شده است. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید. مطالعه و رعایت اصول فنگ شویی در دکوراسیون منزل به شما کمک می کند از افراط در این خصوص خودداری نمایید.

  • اگر کف‌پوش آشپزخانه کوچک شما از کاشی است بهتر است از کاشی‌های بزرگ‌تر استفاده کنید چراکه کاشی‌ کوچک آشپزخانه را کوچک‌تر نشان می‌دهد.
  • آشپزخانه ای که به سبک معاصر طراحی شده است، ترکیبی از عناصر جدید، قدیمی، معمولی و در عین حال صیقلی را در خود جای داده است تا زیبایی براقی به فضای شما بدهد.
  • به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود.
  • برای تزئین دیوارهای آشپزخانه میتوانید از کاشی های تزئینی استفاده کنید.

در داخل عکس دکوراسیون داخلی بالا می‌بینیم که از صندلی‌های رنگی استفاده کردند. شما هم به این رنگ علاقه دارید؟ یا شاید بخواهید از رنگ مورد علاقه خود استفاده کنید. تصویر بالا نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که در عین سادگی بسیار کاربردی و بی‌نقص است.

مدل و ایده جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه 2023

اصول چیدمان آشپزخانهشما مهمترین عامل در تضمین ایجاد یک فضای کاربردی و کارآمد است. یک چیدمان هوشمندانه به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از فضا ببرید. به خصوص در آشپزخانه، عمل چیدمان علاوه بر قرار دادن مبلمان و کابینت، مربوط به وسایل بی شمار دیگری نیز است. داشتن ارتفاع مناسب، اطمینان از فضای کافی برای جابجایی راحت، قرار دادن وسایل و سهولت استفاده، همگی در لذت بردن شما از آشپزی تاثیرگذار هستند.

طرح کابینت برای آشپزخانه 10 متری

من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم. این مدل زیبا و براق یکی از نمونه‌کارهای متخصصین سلام ساختمان در اصفهان می‌باشد که با طراحی ساده چشم‌ها را مجذوب خود می‌کند. اگه به شما بگویند منزلتان را کابینت های تیره با کف طوسی رنگ کار کنید، احتمالا واکنش خیلی مثبتی به آن نداشته باشید. تصور ما از کابینت‌های تیره با کف طوسی یک خانه‌ی بی روح و شدیداً دلگیر است. در حالیکه در مدل بالا می‌بینید که نتیجه اصلا بد نیست و بسیار زیبا شده است.

توسط دکور

دکوراسیون