دکوراسیون مدرن چیست و چگونه طراحی می شود؟ +تصاویر مقالات دکوراسیون داخلی دکورلند | azindekor

بیشتر از این شما را منتظر نمی گذاریم و به سراغ اصل مطلب یعنی فرق دکوراسیون مدرن و کلاسیک می پردازیم. استفاده از سبک دکوراسیون مدرن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد و طبق معمول کشورهای اروپایی از اولین استفاده‌کنندگان از این سبک جذاب بودند. به منظور تسهیل در انجام کارها ایجاد استفاده از لوازم هوشمند میباشد. یکی دیگر از مواردی که لازمه‌ی یک آشپزخانه مدرن محسوب می‌شود، هوشمندسازی است. سنسورهای متفاوتی که در ابزارها به کار برده می‌شوند، می‌توانند این امر مهم برای مدرن‌سازی را ممکن کنند. سبک مدرن امروزی مبتنی بر جنبش طراحی در حدود قرن بیستم میباشد.

اشتباهی که دکوراسیون آشپزخانه را زشت می‌کند!

رنگ های مورد استفاده در این سبک به دو یا سه عدد محدود می شوند، زیرا رنگ های متعدد باعث شلوغ شدن و آشفتگی فضا می شوند. سبک مدرن پس از جنگ جهانی دوم در آمریکا شکل گرفت و در نتیجه تمایل این کشور به حرکت در راستای دوارن مدرن به وجود آمد. در این دوران، مفهوم طراحی عوض شد و عملکرد نسبت به فرم ارجحیت پیدا کرد. به عبارت دیگر، طراحی فرم در راستای عملکردی بودن آن صورت گرفت. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

۲. استفاده از تابلو‌های خاص در دکوراسیون منزل مدرن

لامپ های سقفی، نور مخفی و لوسترهای مدرن برای نورپردازی این سبک مناسب هستند. جاکفشی و جالباسی از وسیله های لازم برای شکل گیری این فضا هستند. کمدها و کنسول های ساده و تک رنگ هم می توانند انتخاب خوبی باشند. سعی کنید از آینه های بزرگ استفاده کنید، زیرا به این شکل می توانید پیش از بیرون رفتن از خانه، ظاهر خود را چک کنید.

رنگ های رایج در دکوراسیون مدرن

برای مثال استفاده از مجله خبری آذین دکور های روشن و حریر که نور خورشید را وارد فضای داخلی کند یا استفاده از آینه ها و نورپردازی که فضای داخلی را بزرگتر نشان دهد. چیدمانی با نقشه باز و آزاد یکی از ضروریات سبک مدرن محسوب میشه. این کار باعث میشه شما از شر ساختار و وسایل غیرضروری خلاص بشید و دید گسترده و بازی در خانه ایجاد میشه که دسترسی‌ها رو هم راحت‌تر می‌کنه، هوا هم به خوبی در تمام خانه جریان پیدا می‌کنه. بسیاری از فضاهای مدرن، از ساختار و تکرار الگوهای هندسی بهره می‌برند، چون این نوع نشانه‌های بصری به محیط اطراف نظم می‌دهند. خوشبختانه وقتی پای الگوهای هندسی به میان می‌آید، امکانات بی‌نهایتی دردسترس هستند، ازجمله زیراندازها، آثار هنری، منسوجات، مبلمان، کاغذهای دیواری و غیره.

http://belaltour.ir

این سبک معماری و طراحی، شامل رنگ‌های روشن و خنثی، فضاهای باز و پنجره‌های بزرگ است که همه به معنی ورود بیشترین مقدار نور به فضای داخلی منزل است. همچنین این سبک معماری تمرکز زیادی بر روی طرح‌ها و مواد اولیه طبیعی دارد تا حس سادگی و آرامش بیشتری را به وجود بیاورد. در طراحی دکوراسیون مدرن اولین موردی که باید مورد توجه قرار گیرد ابعاد و ظاهر پنجره‌ها است. در این سبک ابعاد پنجره‌ها بزرگتر از فرم عادی و از نظر ظاهر کاملاً ساده است. اگر خانه شما دارای پنجره‌های کوچک است، برای شروع این پنجره‌ها را با کمک یک آهنگر مجرب با پنجره‌هایی دلباز و بزرگ جابه‌جا کنید.

  • این عبارت یعنی هر چه از عناصر کم تری در طراحی داخلی استفاده کنید، فضا بهتر خواهد شد.
  • آشپرخانه‌ها در سبک و دکوراسیون مدرن در به نمایش گذاشتن آینده تمایل دارند.
  • جهت آگاهی از جدیدترین ایده ها، کافی است به نمونه های موجود و طراحی شده توسط متخصصان نگاهی انداخته و از آن ها ایده بگیرید.
  • حالا می‌خوایم در ادامه ببینیم دکوراسیون داخلی به سبک مدرن دقیقا چه ویژگی‌هایی داره.

توسط دکور

دکوراسیون